hey dames, Kroepie: Ik heb er maar een woord voor: RESPECT. Wat betreft de harde plek: Warme, vochtige kompres tijdens het voeden, wegmasseren tijdens voeden of onder de douche, wegkolven eventueel handmatig, andere houdingen tijdens het voeden. Zit nu met hetzelfde alleen erg hardnekkig. Zet door meid, zou echt heel zonde zijn om nu te stoppen! Succes. Manootje: Het ging beter bij jou las ik? Dat is goed om te horen. Mamasan: Sterkte met de kleine, lijkt me erg moeilijk. Dames met spruw: Ik hoop dat het snel over is! Sorry voor mijn lange EGO. Niet normaal. Skip maar als het te lang is. Moet er even uit. Baby: Weegt nu meer dan 6 kilo. Aangezien hij eerst af was gevallen zoals normaal betekent dat, dat meneer ruim een halve kilo p/w groeit. Hij is ook al lang. Hij lacht nu echt met gelui. Hij begint nu ook steeds meer te brabbelen en als je hem twee duimen geeft om aan vast te houden dan trekt hij zichzelf op om te zitten en dat lukt. Als je hem laat rusten op zijn benen blijft hij staan, maar dit deed hij altijd al. Ik vraag me af of dit normaal is. Dit kan toch niet goed zijn voor zijn gewrichten? Hij gaat mij veel te snel. Gister regeldagje wat hier betekent niet langer dan 10min vd borst. En dan tussendoor nog heel het huishouden! PFFF haha Ik: Ik ben een aantal dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Weer een koortsaanval, maar deze met een piek van 41 graden die niet wilden dalen. Het wilde juist stijgen. Dus in het ziekenhuis in Rotterdam, omdat ik bij mijn zus was dus. Abdullah ook met mij mee natuurlijk (bv). Ontelbaar veel onderzoeken, maar niets uitgekomen. Ik voelde me knap waardeloos. Ik kon zelfs mijn plas niet meer inhouden : S. De volgende ochtend werd ik verrast door mijn HELE LIEVE man die dus direct een vlucht terug had genomen, alsof hij het niet al moeilijk genoeg heeft. Gevraagd of ik naar mijn eigen woonplaats mocht worden overgeplaatst. De arts zei eigenlijk niet, als je gaat is het op eigen risico. Toch gegaan. Daar nog een nacht verbleven. De koorts daalde naar 38,2 dus mocht het infuus eraf en kreeg ik AB in pilvorm. Kijken of het aanslaat. Nog wel extra foto's laten maken. Ik mocht naar huis, omdat ik dat zo graag wilde. Ik moet wel volgende week terug voor meer onderzoek. Ze hebben zoveel bloed afgetapt dat ik mijn opgebouwde 7.7 heb zien dalen naar 6.2. Maar het hoort er bij he. We moeten geduld hebben, we zullen uiteindelijk wel zien wat de wijsheid er achter is.
arme kroepie, ik vind het zo naar voor je! dat in de fik staan vind ik wel echt klinken als spruw, ik vond borstontsteking meer voelen als een grote blauwe plek op je borst. en dan voelde ik me verder ook een beetje grieperig. je hebt vaak wat verhoging. terwijl spruw voelt alsof je tepels in brand staan, en dat trekt dan door naar binnen. hopelijk heb j esnel de HA te pakken. ik zou toch fluconazole eisen! mijn meisje heeft net haar hele voeding uitgekotst... het is dat ik het van mijn zoontje gewend ben, die deed dat dagelijks, maar zij normaal nooit. dus nu heeft ze denk ik honger, is hard aan het schreeuwen maar ik durf niet goed te gaan voeden.
jeetje Oem zeg, dat je zo ziek bent geweest! en wat naar dat ze niet weten wat het is. heeeeel veel beterschap. en wat fijn dat het met je zoon wel goed gaat!
ps Laura: JAAAAA, eindelijk weer zwanger. Ik hoop dat het goed gaat en dat je straks ook je kleintje mag vasthouden.
@Oem Jeetje... jij hebt ook wat ... wat een schrik zomaar naar 't ziekenhuis! Fijn dat je nu weer thuis bent, maar ben 't met Kaatje eens, doe jij wel een beetje rustig aan?! Ennuh, bedankt voor de respect. @Kaatje Gisteravond voelde ik me ook echt wat grieperig, dus vandaar dat ik aan bo dacht. Dat is nu wel redelijk weg, maar wat jij zegt over spruw, dat is 't. Ik sta in de fik, vanuit mijn tepel naar binnen toe. Heb de assistente inmiddels te pakken gehad, huisartsen waren inmiddels aan het visite rijden maar ze bellen vanmiddag terug. Word er zo verdrietig van. Gister ging 't echt een stuk beter. Heb zelfs Jayden redelijk ontspannen bij mijn ouders durven/kunnen voeden, dus ik was ook heel vrolijk. Tot bij de volgende voeding... toen voelde ik het al branden. En het wordt nu alleen maar erger.
