Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Evy: Niet gaan kolven hoor meid ; ). Dan blijf je een hoge productie houden. Je kan wel gaan kolven (voor of na een voeding) als je merkt dat je borsten harde schijven/verstopte melkkanaaltjes blijven houden en je kan ze niet wegmasseren (of de kleine het laten wegdrinken).

Even opmerking over BV:

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik vind bv niet zozeer jouw keuze, maar het recht van je kind. Er is zoveel onduidelijkheid en vooral onwetendheid over bv merk ik. Overigens ook over kv. Ik veroordeel niemand, maar feit is en feit blijft dat kv geen volwaardige vervanging is voor bv. De gunsten van bv gaan verder dan een imuun opbouwen voor allergieën e.d. Als je leest hoeveel voordelen het heeft (en dat zijn er zoooooveeeel meer dan je denkt) en als je weet hoe erg je lichaam op je kindje is ingesteld, dan merk je pas echt het verschil.

Nogmaals, ik wil echt niemand voor het hoofd stoten, maar ik wilde wel even duidelijkheid scheppen over dit onderwerp. O.a. sites als eurolac en borstvoeding.com bevatten veel informatie.

Artsen, cb-consulenten en de buurvrouw hebben meestal niet de juiste kennis over bv. Beter nog: Bijna de gehele medische wereld (ja, ook kinderartsen) heeft de kennis die zij bezitten over bv verkregen via kv-producenten...

Veel problemen die baby's in het Westen hebben (lees; Reflux, overstrekken e.d.) hebben niet te maken met voeding, maar over de manier waarop wij met onze kinderen omgaan hier. Buiten Europa komen dit soort problemen bijna niet voor.

Hoop dat niemand het verkeerd opvat!

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames!

Nou ik meld me weer eventjes! :smile:

Manootje: Meid dikke knuffel voor jou, wat naar dat het nog steeds niet lekker wil zeg... vind het heel erg knap dat je blijft proberen, maar er is een grens heh? Put jezelf niet helemaal uit lieverd.

Oem: Ik moeder ook op gevoel hoor! Doe alleen wat voor mij goed voelt, en Mees is erg makkelijk en tevreden dus ik geloof dat het goed werkt op deze manier

Hier zitten we inmiddels in maatje 62 dames! dus niets geen baby meer, maar een echte kerel! hahaha Zal zo even foto plaatsen. Mees heeft ook al schoenen maatje 16 (maatje 15 was al te klein)... Als dit zo doorgaat ben ik binnen no time blut aan alle kleertjes! hahah

Daggie: Groeit jou kereltje ook al zo hard?

Nou meiden ik ga voor de tv!

Dikke knuff

Oh ja... MEes heeft echt zijn nieuwe ritme gevonden en s;laapt nu lekker door! Wat een heerlijke luxe! Nu die fles nog, ik heb nu een dodi fles gehaald dus hoop dat dat beter gaat!

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oem: Je hebt helemaal gelijk, maar ja soms kan je niet anders omdat je geen productie hebt of de voeding echt niet wil. Dit ligt dan zeker niet aan de vrouw en dan is er gelukkig fv.

Wat je zegt over de dat de medische wereld kennis van fv producenten hebben verkregen vind ik wel heel erg hoor, want dat is absoluut niet zo. Dat zou te gek voor woorden zijn, en ik snap niet hoe je dat bedacht hebt...

Sorry ik snap dat je niemand voor het hoofd wil stoten maar als je dit neer zet op het forum, dan mag ik er op reageren toch?
    En ik ben het echt niet met je eens... Wel over het nut van bv, maar zeker niet over de onkunde in het westen... dat vind ik erg kort door de bocht..

Ik bedoel het ook niet raar, maar moest het wel kwijt..

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Draadje: De spruw is een heel eind over, nog een paar kleine blaasjes op haar wangen. Maar dat was gisteren ook nog zo, en gisteren dronk ze wel goed...
    Maar misschien net zoals je zegt een sprongetje, dat ze daar last van heeft.

