Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Even uit mijn hoofd reageren (respect voor de dames die op iedereen reageren!):

@JoMi: balen meid van je bloeddruk! Ik kwam van 180/110 en zit nu weer op 120/80, zoals het altijd was. Het ging bij mij heel snel beter toen ik weer ging bewegen en m'n vocht kwijtraakte. In twee weken de bloeddrukverlagers afgebouwd.
    Sterkte!

@Manootje: wat een gedoe meid! Weet je wat het is? Als je kleintje niet goed aankomt, dan zal je haast wel naar fv moeten. Ik geef bv, omdat IK denk dat dat beter is voor mijn ventje (ook ivm allergieen, eczeem en astma hier), maar ik sta niet op de barricades. Iedereen heeft hierin een eigen keuze.
    Ja, het is nog steeds beter (Bambix en Nutrilon en Friso moeten ook vermelden in hun reclames: "Borstvoeding is de beste voeding voor je kind") maar fv is ook goed hoor! Soms heb je geen keus, wees blij dat die er is!;)

@Evy: ik voed ook op verzoek en soms is dat 9x per dag en soms 6x, gemiddeld 7x. Soms lang, soms kort. Ik eet ook niet iedere dag op hetzelfde tijdstip hetzelfde aantal boterhammen!
    Teveel borstvoeding geven kan niet, tenzij je gaat dwingen, maar dan zal het er ook weer net zo hard uitkomen!

@Kroepie: tepel masseren totdat ie er goed uitkomt (ja, dat doet au) en met je hand je borst ondersteunen. Echt de tepel naar het mondje brengen. Kan je partner helpen met het hoofdje vasthouden, zodat hij vast blijft houden?
    Ik vond dat ook zo vreselijk met die stuwing, maar als het goed is, is die ook bijna weer weg.

@Kaatje: hier komt ook alles weer terug; de oorklachten, spastische darm, reuma, chronische rugpijn, eczeem BALEN! Ik wil hcg op recept!
    Ik red het vooralsnog zonder medicatie, wil dat niet!

@Sabrina: het went hoor, echt! Misschien zal je straks alleen wat minder tijd hebben voor je huishouden, hihi!

@Misspuma: gaat lekker daar bij jou! Keano achterop de scooter, wat gaaf!:p

@Majkuh: gaat ook lekker bij jou he! Is de rust weer wedergekeerd nu vriendje weer lekker thuis is? En ach, dat met die knul komt ook vast met met zo'n lieve moeder als jij

@Manootje: zo, wat wordt Mees een grote vent zeg! Hier een paar rompertjes en truitjes maat 56 die te klein zijn.

Hier gaat alles z'n gangetje, ben wel erg veel tijd kwijt met de grote kleine man. Heeft nog erg veel last van krampen en huilen, dus ga ik lekker met hem zitten. Hij wordt er rustig van en geniet ervan en ik ook! Straks kan het niet meer, het gaat zo snel!

Doeg, ga onder de douche!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ZOGELUKKIG: thanx, wat een lieve opmerking :) Ik doe mijn best en alhoewel ik er heel erg tegenop keek, valt het me 100% mee, het is zelfs wel gezellig! Spoort me ook aan goed te koken en fruitsalades te maken enzo, dus is vast ergens goed voor ;) :D

Hier voed ik dus ook op verzoek, ondanks dat ik FV geef. Precies wat je zegt, ik eet ook niet elke dag op hetzelfde tijdstip dezelfde hoeveelheid. vandaar dat we nog niet echt een ritme hebben, maar ja, ik ga het niet afdwingen.

hihi, ligt er een te kreunen en steunen naast me, volgens mij zit de luier vol :D

Oh, vraagje over tepels, mijn tepels (vooral links) is sinds een tijd lang bijna elke keer ingetrokken :( waarom?? en hoe kom ik eraf, is geen gezicht! ;)

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Kroepie

Voor de stuwing ga even een witte kool halen doe dan de eerste bladeren eraf halen en dan pak je een heel blad je snijd de nerf eruit en was hem goed en kneus het blad dan gewonn fijn knijpen en leg dit in je bh zorg dat je borst goed bedekt is had zelf 2 bladeren nodig voor 1 borst en laat dit lekker zitten een poosje is heerlijk voor je borsten en helpt ook tegen stuwing.