Hallo verdwaalde moeder meld zich weer @Oem: jeemig dat je zo ziek bent. Vreselijk! Beterschap meid. Gelukkig is alles met je binkie goed. @Laura: Wat leuk dat je je banner laat zien. Een hele fijne zwangerschap en een mooi kindje toegewenst. @Kroepie: oei een harde plek. Leg Jayden aan met zijn kinnetje naar die plek en masseer zachtjes mee met het drinken. Evt nakolven (ook weer met masseren) en het moet na een paar keer weg zijn. Hou je eigen temp in de gaten. Dikke knuffel. @Mamasan: He bah krampjes. Sterkte ermee. Sorry heb verder niet bijgelezen. EGO: Hier is alles toppie. Afgelopen zaterdag alvast mijn verjaardag gevierd. (Ik word donderdag 30 ) Alleen manlief vond het grappig posters over de buurt te hangen ervoor. :x Manlief is nu t/m donderdag in het buitenland dus met 2 kids een paar dagen alleen. Ben benieuwd. Hij had vanochtend bijna zijn vlucht gemist, was zijn koffer vergeten. Hier gaat alles goed. OK mijn huishouden is een beetje een rommel en ik vergeet mezelf veel maar de mannen zijn fantastisch. Toon houdt enorm veel rekening met zijn broertje. Ik geniet met volle teugen. Morgen op nacontrole. Maar ga nu wat proberen te doen in huis. Ben jullie in ieder geval niet vergeten hoor. Enneh is er een meeting beraad???
Aanleggen met kin naar die plek is wat lastig, plek zit boven mijn tepel namelijk... dus dan zou hij met zijn lijf over mijn gezicht moeten drinken. Vorige keer had ik ook op deze plek een harde plek, en met masseren is die goed weggegaan. Temp hou ik in de gaten, thanks. Rare vent die man van jou hahahahahha. Wat een stunt!! Spannend in je eentje met je 2 mannen, maar volgens mij gaat dat helemaal goedkomen bij jou Ennuh.. meeting beraad???
Hoi hoi! Ik lees helaas een paar mindere berichten! MamaSan.. veel sterkte met je mannetje! zo zielig! Hoop dat het gauw minder wordt. Oemf beterschap. Pas wel op jezelf.. want volgens mij doe je veel te veel terwijl je ziek bent. (als ik dat zo lees..) Hoop dat ze gauw weten waar het vandaan komt. Kroepie.. je bent nog steeds een kanjer.. pffff.. hoop dat de plek gauw weg is.. en dat je wat zinnigs krijgt voor de spruw. hopelijk heeft jouw ha wel een geupdate boek.8) kaatje fijn dat ze het overdag zo goed doet.. Jammer van de onrustige avonden.. Volgens mij hebben alle koters er op het moment last van ergens op de dag. succes met inpakken.. en gefeliciteerd met je auto Harmless.. Succes die dagen alleen.. En zijn koffer vergeten!Niet handig Hier vandaag naar het CB geweest.. Liam was bij de geboorte 3100 gram en 51cm.. nu dus 4760 gram en 55cm! Doet het goed dus! Alles was goed. En krampjes horen er helaas een btje bij.. hopelijk is het met een weekje minder.. het is nu wel erger dan het was.. Liefs Jazzie
Hallo dames, Hier ben ik weer. Ik was Tinke voordat het forum weer veranderde. Het gaat hier goed. Laura groeit goed en heeft nu al een echt ritme. 's avonds tussen 5 en 10 zijn haar moeilijke uurtjes en ook 's ochtends heeft ze daar nog wel eens last van. Verder doet ze het erg goed. Gelukkig nog niet echt last van krampjes. Laatst wel geprobeerd met de hand wat melk af te kolven en dat in een flesje aan haar gegeven. Ging goed en was leuk om te proberen. Dat biedt perspectief voor de toekomst, als ik eventueel weer naar school wil. Verder gaat alles zijn gangetje. Vandaag het huihouden doen, het ziet er hier uit alsof er een orkaan heeft gewoed.
@Kroepie: Een mei2009 mama meeting, dat zouden we doen als we allemaal bevallen waren. Nog niet dus begrijp ik. HAHA @Jazzie: WOW jouw 'kleintje' groeit dus ook goed! Fijn hoor!
@Tinke/mamavanlaura: Tussen 5 en 10, klinkt als clusteren. Dat ze dus veel wil drinken, meestal gebeurd dat zodra de kleintjes goed gaat doorslapen. Stan slaapt nu vanaf half 11 tot 6! En hij clusterd ook. Flesje gaat hier ook super. Als ze de fles goed pakt zou ik om de dag gewoon een flesje geven zodat ze eraan gewend blijft. Fijn hoor dat het zo goed met jullie gaat!
Om kotsmisselijk van te worden..... kunnen jullie je dit voorstellen....? Geloof dat ik mezelf verhing daarna..... nu.nl/algemeen | Vergeten Belgische baby sterft in auto
ik heb zo'n verhaal wel eens eerder gehoord. Ik denk niet dat je het jezelf ooit vergeeft. of je man trouwens als hij dat flikt... toch kan ik het me ergens wel voorstellen, je bent moe, het is nog vroeg, je gaat op de automatische piloot... het kind slaapt en is stil. je moet er niet aan denken....
he bah! weer zo'n verhaal!! pfff... ik zou ook niet meer verder kunnen leven.. zou het mezelf nooit vergeven!! hier gaat alles goed! rivano slaapt van 22.00 tot 7.00/7.30 mogen niet klagen.. als dat zo blijft gaan we het verlagen na 21.30! @kroepie, knap hoor..dat je zo door gaat!!! @kaatje, hoe gaat het inpakken! @harmless, ja dacht dat we een meeting zouden doen, maar de helft komt volgens mij al hier niet meer opdagen :S @jazzie, goed dat hij zo goed groeit! gaat snel he? @tineke, fijn dat het met het flesje zo goed ging! lees veel baby's met krampjes... zoo zielig!! sterkte.. en sommig met spruw....... ik vind het allemaal zo zielig!!!