@ Mamasan, oh heerlijk naar het park, was het leuk? @ Majkuh, hoop dat het wat voor jullie is wat je heb besteld! @ Jomi, heerlijk dat het zo goed gaat meid! @ Evy, ze wil geen fopspeen, spuugt hem eruit en gaat kokhalzen.. Heb die combi gekocht, deze lijkt het meest op een tepel. Ja die wamrte is ook zielig voor die kleintjes.. @ Kroepie, wat een schatje is jayden!! @ Zogelukkig, och wat fijn dat het beter gaat! Ja echt balen dat ik het niet voor elkaar krijg om genoeg te maken.. Er zijn verschillende oorzaken genoemd (niet genoeg opslagruimte, pijn door reuma enz) maar ja wat de oorzaak ook is, het blijft moeilijk.. heb het tot morgenavond gegeven, maar vind het zoooo moeilijjk om er defenitief te stoppen.. @ Evy/zogelukkig ben jaloers hoor om jullie productie .. zometen vervolg ...
@ Jazzie, ach wat een leuke foto's! Merk wel dat ik meer productie heb, maar lang niet genoeg, na de borst blijft ze onrustig, dus leg haar weer vaak aan. Heb de vraag idd daar gesteld Enne bij mij gaat het er ook niet af, echt balen.. @ Kroepie, fijn dat het goed gaat, hoop dat jullie nog over kunnen naar volledige bv... Het is ook zo moeilijk om de beslissing tenemen om te stoppen he.. Pff soms baal ik dat uberhaupt ben begonnen, maar ja dan denk ik weer het is ook wat dat we op deze manier 7wk verder zijn.. @ Misspuma, wauw wat zijn jullie verwend! Hoop dat ze een betere (snellere) reis hebben gehad?
Het gaat hier redelijk.. Zijn wel even weg geweest, er was amerikanen auto dag en mijn ouders hebben er 2 dus ze vroegen of wij ook met 1 wilde rijden, dat was best gaaf. Tot nu toe 2 kleine flesjes bij gehad, ze werd toch steeds duffer en knapte op na een flesje, dus moeten wel. Nu 90cc, maar normaal 240cc! Maar we zijn de nacht nog niet door.. Wat erg leuk was is dat ze eindelijk ook nar mijn mams heeft gelachen. Maar het hardst lacht ze naar haar eigen spiegelbeeld, hihi
Manoontje! jij krijgt ze er niet af?! hoe dun was je dan?! je bent zo slank op de foto's! Soms vind ik de bv moeilijk hoor. Bij de oudste ging het zo makkelijk.. die dronk mega veel.. was binnen vijf minuten klaar.. (was enorm gulzig) spuugde een guts uit.(ook echt veel) ik had hele volle borsten.. lekte constant! had gewoon veel te veel melk. Maar wist dan dat hij altijd genoeg had. Liam drinkt rustig. neemt de tijd.. laat veel los. Maar is soms idd na een voeding niet tevreden. Soms krijgt hij ook teveel.. dan kreunt hij gewoon alsof hij geen kant meer op kant. Geef maar een btje terug soms vaak ook niet. maar met krampjes hadden beide kids grote behoefte aan de borst. de oudste wilde geen speen. Dus dat werd in slaap wiegen.. Liam pakt wel een speen.. gaat makkelijker slapen. maar ook nu heeft vaker behoefte en voldoet de speen niet. Ik ben nu gaan kolven voor een flesje.. en dan zo geven. Vanavond heeft hij 140cc op.. en wilde daarna nog heel even aan de borst. Hij slaapt nu heerlijk. Ik heb nu nog een keer gekolfd. en geef voor de nacht nog een fles. ik ben benieuwd hoe hij slaapt. ik vind de nachten van om de 3 uur wel lang genoeg geduurt.. Maar ben dus nu ook met kolven even de voeding aan het opschroeven.. want wil zeker weten dat hij voor de nacht een goede fles heeft. Wat ik dus wil zeggen. dat ik het heel moeilijk vind om te zien of ze nu echt honger hebben.. of last van maagje/krampjes...of gewoon moe zijn. of bij je willen zijn.. Ik hoop dat het slaag anders heb je hard gevochten. En los laten is altijd moeilijk. MissPuma.. ooo wat lekker verwend! mijn ouders vinden 2 weken ook te lang. en toch gaan ze iedere keer weer 2 weken.. mijn moeder had de laatste keer echt heimwee de eerste week. Ben je trouwens niet in de war met babyzwemmend.. dat adviseren ze niet eerder dan 6 weken. babymassage mag vanaf dag 1.. onze vorige kraamverzorger deed het bij de oudste voor het in bad gaan. Kroepie.. lekker hoor voor je ventje.. zo verwend worden. Hopelijk slaapt hij goed vanacht. Evy.. is ze nog onrustig geweest vanaaf? thx allemaal voor de complimentjes.. ben trots op mijn mannen Liam slaapt op het moment heeerlijk.. gelukkig. ben benieuwd hoe laat hij weer komt. dan kan ik slapen.. Liefs Jazzie