@ Oem: Om heel eerlijk te zijn stoot je mij wel tegen mijn hoofd! Het is heel mooi dat de bv bij jou lukt, maar ik MAG gewoonweg geen borstvoeding geven door medicatie die ik gebruik.
    En dan doet het mij heel veel zeer om jou opmerking over bv te lezen.

@ Marooz: Wauw al maatje 62, Jaylin past maatje 50 nog (ze is nu 48cm).
    Maat 16 van schoentjes ook al flink zeg, ik doe nog geen schoentjes/slofjes aan bij Jaylin.

Jaylin ligt met een volle maag (ze wilde de fles van 19.00u graag hebben!) op bed en ze slaapt joepie!
    Mijn man en Keano zijn de solex ophalen, en een proefrondje rijden ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Straks als ze terug zijn, Keano op bed leggen en dan mijn haar verven.

Liefs, misspuma

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Marooz: Als ik het mij goed herinner was er een artikel van een arts zelf (dacht ik) die eerlijk toegaf dat zij in hun opleiding (ook als kinderarts) gewoonweg geen informatie over bv ontvingen en dat de informatie die zij wel ontvingen van kv-producenten kwam. Ook ben een keer naar een arts geweest, omdat ik last had van een melkblaar en die raadde mij aan om mij tepels af te harden met koud water : S. Dit was voor mij een bevestiging. Kan het mis hebben hoor excuses.

Misspuma: Dat spijt me heel erg, want dat is niet de bedoeling. Ik weet dat het soms niet gaat/niet kan. Daarom is het alleen maar goed dat er in die gevallen kv is. Want daar is het ook voor gemaakt. Alleen ik vind het jammer (en ik merk dit niet in dit topic zozeer, maar in mijn omgeving) dat het nooit gezegd mag worden dat bv niet zomaar iets is. Ik vind echt dat het je eigen keuze moet zijn en ik zal niet zeggen dat iemand een slechte ouder is om het niet te doen (ik bedoel, hallo wie ben ik). Maar ik vind het wel jammer dat er soms zo licht over wordt gedacht.

Mijn excuses als ik je gekwetst hebt, want daar was ik absoluut niet op uit.

En wat betreft het opvoeden in het Westen: Dit is niet mijn eigen mening. In menig onderzoek is vastgesteld dat bepaalde aandoeningen bij kinderen (zoals reflux) veel vaker hier voorkomen. Heeft overigens niets met voeding te maken, maar met het feit dat kinderen hier meer platliggen e.d.

Zo heb je buiten het Westen weer andere dingen die daar vaker voorkomen (zoals meer soa's vanwege onveilig vrijen bijv. wat buiten Europa meer voorkomt. Ik moet nu gaan, maar begrijp me aub niet verkeerd!

6. Lieve meiden, daar ben ik dan eindelijk even!!

Hier gaat alles goed. Bv komt goed op gang (lees: mama heeft VRESELIJK stuwing) dus Jayden krijgt eindelijk wat ie wil.
    Met mama gaat het ook goed. Vloei nog maar een beetje, dus dat is fijn. Heb niet heel veel last van onder, dus dat verhoogd ook de feestvreugde :D
    Met papa is het ook goed, die moet even wennen aan de gebroken nachten hahahahaha...