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo was ik weer!
    het begint echt te wennen met de kleine! en om de 4 uur voeden is lekkerde dan om de 3 uur moet ik zeggen heb toch 1 uur langer tussendoor om wat te doen!
    vanmorgen naar de stad geweest net lekker gegeten de kleine eten gegeven en die ligt nu ff op bed! het huishouden is ook weer gedaan heerlijk!

@majkuh ligt aan hoe zwaar de kleine nu is! het staat op het pak wij doen nu dus om de 4 uur voeden.
    en snachts wanneer ze komt en ze komt nu al een paar nachten achter elkaar zelf om 6 uur.
    ik geef de laatste fles dus om 22.00 uur.
    en voed ook wel wanneer ze komt maar heb zelf ook een ritme van eten middag eten doen wij tussen 12 en 13 en avond eten tussen 18 en 19 dus ja hebben zelf ook een ritme en vind het ook wel lekker dat naomy dat dus nu ook heeft!
    hahah over je tepel mijn man zou zeggen je vriend moet er harder aan sabbelen!;)

@dancevalley ken het gevoel idd dat je tijd genoeg hebt maar ook te kort komt hier ook is echt een kwestie van wennen!

@zogelukkig hahahaha ik tijd te kort voor huishouden dat doen we dan gewoon in de avond of wanneer ze slaapt of in de box ligt hahaha moet wel lachen om je opmerking:p

@ria32 *ik rol over de grond van eht lachen hahaha* je heb dus een paar kolen in je bh!!!! wat een lol!

zo meiden ik ga ff koffie lurken en de zon in!
    liefs sabrina

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden,

Ik heb een heel ziek ventje hier, snotterverkouden en gisteravond heeft hij alles ondergekotst... zo zielig... steeds kokken en goed drinken wil ook niet...

Hij niest heel erg en zijn ogen zijn helemaal rood... zo zielig... kan er wel van janken.. maar goed dus even geen tijd om uitgebreid te reageren!

Ik sta achter wat ik geschreven heb als reactie op Oem, en Kaatje ik vind het echt kwalijk om te zeggen dat er gelobbied wordt door fv fabrikanten, er is geen enkele arts die fv boven bv stelt, dat ga je me niet wijsmaken... en ook dat alle kennis over bv die de medische wereld heeft van fv fabrikanten komt gaat me tich stappen te ver... MAar goed ik zal erover op houden.

Meiden dikke knuff voor jullie en meld me hier wel weer als MEes beter is!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    VRAAG: stella heeft op haar oogleden en in haar wenkbrauwen allemaal velletjes, beetje vettig, het lijkt wel berg (wat normaal op het hoofdje zit)....kan dat?? en hoe krijg ik het daar weg?

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Majkuh: Zou het geen huidsmeer kunnen zijn? Heeft mijn kleintje ook gehad in zijn nekje en tussen zijn beentjes.

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik weet het niet, als je over haar huidje wrijft komen er allemaal velletjes mee, net alsof de bovenlaag van haar huid vervelt, alleen die velletje zijn niet droog maar d huid is daar heel vettig. Lastig uit te leggen. Hoe meer ik erover wrijf, hoe meer van die 'velletjes' er komen.
    je kan het er als het ware afkrabben, allee omdat het vettig is krijg je het niet allemaal weg, ziet er een beetje viezig uit.........

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Nog een vraag, maar dan over jullie lijf......hoe tevreden zijn jullie zo een x aantal weken na de bevalling...?
    ben je al op je oude gewicht, wil je daarnaar terug, of is het goed zo?

Ik heb vandaag alles wat te klein is weggelegd. Voor mijn doen is dit een waanzinnige mijlpaal (gezien mijn 'eetstoornis' achtergrond) ik heb namelijk besloten niet koste wat kost die 4 kilo eraf te werken (weeg nu 67,5 en woog altijd 62 en was dus vorig jaar al accoord gegaan met 64 kilo, dat was al een hele overwinning ;))

Als het eraf gaat prima, zo niet koop ik grotere kleren!
    Ik vind mezelf best mooi zo, wil wel graag strakker in mijn vel, dus geen geblubber, maar hoef niet perse af te vallen :D
    me so proud of myself! :D

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Hoi hoi..
    ik was erg moe de afgelopen dagen (nu dus ook) reageer ff uit mijn hoofd..
    Denk dat er over bv/kv genoeg gezegd is.

