Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zo eenzaam hoef je niet te zijn meid. Wij komen hier voorlopig spieken hoe het jou gaat. (En vanaf vandaag ook daggie!!) En zo wordt het hier langzaam vol en elders leger... Dussuh kom op met je verhalen. Kunnen wij voorzwijmelen!

2. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    leuk hoor, hoop hier nu ook snel bij te komen hahahahahaha

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Daggie mag er ook bij! En ik hoop morgen Marooz ook, en misschien zogelukkig ook al wel! :D

Ik hoop dat de voetreflexmevrouw gelijk heeft, dan kom ik einde volgende week ;) (of zoiets hihi)

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Haha moet zo enorm lachen om de reacties hier! Wachtbank.. Ja zo zou je het kunnen noemen. Cleo nogmaals gefeliciteerd en we zien je gewoon nog even bij 'ons' dan komt straks de hele reutemeteur naar jou toe! ;)

5. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Ow wees maar niet bang, ik kom tussen de bedrijven door gewoon steeds even spieken wie er nog meer zijn bevallen, volgens mij is de tussenstand tot nu toe....2 tegen 2

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Marooz mag erbij en webmiertje hopelijk ook al!!!

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja CLeo gevonden!!!!

Ook ik hoor hier gewoon thuis hahah ondanks dat Mees een april beebje is... kan de mei mama's niet missen hoor! En nu maar wachten op de rest!

Gaat alles verder goed met de kleine meiden Cleo? Ben je al wat gewend? En hoe gaan de nachten?

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    ik meld me ook ff hier! niet veel tijd meer en minder zin.. om eigenlijk achter de laptop te springen.. haha.. sorry.. maar lees veel mee.. en probeer te reageren :)

leuke foto's dames! heerlijk he?

9. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Geeft niet Daggie, ik heb hier hetzelfde, probeer wel dagelijks even te spieken, maar zeker in het andere topic is het soms (of was het meestal?) niet meer bij te houden en reageer ik ook niet meer zo uitgebreidt.
    Komt misschien wel weer.
    Hoe is het trouwens met jouw mannetje?

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    We zijn zo nog wel alleentje heh? hihi

Ja daggie ben heel benieuwd hoe het met Rivano gaat!.... En we wachten met spanning op de volgende dames met baby's!

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ja hier gaat het gelukkig beter! veel beter dan de eerste nacht! ik weet niet of jullie daarover gelezen hebben? anders zal ik het nog maals hier neer zetten! haha

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    foto's foto's foto's.....

13. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi dames,

kom even spieken of er al veel geschreven word hier maar het blijft rustig nog even en de babyboom begint. Ik wacht nog even denk half mei wel aan te kunne schuiven we zullen zien

Groetjes Colin

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ik raak altijd in de war.. als ik een mailtje krijg dat er gepost is.. de naam van het mailtje is het zelfde als bij de bevalingslijst forum!

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik mag me ook bij de club voegen.
    Ben alleen nog zo moe en druk en aan het genieten van m'n mannetje en het weer thuis zijn na 12 dagen zh dat een verslag enzo nog wel even op zich laat wachten! ;)

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    komt wel goed :)

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hahah Daggie dat heb ik dus ook steeds! Ik denk elke keer welke is het nou?!

Maar nog even en dan loopt het hier storm! Zijn al heel wat bevallen inmiddels!!
    Ik vind het zo spannend worden! En ben heel benieuwd of we allemaal zo actief blijven... hoop het wel want vind het veel te gezellig...

Maar vraagje: Mees doet iets aparts met zijn ogen als hij in slaap valt. Dan doet hij ze open en draait ze helemaal weg... ook kan hij zijn ogen gewoon open hebben als hij slaapt... vind het buiten het feit dat het soms heel raar lijkt ook wat eng... er zal toch niets met hem zijn? Zal het donderdag aan de mevrouw van het consultatiebureau vragen!

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh daggie de eerste nacht?... dat heb ik dan even gemist denk ik... dus als je wil mag je die nogmaals vertellen! ;)

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zooooo, ben ik weer.
    Volgens mij heb ik de eerste "regeldag" achter de rug?
    Zoonlief huilt erg veel en wil om de 1,5 uur drinken en daar ben ik best lang mee bezig, dus zeg dat er een uur tussen zit steeds!

Hoe vaak drinken die van jullie?

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    dat draaien doet die van ons ook! misschien wel normaal..
    die van ons heeft ontzettend last van ontstoken ogen.. of veel slaap in het oog.. (weet je wel.. dat groene) haha

eerste dag/nacht:

om 3uur was manlief in het ziekenhuis om mij op te halen.. uur later kwamen ze aan dat de ontslag papieren van rivano niet klopte.. miste een handtekening van een assistente die in bespreking was..
    half uur later zagen we de assistente langs lopen, en zei ze: zijn jullie nog niet naar huis?
    wij uitglegd.. zij meteen handtekening zetten.. komt ze terug..zei ze dat ook iemand anders kon tekenen!! pff..

rond 5uur naar huis.. file!! 6 uur thuis.. geen kraamhulp, was nog een ander gezin die thuis was gekomen.. dus wij stressen.. zelf flesje gemaakt e.d.... rivano alleen maar huilen.. ik huilen! kraamhulp kwam rond half 9! die nacht heeft rivano alleen maar gehuild.. neit geslapen.. en ik ook niet... dag erna was het net alsof er niks gebeurd was, en hij melde zich netjes elke voeding.. haha

Deel Deze Pagina