Bevallingsverhaal:
    Dinsdagochtend waren we rond 10 uur in het ziekenhuis. Ze zaten al op ons te wachten hahahaa... Ben aan de ctg gekomen en met de kleine man was alles goed. Mijn bloeddruk was prima, mijn hart gin alleen ontzettend te keer. 130 p/m. Dat was de laatste weken al zo en de verpleegkundige vond 't maar vreemd dat daar niet naar gekeken is. Toen is de verloskundige gekomen en heeft gevoeld of mijn ontsluiting nog verder was gegaan, wat niet het geval was. Ze heeft de vliezen gebroken rond 11 uur, ZONDVLOED, en toen de benodigde apparatuur aangesloten.
    Vanaf half 12 had ik ww rond de 4 minuten. Deze waren nog goed op te vangen, dus ik was hoopvol dat het deze keer niet zo heftig zou gaan als bij mijn dochter.
    Om half 3 had ik ongeveer 3 of 4 cm ontsluiting en de beeb daalde goed in. Ze reageerden alsof het fantastisch nieuws was, maar ik voelde de bui al hangen. Zo lang gedaan over 2 cm?? oh man.
    Rond 5 uur waren de ww zo heftig dat ik heb gevraagd om pijnmedicatie, een prik in mijn been (ruggeprik wilde ik absoluut niet) Ik had toen 5 cm ontsluiting. De ww waren erg lastig op te vangen. Ik heb het staand geprobeerd, maar mijn benen wilden niet meer, dus toen ben ik gaan liggen op mijn zij. Manlief heeft elke wee heel lief mijn rug gemasseerd.
    De prik heeft echter niet geholpen. Rond 6 uur kwam de verloskundige weer en toen had ik 7 cm ontsluiting. Ik geloofde haar niet, want bij elke wee had ik al ontzettende persdrang. Maar ze ging weer weg. Na 2 ww heb ik manlief bevolen om op de knop te drukken, want ik moest persen. Toen kwamen ze weer, gevoeld, volledige ontsluiting. Ze heeft nog een echo gemaakt om te kijken hoe de beeb lag, dus daar lag ik op mijn rug. VRESELIJK! Nog een gyn erbij gevraagd en toen mocht ik eindelijk gaan persen. De mutsen hadden alleen het infuus niet uitgezet, dus mijn persww gingen af en aan... geen pauze. Op een gegeven moment moest ik 2 of 3 ww gaan wegpuffen... tot ze in de gaten kregen dat het infuus nog liep!!
    Uiteindelijk was Jayden er om 10 voor 7!
    Niet ingescheurd, alleen een kleine hechting inwendig... ik blij!!!

Toen gehecht, gedouched en naar de kamer waar de grote zus en de grootouders al ongeduldig stonden te wachten :D
    Helaas ging de bv in het ziekenhuis dus niet goed, tot de nachtzuster kwam.
    Onze kraamhulp is echter fantastisch en nu gaat het goed. Jayden is ene paar keer bijgevoed, omdat de bv nog niet helemaal op gang kwam. Hij is nogal groot (duuuus) en kreeg niet genoeg voeding. Gevolg... hele nacht wakker!!
    Afgelopen nacht ging al beter en nu dus vreselijke stuwing. Hierdoor vindt Jayden het erg lastig om de tepel goed te pakken, waardoor hij wat boos wordt. Dit maakt het er niet makkelijker op!
    Ook heeft hij nogal last van krampjes, waar we nu infacol voor hebben gehaald. Ik hoop dat het helpt, want het is zo zielig om te zien!
    Nou, dat was het!

Wij zijn smoorverliefd hahahah... zo heerlijk!

Als er iemand nog tips heeft voor de stuwing/aanleg-probleempjes, dan houd ik me van harte aanbevolen. Heb net al even onder de warme douche gestaan en even handmatig wat gekolfd (ja ja, ik lijk wel expert) zodat de druk er een beetje af is. (was niet veel hoor, maar 't ging toch goed, dus ben mega trots op mezelf)

Meiden, ik probeer mee te lezen, maar ik merk dat het toch weer even wennen is en dat er niet zoveel tijd is op het moment.

Dikke liefs voor iedereen!!!
    X

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kroepie: Wat een bevalling meissie, gelukkig heb je nu je "grote" kleine man in je armen!
    Geniet meissie, dit heb je echt verdiend.
    Ben blij dat de bv goed op gang is gekomen.

@ Oem: Ik snap dat dat ook niet je bedoeling is.

Keano en mijn man zijn terug van de proeftocht met de solex! Keano vondt het prachtig, hij kon niet wachten tot morgen zij hij hihi!
    Heb hem net onder de douche gedaan, en nu ligt hij op bed slaapt nog niet maar die zal zo wel in slaap vallen.

Mijn haar kleuren komt niks meer van, ben te moe om het te doen.
    Morgen opnieuw een poging wagen.