Sabrina lekker geshopt! Is het nog gelukt met het ruilen?
    Lekker van het zonnetje genoten?
    Wij hebben vandaag een loungeset gekocht! die staat ook al! Joepie! Lekker genieten van buiten. Onze andere set was een aantal weken terug kaduuk gegaan.. we konden niet meer zitten buiten.

Makjuh Ik ben niet tevreden. (ben altijd dit gewicht geweest) was vorig jaar alleen 10 kilo afgevallen. en dat moet nu dus weer. Mijn lijf trekt in etappes strak.. dus iedere keer ben ik tevreden en dan hangt het weer.. denk ik gats!! en dan ben ik weer tevreden. Ik ben echt wel weer aan de wandel. met eten let ik (niet altijd) op. Probeer gewoon gezond te eten. Het mot er af en dat gaat me lukken. Heb er wel een paar maanden voor want het zijn er genoeg.. Maar lukte met de oudste ook dus nu ook.
    Ik kan wel begrijpen dat je super trots op jezelf ben en dat mag ook. Maar die 4 kilo.. die zullen heus nog wel eraf gaan.. beter juist dat je je er bij neergelegd heb.. geef het gewoon wat tijd (wijze woorden.. ik vind ze moeilijk;))
    Wat betrefd die berg.. kun je een btje babyolie op een watje doen en dan erop smeren.. en wat je er dan zo af kan wrijven kan je eraf wrijven.. voor de rest niet te hard doen met het huidje.

Marooz heel veel beterschap met je ventje! Ik was verkouden voor en na de bevalling en Liam dus ook gelijk.. hij lijkt nu wat op te knappen.. zoooo zielig!:( een tip.. ik heb van otrivin een dingetje gekocht om het neusje uit te zuigen.. Niet zo'n ding van difrax wat je moet knijpen.. Maar dit is een dingetje met weggooi dopjes en je moet echt zuigen.. dus met een slangetje.. (snap je het nog) hij vond het verschrikkelijk.. het koste wat kracht en ik had er ook wat moeite mee.. maar ik kreeg het neusje echt schoon gelijk zoutoplossing spray erin en hij was een paar uur rustiger.. (hij vond het ook vervelend met snot.. dus ja.. kiezen tussen twee kwaden) ik dacht dan maar dat ik hem hielp.

Kroepie ik deed bij de oudste door de mega stuwing ook van te voren wat afkolven dan kon hij tenminste de tepel pakken. Anders was de borst te groot. En idd ff met je man als het dan nog niet lukt..

Daggie Je kan eventueel van die hotpacs bij de action of blokker kopen.. Dat doen ze ook bij de hielprik.. je drukt op het ijzertje en hij kristaliseert en is warm! wij gebruiken ze ook om zijn buikje te leggen tegen krampjes! wordt hij lekker rustig van.

sorry dat ik nu ff niet op iedereen reageer. heb wel alles gelezen.
    Ff ego.
    We zijn bezig de tuin op orde te maken. De oudste heeft als kado een tuinhuisje gekregen met glijbaan en schommel. onder de glijbaan staat een badje met ballen die natuurlijk ook met water gevuld kan worden! hij vind het helemaal te gek. we hebben voor ons zelf een loungeset gekocht.. de andere set.. gewoon hardhout was stuk.. dus wij kunnen ook weer lekker buiten zitten.
    De kleine man groeit gigantisch. de regeldagen zijn achter de rug. Alleen wil hij soms wel tussendoortjes..maar merk dan dat hij dat blijft doen. :( Dus probeer nu echt 3 uur er tussen te laten. (.)(.) voelen ook wat voller. Gisteravond moest hij om 11 uur.. toen zat ik op hem te wachten. Ja je raad het al.. om half 1 zijn we toch maar gewoon naar bed gegaan. en toen werd hij wakker! leuk dat doorslapen wanneer je het niet verwacht! moet je snachts doen!:x:D lekker kind!

Liefs Jazzie

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Daggie: Je zou een koud washandje mee kunnen nemen als Rivano zijn eerste prikjes krijgt.