Manoontje.. Wat super dat ze nu al zoveel minder fles heeft gedronken. Heb je niet de neiging om nu nog meer vol te houden.. en vaker aan te leggen nu je al wat reslutaat zie? Wat leuk van dat lachen!! zo gaaf. Hier hadden we van de week de eerste kleine lachjes.. maar vanaaf naar mijn man 1 giga grote! en ik zag alleen het laatste stukje..! Liefs
@ Jazzie, haha ik woog 52 kilo en nu 60.. Het zit eigenlijk vooral op m'n heupen, billen en buik.. Ben het idd wel met je eens dat je niet altijd weet of het honger is. Maar we hebben vorige keer gewogen en daardoor weet ik dat ik weinig produceer. Ze drinkt ook gewoon een flesje leeg als ik die aanbied en als ze genoeg heeft, pakt ze die niet.Met de kolf komt er na een voeding eigenlijk niets meer en er voor komt er 60cc. Voor ik ging bijvoeden was dit. J tuurlijk heb ik die neiging, maar realiseer me ook dat dit de zoveelste poging is en heb na het bijvoeden een rustig kindje en dat is me ook wat waard natuurlijk. Maar we zullen zien morgen, stel dat ik dan nog minder hoeft bij te geven, kunnen we altijd bijstellen Al besef ik ook dat als ik nog meer pijn ga krijgen als nu dat ik door medicatie ook moet stoppen.. Maar goed we wachten af..
oh en die lach, echt zo geweldig, hier kreeg papa ook de eerste, was best jaloers hihi. maar ja als ze mij ziet wil ze naar me toe en als ze m'n borsten ziet gaat ze ook lachen, dus mag niet klagen hihi
haha ja dat is waar, die heb ik nu ook! eindelijk geen maatje a, yeah! nadeel is dat ik zelfs m'n truitjes allemaal niet aan kan, ah het is ook nooit goed hihi
even een ander vraagje, wie heeft er nog last daar onder? ook met seks? Ik heb nog steeds last van m'n schaambot, al is het minder en was helemaal niet uitgescheurd, maar heb toch last met sex. sorry voor deze vragen, maar zit er al een tijdje mee en dacht stel ze gewoon
Wat is er mis met die vragen.. dat is toch heerlijk aan het forum.. toch nog wat anoniem.. Ik heb er geen last mee. iig.. Ook niet van het litteken. maar denk dat het opzich wel vrij normaal is. Ahaa.. ja dan was je wel heel dun (weet natuurlijk niet hoe lang je bent) die tieten. nou zo blij ben ik er niet mee. mag best wat minder. was voor de zw-schap zo lekker afgevallen. en toen had ik eindelijk een goede C! Nu heb ik weer een E.. (ok kan me voorstellen dat het niet eerlijk is tegenover A) maar ik vind kleine borsten vaak mooier.. (net zo iets als krullen en steil haar? altijd wat anders willen?! hihih) Zo stom. ik was normaal altijd ook rond de 70 kilo.. maar wil weer terug naar rond de 60. ik vind mezelf nu zo dik! terwijl ik altijd dit was. (ja ok.. toen vond ik mezelf ook niet slank.. maar afvallen was me nooit echt gelukt.. en vorig jaar wel. nu ik weet dat het anders kan kan ik hier geen genoegen mee nemen.) En ja hoor.. meneer heeft zijn nacht weer vroeg ingezet!!! argh!! hij moest nu komen! Hoe is het daar Makjuh? Liefs Jazzie
Ik heb even heel snel reacties gelezen, maar bij mijn verhaal dat Juarno 8 uurtjes slaapt was ik vergeten te vertellen dat hij maar 6x voeding per dag krijgt. Dus 6x een half uur aan de borst (vandaag 7x, denk van warmte). Heel veel zullen 6x wel weinig vinden voor borstvoeding, maar consultatiebureau heeft nergens naar gevraagd. Ik ga dus mooi op deze manier door. Zo, nu gauw was ophangen, voeden en op bed. Ben nu best wel op, vanaf 3 uur tot half 11 bezoek gehad. Dus tot morgen allemaal en welterusten. Liefs JoMi
Jazzie: Een heleboel weten het hier al, maar ik zou zo blij zijn met een E. Ik heb zo'n grote problemen hier gehad om aan een voedingsbh te komen. Ik had voor de zwangerschap 80F maar nu heb ik 85I, die te klein hebben mogen van mij wel wat hebben hoor. Mijn vriend vindt het heel erg mooi, maar voor mij hoeft het niet zo groot. Kan ook nooit een leuk setje vinden. Maar kan me best voorstellen dat je E ook al groot vindt hoor?