Liefs, misspuma

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi ben ik weer. mijn ouders zijn op bezoek dus ik heb wat minder tijd...

Oem, ben het met je eens wat betreft borstvoeding. Ik snap ook niet goed als mensen er bewust voor kiezen het niet te doen. En dan bedoel ik dus niet dat het niet lukt natuurlijk, maar niet willen. Ik respecteer wel dat mensen die keuze maken, maar begrijpen doe ik het niet...

Het is ook wel echt waar dat er hard gelobbied wordt door fv fabrikanten in de medische wereld hoor Marooz! Er gaat een hoop geld om in die business... En aan bv valt niets te verdienen helaas. Ik werk in de levensmiddelenindustrie dus weet helaas waar ik het over heb... Het is vergelijkbaar met hoe fabrikanten van geneesmiddelen dat doen. Die mogen officieel ook niet bij artsen hun middelen promoten maar dat gebeurt wel heel veel.
    Op zich zijn is fv heel erg goed tegenwoordig, er is ook veel onderzoek gedaan naar de samenstelling en ik geloof zeker dat het een erg goed alternatief is voor bv. Maar waarom zou je voor het alternatief kiezen als je het origineel vooradig hebt?

Maar goed, laten we er geen discussie over beginnen, ieder zijn keuze en zijn mening!

Hier gaat verder alles goed, Mijn dochter heeft vandaag haar medische keuring gehad (die is hier bij 6 weken) en alles was goed! Wel hebben we beiden wat spruw dus we hebben een batterij zalf en pillen. Hopelijk gaat het dan snel weer voorbij .

Kroepie, welkom terug... geen tips tegen stuwing. Als hij het moeilijk drinken vindt uit een te volle borst kun je het beste even wat afkolven met de hand. Verder afwachten tot het overgaat....

MissPuma, kleur ze morgen, hopelijk heb je de tijd.. Ik snap dat Keano de solex mooi vond, mijn zoon vind de fies al geweldig, haha. Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit vroeg ik me ineens af? ea aan elkaar als in 'eat', of as een losse e en a als in 'lea'?

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@misspuma, leuk de solextocht!! mijn oom en tante hebben het er altijd over en wil al jaren gaan ,maar het komt er nooit van.

@kroepie, dat is nog best een vlotte bevalling geweest.
    Bij mij waren ze trouwens ook het infuus vergeten, daar kwamen ze pas achter net nadat Duncan geboren was en hij begon te piepen omdat hij leeg was.
    Maar fijn dat je nu heerlijk kan geniete.

@marooz, je binkie gaat lekker zeg.
    Hier ook al maatje 62, maar dat komt hier door alle spekkies haha.

@manootje dikke knuf!! en ondanks de discussie over bv, als het niet gaat, gaat het niet meid.
    Bij beide ging het hier niet met als gevolg een ongelukkige mama en kind en fv was voor ons een opluchting.
    BV is iets heel moois, maar niet als je er beide niet happy bij bent.

@jomi, heerlijk dat je nnu kunt genieten meid, je hebt het ook echt verdiend.
    Gelukkig is je bloed nu goed, hopelijk volgt de rest snel.

Vaatwasser en wasmachine gesneuveld las ik ergens??
    Heerst het of zo
    Hier pas geleden het wasmachine, nu dus ook de vaatwasser grrr.
    Daar gaat ons vakantiegeld.

Duncan heeft hier het doorslapen nu echt gevonden, heeeeerlijk.
    Rond 12 de laatste fles en dan pas weer tussen 6.30 en 7.30.

Ik meld mij meteen af voor het weekend.
    Morgen los op Defqon1, ik heb er echt zin in.
    Vanavond al lekker getut, dus morgen alleen nog een make upje en deze mama ziet er weer tip top uit.
    De kindjes gaan naar mijn zwager en schoonzus en worden getrakteerd op een dagje efteling.
    Ze wonen er naast , dus ideaal en hun hebben geen kind aan Damian.

Iedereen fijn weekend!