@ Sabrina: Gelukkig dat Naomy even bij je schoonouders was, want die luchten zijn niet goed voor haar.
    Nee, als je kindje zo aan het huilen is weet je inderdaad niet meer waar je het zoeken moet.
    Goed zo je mol weer bijgewerkt, en de rest komt ook wel hoor!

@ Makjuh: Dus je hebt er een nieuwe oppas bij;) hihi!
    Jaylin krijgt de laatste fles om 22.30/23.00u en ik geef haar ook 120cc, en ze slaapt dan tot 06.00u.
    Bij mij het liefst nog 10 kilo eraf dan zit ik op 64 kilo (voor de zwangerschap was dit 58 veel te weinig) dus die 10 kilo wil ik er toch proberen af te krijgen. En tevreden over mijn lichaam nog TOTAAL niet, ik heb heel veel straie op mijn buik en op mijn bovenbenen LELIJK!
    Die blubberbuik vindt ik ook hinderlijk (had altijd een hele strakke buik, na Keano zijn zwangerschap ook). Maar goed ik denk maar zo heb 2 mooie kindjes op de wereld gezet, en daar mag je ook best wel wat van zien.

@ DanceValley: Meissie we snappen het allemaal hoor, dat je weinig tijd hebt! En het is ook even wennen als je net een baby hebt.

@ Zogelukkig: Het gaat hier prima:D! Jaylin is tevreden en Keano is een heerlijk mannetje!

@ Marooz: Ow wat zielig voor Mees! Heel veel beterschapjes voor hem.

Keano heeft genoten op de solex, ze hebben een tocht gemaakt van 60 :)$) kilometer en had geen zin om terug naar huis te gaan.
    Mijn schoonma en ik gingen nog even bij ze kijken toen ze een stop maakten, we dachten dat Keano het wel beu zou zijn maar nee hoor hij ging verder met Papa en Opa mee op de solex zo lief!
    Hij ligt nu echt diep te slapen, wat een indrukken voor een kind zeg. Hopelijk wordt hij vannacht niet wakker, heeft hij meestal wel als hij zo een drukke dag heeft gehad.

Aan Jaylin vandaag geen kind gehad, heeft de hele dag geslapen en ligt nu ook weer op een oor.

Morgen weer een drukke dag voor de boeg, s' ochtends verlate kraamvisite. En 's middags naar de verjaardag van mijn schoonzusje en haar vriend, die vieren het samen omdat ze dicht op elkaar jarig zijn.
    Dus een gezellige maar drukke dag!

De 22e heb ik de baby dag van de yoga, leuk om alle kindjes weer te zien!
    Van de 8 dames zijn er: 6 jongens en 2 meisjes (waaronder Jaylin) geboren dus dat is wel grappig.
    Heb er nu al zin in, ben benieuwd naar de baby's en de bevallingsverhalen van de dames!

Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

12. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    majkuh: Klinkt echt als huidsmeer naar mijn idee. De kleine hier heeft het nog tussen zijn beentjes. Althans, de kv gaf aan dat het huidsmeer was. In de baarmoeder was de baby hier namelijk mee bedekt. Gaat vanzelf wel weg neem ik aan.

En wat betreft mijn lijf. Ik zit op een paar gram na op mijn oude gewicht. Toch is mijn buik platter dan voorheen. Wel moet ik wennen aan mijn 'zachte' buik. Ik heb/had (zoals eerder gezegd) hele stevige buikspieren. Mijn buik was dus altijd heel strak, nooit gelubber. Nu voelt het als een 'normale' buik, maar voor mijn gevoel is het te slap.

Je moet je inderdaad niet slecht voelen over je lijf. Volgens mij ben je ook absoluut niet te zwaar toch?

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    hoi meiden

Daar ben ik weer even, ik heb zeker terug gelezen en zal snel proberen op iedereen te reageren, heb zeker wat reacties op sommige dingen maar even geen energie.. Heb met de oudste op de ehbo gezeten, was gevallen en gelukkig alleen maar gekneusde arm, maar het leek gebroken..