@ Jazzie, ben 1.68 m.. Maar het gekke is vond mezelf toen echt dik, nou hoop nu dat ik weer in die kleren pas en dan vind ik mezelf echt niet dik meer.. Op zich is er niets mis met een a, past ook wel bij mijn postuur, maar het is zo lastig met truitjes en bikini's enzo, altijd te groot. Maar een e moet ik ook niet aan denken hoor! het is idd nooi goed hihi @ jomi, hij doet het toch goed meid, hij is tevreden en groeit goed, wat wil je nog meer?
pff 85i, ja je vertelde het idd, nou heb ik echt knikkertjes in vergelijking! heb nu een b en ben helemaal blij, heb iets van een decollite, wat wil ik nog meer, hoop ook echt dat er wel wat blijft zitten, na marissa was ik zelfs nog wat kwijt
Jee Jomi.. ja kan me voorstellen dat je dat helemaal niet veel vind. als ik zeg dat ik met een volle C omvang mt70 heb snap je ook wat meer van de verhoudingen. ik heb dus nu een 75 E. ook erg moeilijk om leuke dingen te vinden. Er is wel meer te krijgen nu..maar het meeste loopt tot C en als je naar E ga krijg je gelijk dikke banden en omvang vaak 80 of 85. Doordat ik een smalle omvang heb zie je niet dat het zo groot is dat scheelt wel. (cup/omvang verschil) Manoontje. dan ben je nog langer dan ik. en vind je jezelf met 52 kilo te dik?! Mijn uiteindelijke doel is 57.. maar eerst maar weer 65.. dan zie ik wel weer verder. Liefs Jazzie
O en Jomi. je kleine doet het goed hoor.. wat maakt dat nu uit 6 voedingen. hij loopt gewoon wat voor wat dat betreft! Heeeerlijk.. ik kijk er naar uit
Mijn borsten zijn nu DD/E, maar ik heb 95 omvang en daar valt geen bh in te krijgen; overal gaan ze tot 90! Ik ben 1.84 en gewoon stevig. 80/82 kilo is voor mij "normaal". Als ik lichter wordt, vinden mensen mij er ongezond uitzien. Alles zit bij mij op onderbuik, billen en heupen. Die billen vindt mijn man ok, ik ben zelf minder blij met mijn buik. Heb ook geen buikspier over na de keizersnede, ben benieuwd of die ooit nog terugkomen? Ik ga nu iig nog niet sporten (heb het ene paar keer gedaan, was er kapot van en m'n borsten deden zeer). Ik loop en fiets veel. Zo, ga weer voeden voor de zoveelste keer vandaag! Aan de meiden die zo lang tussen 2 voedingen hebben: kolven jullie dan af als de baby doorslaapt? denken jullie aan goede anticonceptie?
JAZZIE, dankjewel voor het vragen Het gat hier wel, emotioneel niet zo lekker, ben voor het eerst ongesteld geworden. Voelde me al een paar dagen niet OK, smste nog naar mijn vriendin dat het leek op PMS! En ja hoor, ongesteld , totaal onverwacht haha, maar pMS zit NIET tussen je oren Verder gedoe met de ex dus en ik heb een rotpositie, probeer iedereen tevreden te houden en te doen wat ik kan, maar ja, wie zegt dat ik het allemaal zo goed doe of zo goed zie?? CUPMAAT A heb ik normaal, nu volle B! hoop zoooo dat dat niet is omdat er nog melkklieren zitten! Durf eerlijk te zeggen dat ik die klo's (4) er niet af laat gaan oa omdat ik anders van die slappe hangtietjes overhoud, ben nu nog best tevreden ZOGELUKKIG, een vriendin van mij is ook lang en zodra die onder de 75 komt ziet ze er ook ongezond uit, maarre cup E, pffff heftig! Ik heb geen probleem met kleine borsten, als het maar ij je lijf past en als ze maar stevig zijn, ik haaaaat van die slappe hangdingen!