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

manootje, wat een gedoe allemaal zeg! ik hoop dat het snel beter gaat...

evy, met een week is 10 veodingen prima. waarschijnlijk zal ze langzaamaan wel wat meer tijd ertussen laten. en idd niet teveel kolven tegen stuwing , dan ga je alleen maar meer produceren...

jomi, fijn dat het beter gaat!

fairy, ik krijg geen prednison. voorlopig neem ik helemaal niets, er kan niet zoveel met bv samen. ik mag wel ibuprofen, dat ga ik nemen als het erger wordt. en hydrotherapie en fysio... binnenkort maar weer eens naar de reumatoloog... sterkte met je chrohn!

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

even een beetje verder terug gelezen, lees over LIEF, zo'n leuk merk heel veel van kadoo gehad. jammer dat je het hier niet hebt... o jee, plicht roept (letterlijk...)

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

ja ja ik heb vandaag nog tijd gevonden om te reageren!
    vanmorgen zijn wij gezellig met zijn 3en naar de stad geweest en heerlijk daar wat gegeten!
    we kwamen uiteraard weer bepakt en bezakt thuis hahah!
    moet morgen nog wel even terug wat ruilen maar dat is zo gedaan!
    de kleine meid ligt nu lekker op bed te slapen! en mama gaat er ook zo in heb de hele dag al hoofdpijn en manlief ook denk dat dat van de schoonmaak middel komt van gister!
    maar goed het huisje is weer lekker schoon en daar gaat het om!

@daggie1984 welke kleur grindvloer hebben jullie????? wij een zwart grijze! mmm 5 voedingen van 150 het probleem hier is is dat het cb donderdag is geweest en ze dus helemaal niks over een voedingspatroon hebben gezegd ofzo zo vervelend!
    en ik weet dus niet wat we nu moeten doen!!!!

@jomi hahah idd kan ik niet wachten tot volgende week woensdag! vier dan ook me verjaardag voor zussen en pa en ma dus gezellig met zijn alle op de nieuwe bank!

@manootje meid wat naar om je verhaal te lezen! lijkt me een heel gedoe dat is 1 van de redenen dat ik dus geen bv geef! en je moet het idd niet ten koste van jezeld en de kleine laten gaan!
    een vriendin van me heeft al haar hele leven eczeem en wilde perse bv geven is goed gegaan alleen heeft toch de kleine eczeem. het is niet om je over te halen maar dat bewijst wel dat het niet perse helpt.
    hoop dat je er wat aan hebt en dat je een keuze kan maken voor jouw en de kleine!

@misspuma hahaha idd ga ik heerlijk zitten! ben blij dat het huis weer schoon is hahaha heb af moeten kicken hoor de laatste paar weken!
    helpt bij jaylin niet wandelen over klinkers in de kinderwagen? naomy vind dit heerlijk en zet het op het schreeuwen als we weer thuis zijn:p

@oemhudaifa sorry maar ik vind dit bericht ook zeker raken! niet omdat ik geen bv kan geven want er kwam genoeg uit bij mij maar ik wil het niet!!!!
    de reden ga ik hier niet vertellen er zijn wel wat dames die het weten en anders kunnen ze me pben.
    kv is heel goed er worden miljoenen kinderen groot en gezond mee! mijn man is er 2 meter van geworden en mankeerd nooit iets! ik heb bv gehad en ben om de haverklap ziek!
    een vriendin van me wilde alleen bv geven omdat ze zelf eczeem heeft en dus de anti stoffen aan der kindje wilde geven! gevolg kindje heeft eczeem dus dat maakt echt geen reet uit!
    en over het westen en europa ja daar zal ik maar niks over zeggen want dat slaat helemaal nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en ik vat het niet verkeerd op maar de manier waarop het staat wel!!!!!!

@kroepie meid wat een bevalling! voelde het helemaal dat ik aan het lezen was! :$ voor stuwing heb ik als tip! onder de douche je (.)(.) wat masseren maar niet te warm. en dan gelijk na de douche koude kompressen erop(was hier maandverband die nat waren gemaakt en ingevroren) maar ik weet niet of dit wat is voor jouw want ik geef geen bv.