Wil wel op Oemhudaifa reageren, omdat ik me zeker aangesproken voel aangezien ik het hele bv verhaal heb geplaatst. Ik doe er echt ALLES aan om de bv te laten lukken. Ik heb contact met meerdere lactatiekundige, cb artsen, de vk en noem het maar op en er zit gewoon geen schot hier in. Ik zit al 5 weken met een erg huilende baby en dan niet 1 of 2 uurtjes per dag maar uren, zomaar 6 uur achter elkaar is niets. Ze huilt gemiddeld van de 24 uur zeker de helft op 1 dag. Wrs hebben we in een verkeerde cirkel gezeten die nu lijkt te doorbreken. Dan kan ik hartstikke westers zijn maar waarom weet dan niemand hoe ze ons verder moeten helpen? Ik geef nu 2 dagen een flesje erbij en heb een tevreden kindje en dan nog steeds kolf ike rbij terwijl ik zei dat niet meer zou doen. Vind het daarom niet leuk om opmerkingen te lezen dat er zo licht over wordt gedacht. En denk dat de meiden die fv geven ook erg getwijfeld hebben en waarom hun nu weer een rot gevoel geven? Sorry als dit bij jou verkeerd over komt, heb me nooit in discussies geplaatst maar dit raakte me. Vind het echt hartsikke fijn dat het bij jou lukt en je kunt daar zeker trots op zijn.

Sorry voor mijn reactie hierboven, maar werd er wel vedrietig van. Ben erg hard bezig geweest en nog steeds, maar wat er letterlijk niet in past, past er gewoon niet in. Want wrs is dat hier het probleem. Ik heb een kleine cup a normaal en vol is vol. Dus heb m'n hele leven een trauma van m'n kleine borsten en krijg dan dit ook nog. Ik geef nu eerst beide borsten en dan flesje erbij. Ik probeer na elke voeding even te kolfen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze is zoveel rustiger! Ze kan nu gewoon 3 uur slapen of lekker wakker zijn, heerlijk. Hoop echt dat het zo blijft en dat we nu de cirkel hebben door broken..

Alleen spuugt ze heel veel nu met ook slijm erbij, zal dit normaal zijn?

Liefs

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wat ik overigens wel heel stom vind met het verschil tussen fv en bv, is dat bv als het een beetje tegen zit wel heel veel geld kost. Gelukkig vergoed de verzekering wat, maat je moet een weegschaal huren, een kolf huren (ze wilde andere proberen als ik had), nu met de lactatiekundige ook betalen. We hebben best veel kosten gehad en kan me voorstellen dat er dan mensen afhaken. Ik vind dat best krom, we hebben nu al ruim 200 euro aan kosten gehad, waarvan de helft niet vergoed wordt, gek toch? Zo stimuleer je bv ook niet echt..

15. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Manoontje! Ik vind het heel erg voor je.
    Waarschijnlijk ligt het alleen echt niet aan je cup.. Mijn sch-zus heeft cup aa en bij haar lukt het wel. Dus aub praat je zelf nu niet nog meer een complex aan!!! Meisje je knokt zo kei en keihard! En je doet zo je best!! Het ligt dan niet aan jou. en waaraan wel.. niet te zeggen het lukt gewoon niet.
    Dat spugen wil dan toch zeggen dat ze teveel binnen krijgt. (maar dan krijgt ze iig genoeg) dat het slijmerig lijkt is normaal! dat komt omdat het al ff binnen is. soms ga je ook stukjes zien dat komt omdat de maag het al aan het afbreken is. Misschien dat de fv gewoon iets zwaarder op de maag ligt en dat ze het daarom prettiger vind.
    Doe waar je je goed bij voelt. ik ben ook pro-bv.. maar of ik zo'n lange adem als jij had gehad betwijfel niet. en dan zou ik danken op mijn knieen om kv.
    ik ben blij dat het bij mij lukt.. maar ook echt dat als ik merk dat het ten koste van mij of mijn kindje ga zou ik overstappen. je kind heeft er ook niks aan om de hele dag te huilen. liever een tevreden kindje dan een huilbaby als de fv helpt.. dan is bv niet het beste.

Kop op meid! Je bent een kanjer!!!!*knuffel*

Liefs Jazzie

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @manootje, sterkte meid, en wat balen dat het zo allemaal tegen zit!! pfff..

@majkuh, rivano heeft in het begin ook vervelt,en dat is nu weg, deed hem s'ochtends insmeren met zwitsel cream
    ik heb nog altijd 10kilo te veel eraan zitten.. en ben er niet blij mee! heb nog altijd zwangerschapsbroeken aan!! ik heb het gehad, wil graag me eigen weer aan.. maar pas er nog niet in..
    ik was altijd rond de 65kilo..
    ik ga weer sporten.. binnenkort.. boksen.. deed ik voorheen ook.. langszaam op gang komen!