@kaatje k lekker dat het zo goed gaat!
    ik heb ook bewust gekozen voor kv! en ben er blij mee zou het bij een volgende niet anders willen doen!

@mamasan veel plezier morgen!!!

ik ga jullie weer verlaten lekker mijn bedje in.

NOG MAAR 4 DAGEN ZONDER BANK!!!!!!
    gelukkig komen ze woensdag ochtend al!!!

ow ja nog maar 3 dagen dan word ik een kwartje!!!

nou slaap lekker meiden

liefs sabrina

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Kaatje K: Zoals ik zijn naam nu schrijf (Kieano) zo spreek je het ook uit.
    Hij vondt het inderdaad prachtig, en de fiets vindt hij ook geweldig!
    Vanmiddag mag hij weer, en dan vooor 60 kilometer hihi!

@ MaMaSan: Het is echt super leuk, de solex-tocht! Er is binnenkort ook een solex-race hier op het dorp dat is ook leuk om te zien.
    Het is net of de huishoudelijke appareten weten dat je vakantie geld binnen is hé!
    Geniet van je weekend! En wat leuk dat de kids getrakteerd worden op een dagje Efteling, dat zal Damien echt niet erg vinden haha!

@ Sabrina: Ow gezellig met zijn 3-en de stad in, tuurlijk kom je dan bepakt en bezakt terug hihi!
    Goed oppassen met die schoonmaakmiddelen hoor, ook met Naomy!
    Nee, helaas houdt Jaylin ook niet van wandelen over de klinkers...maar ze is gelukkig nog stil geworden!

Hier een lekkere nacht gehad. Jaylin en Keano hebben allebei tot 7.00u geslapen!
    Vanmiddag is de solex-toertocht 60 kilometer, dus Keano zal de tijd van zijn leven hebben achter op de solex!

Mijn ouders zijn vandaag voor 14 dagen vertrokken naar Spanje, alleen sms-te ze net dat het vliegtuig !!!6!!! uur vertraging heeft opgelopen, dus dat is wel shit voor Pa en Ma.

Net alle bedden verschoond, de wasopgehangen en de vaatwasser leeggeruimd dus ik heb mijn huishoudelijke taken er weer op zitten voor vandaag. Nu heerlijk genieten van de zaterdag!

Fijn weekend allemaal!

Liefs, misspuma

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @maroooz... boh wat groeit mees!!!Rivano krijgt nog maatje 50 aan! maar ook grotere maten. ligt eraan waar ze gekocht zijn.
    @sabrina
    wij voeden zo:
    7.00/8.00 fles
    11.00/12.00 fles
    15.00/16.00 fles
    19.00/20.00 fles
    en dan rond 23.00 / 23.30 de laatste fles
    als hij s'nachts komt geven we de speen.. in het begin moesten we om het kwartiertje uit bed om de speen weer te geven.. maar nu niet meer.
    wij hebben ook een zwart grijze vloer..

dinsdag na het cb voor spuiten...is een koud washandje goed?

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

was ik weer naomy heeft net lekker de fles gehad en licht nu lekker tevreden in de box.
    met mij gaat het minder heb een dik oog me ooglid is ontstoken dus wat minder maar zal wel weer weg gaan anders maandag ochtend even naar de huisarts.

@misspuma ik kijk zeker wel uit met schoonmaak middel. naomy was bij me schoonouders want we roken gelijk dat het heel erg sterk was.
    lekker dat jaylin iig nog stil is geworden. had laatst ook zon dag met naomy en dan weet je ff niet waar je het zoeken moet!