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    beste manootje,

Ik vind het juist heel goed van je dat je zo doorzet. Velen zouden dat misschien niet doen, dat is absoluut niet wat ik ermee bedoelde.

En het had ook niet direct iets met jullie allemaal te maken. Het was pure frustratie door allerlei dingen bij elkaar. O.a. dat ik merk dat heel veel mensen om mij heen en wat ik lees op dit forum onvoldoende begeleiding hebben gekregen (vooral in het begin). Dat kan en moet anders. En dat vind ik jammer. Als het wat serieuzer werd genomen (dacht ik) dan zou er toch betere begeleiding moeten zijn? En dan mensen om je heen die bij het minste geringste zeggen dat je moet stoppen met bv. Zelfs als je kwalen hebt die er niets mee te maken hebben.

Het waren allemaal dingen bij elkaar, waardoor ik het gewoon kwijt moest. Want ik had/heb het gevoel dat je er niet eerlijk over mag zijn (dat je bv beter vind), zonder felle reacties te krijgen. Om eerlijk te zijn was jouw laatste post eigenlijk de druppel. Ik dacht, waarom helpt niemand haar eens? We weten het allemaal toch zo goed? Nee, ga maar bijvoeden (niet dat daar iets mis mee is. Zeker niet in jouw geval), ga maar stoppen e.d. Er moet toch wel iets aan te doen zijn, waardoor je door kan zetten?

Het heeft met niemand hier persoonlijk te maken. Echt niet. En ik kijk op niemand neer, want daar heb ik het recht niet eens toe.

Nogmaals, ik heb heel veel respect dat je zo volhard en het lijkt me allesbehalve prettig om met een overstuur kindje te zitten. Ik hoop ook dat het snel goed gaat komen.

Nogmaals, Manootje en de rest, het was naar niemand persoonlijk toe gericht!

En ja het gaat bij mij ook goed, maar ik heb ook wel eens met tranen in mijn ogen moeten voeden van de pijn. En ik zit soms om het uur met een kindje aan de borst (en met alle liefde). Dan krijg ik wel eens van die opmerkingen die ik niet zo leuk vind (en die echt niet kloppen). En ik denk dat alles bij elkaar me heeft gefrustreerd. Mijn excuses. Ik zal er over ophouden. Bij deze.

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    OEM: ik snap je, w houden erover op ;) *KNUFFFFF*

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Majkuh: Bedankt.

Meiden: Ik zal wss niet echt actief meer zijn. Mijn schoonvader is uiteindelijk vanochtend overleden, (voorwaar tot Allah behoren wij en tot Hem keren wij terug).

Groetjes

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Even een update, maar eerst een vraag:

MAROOZ, hoe gaat het met je schoonvader??

Hier gaat alles wonderwel goed, zoals ik al zei gaat het (iig dit weekend ;)) erg goed met R. in huis. Ik krijg zelf steeds meer en meer een ritme in het huishouden.

Ik schrijf alles wat ik wil doen in een schriftje en streep af als ik klaar ben, werkt perfect.
    Ondertussen weet ik tijd te vinden elke dag een paar minuten bil/been/buik en armspieroefeningen te doen en bij mij zie je erg snel resultaat, dus na 1,5 week gaan we de goede kant uit! ook wandel ik elke dag een half uur met Stella, naar de winkel of gewoon in de buurt en merk dat mijn conditie langzaam beter word. (zooo lang niets gedaan met de BI pffff) Ik heb mijn skeelers uit het vet gehaald en wil 1x per week gaan zwemmen :D lekker bewegen, zo fijn!

Nu vanaf maandag mijn werk erbij, dus weer een nieuwe balans zoeken, maar komt vast goed. Vriendje hoeft wrs in september pas weer naar het buitenland, maar dat geeft niet. Ik vind dat hij gewoon moet gaan, ik moet leren daarmee om te gaan. wat ik wel spannend vind is dat ik dus binnenkort met mijn psychotherapie kan starten brrrrr.........(ik wil niet....help!)

Deel Deze Pagina