@daggie1984 hahaha wij dachten op 6 voedingen te zitten maar naomy krijgt zo voeding!
    6.00uur 150
    10.00uur 150
    14.00uur 150
    18.00uur 150
    22.00uur 150
    en na 22.00uur slaapt ze door tot 6uur!:):D
    ze is er erg tevreden mee en we hebben het gister ingevoerd!
    als ze echt honger heeft komt ze normaal wel en nu niet!
    wij geven om 22.00 de fles omdat als manlief weer werken gaat dan gaan we na de tijd ook gelijk naar bed.
    wat leuk dat jullie ook die kleur hebben heel veel mensen hoor je van ow dat is donker en als ze het zien is het wow wat gaaf wat kost zon vloer en waar heb je hem vandaan enz.

ik ga nu ff lekker de stad weer in ff wat terug brengen!
    dan vanmiddag lekker in de zon zitten!
    owja heb gister me mol gedaan ging goed gelukkig!!!!
    ben over die drempel al heen!!!!

liefs sabrina

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi allemaal!\heb al jullie verhalen wel gelezen hoor (heb abo op dit onderwerp) maar er word zoveel geluld, overal op reageren gaat niet lukken ;)

1 ding moet me wel van het hart, en daarna zal ik er ook niets meer van zeggen OEM vind je een geweldige meid, maar wat een irritante opmerking om nu te plaatsen, sorry hoor. Zie er absoluut het nut niet van in om nu BV te gaan promoten terwijl de keuzes allang gemaakt zijn.
    Ik geef ook KV en dat is mijn keuze, niet omdat het niet kan, maar vanwege redenen die ik al heb uitgelegd enw aar ik no steeds volledig achtersta en dus best nog een keer wil uitleggen.
    Ik ben het grondig met je eens dat BV in (bijna) alle gevallen het beste is voor je kindje, absoluut waar! Maar zie ook absoluut niet in wat het voor nut heeft nu nog daarover te beginnen en idd WEL mensen voor het hoofd te stoten. Alsof ik ineens ga denken:goh, die meid heeft gelijk, laat ik maar weer terugstappen??!

Dus, voel ik me aangesproken en reageer ik daarom zo fel? Ja, absoluut! En niet op jou als persoon, want ik vind je harstikke leuk :) maar wel dus op je opmerking, die is helemaal waar, maar in dit topic volledig nutteloos (in mijn ogen) ( en ja, het is een forum, en iedereen mag schrijven wat hij wil, dus doe dat ook gerust ;))

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Uhhh, doorslapen, hoe doen jullie dat???
    Ik zit vaak nog op 2 voedingen snachts, maar geef ook nog maar 120cc, mag ik al meer geven?? ( jeetje, domme doos ben ik *bloos*)

Stella krijgt de laatste fles tussen acht en negen en dan rond half 2 weer en rond half 6 zo ongeveer, dan weer 10 uur. Maar soms is het ritme helemaal weg, dus kan er nog niet echt peil op trekken, word wel heeeeel moe van 2 nachtvoedingen!!

Vandaag is trouwens het eerste weekend dat we fulltime de oudste van mijn vriend in huis hebben, nou ja, dit weekend bedoel ik dan. Tot u toe valt het reuze mee ;) zelfs wel handig, ik achter de pc, hij past op Stella hahaha ;)

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    He mamma's

Heb met tranen in mijnn ogen de laatste berichten zitten lezen op het bevallingsforum. Hihi, stom eigenlijk.

@Kroepie: Nog gefeliciteerd, had ik nog niet gedaan, maar het wachten was de moeite wel waard of niet dan.:)

Nu was het hoog tijd me hier ook eens even te melden. Had ik nog geen tijd voor gehad, belachelijk eigenlijk. Demi is een heel makkelijk kind en toch heb ik het gevoel dat ik het hartstikke druk heb. Misschien omdat het allemaal nog moet wennen en mijn energie is ook nog niet echt op peil, dus smiddags rust ik altijd even. De dag is dan ook zomaar om he.

Nou ik kom gauw weer maar moet nu echt even douchen, beetje schoonmaken en met het fotoboek aan de gang, ben bang dat ik anders dingen vergeet.

19. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Beetje stom misschien maar dacht maak nog even een banner van hoe oud Demi nu is, maar ik kan niet vinden waar ik dat nou in moet stellen. Je kon m toch in je profiel gegevens ergens plakken!
    Wie kan me vertellen hoe ik dat doe?

20. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Ohh heb het per ongeluk goed gedaan hahaha. Wat ben ik ook een doos he.

Deel Deze Pagina