even een vraagje hebben jullie beebs ook andere ontlasting? geef nog steeds bv, ze is ook wel rustig, alleen aan het einde van de middag begint de ellende, maar ze heeft dan ook dikkere ontlasting en moet haar helpen met thermometer anders poept ze helemaal niet, dus ook huilen van de krampen. weet dus niet zekjer of ze gister geen honger had, als ze krampen hebben willen ze ook alleen maar drinken. Ben alleen bang dat ze geen ontlasting heeft omdat ze toch te weing krijgt.. wijziging: ook plast ze veeeeel minder, jullie beebs ook?
Da's niet goed hoor; dikke ontlasting en weinig plasluiers! Hier na iedere voeding een vette plasluier en 1 a 2x per dag een poepluier. Halfdun, okergeel. Hoeveel drink je zelf en hoe vaak leg je aan? Ik voed zeker 8x per dag nu, lange voedingen en drink me zelf suf. Een bv-baby kan 7 luiers op een dag hebben of 1 per 7 dagen. Wel moeten er een stik of 6 plasluiers per dag zijn. Beetje in de gaten houden dus!!!
nou da's dus het probleem, zogelukkig ik was met mijn laatste poging bv bezig en heb haar al vanaf za bijna alleen maar aan de borst, om het te proberen op te schroeven... Alleen heb net besloten er toch mee te stoppen het lijkt alsof ik nu genoeg heb, maar ze zit weer meer als een uur te drinken en nu die andere problemen erbij met plassen enzo.. Ik heb echt m'n best gedaan maar het lukt gewoon niet en m'n meissie moet er zeker niet de dupe van worden daar doe je het juist allemaal voor, pff kan wel janken
De ontlasting kan idd afwijken.. Wij hebben hier ook weinig poepluiers. nu 1 in de 2 dagen. soms 2 per dag.. maar dan wel zo dun dat ik hem dus iedere keer kan badderen.. zit tot halverwege zijn rug. Bij de oudste hadden we iedere keer maar eens per week poepluier. Wel goede plasluiers hier. Maar ik weet niet hoe warm het bij jullie is. ze drinken ook vaker voor dorst. dus niet alleen honger. dat maakt het rond deze tijd wel moeilijker. Liefs
Als je er geen vertrouwen in heb is het alleen maar stressen manoontje. Ik denk dat je het op zich wel goed doe.. Maar als het niet goed voelt. dan moet je doen waar je je wel goed bij voelt. En dat dan ook accepteren. Dus niet jezelf schuldig voelen! Liefs
7 weken ellende is genoeg we hebben gekolfd, veel aangelegd, spruw, kloven, onzekerheid, verdriet, pijn gehad.. En toch heb ik het niet willen missen... En zou ik het ook eigenlijk niet willen missen..
ze heeft normaal meerdere malen per dag flinke luiers en nu echt niets, moet haar helpen anders komt er niets met de ontlasting, het zijn voor mij eigenlijk alleen bevestingingen
Maar meis. Waarom doe je dan niet weer wat je deed. Bv en fv.. Vertrouw toch je gevoel! als je meisje het dan goed doet!
maar toen kon ik er geen ritme in krijgen, was eerst bv zolang als ik had toen sliep ze en dacht dat ze genoeg had en daarna kwam ze een uur later weer omdat ze toch niet genoeg had. was bijna heel de dag met de voeding bezig, maar moeten nu rustig gaan afbouwen denk dus het is niet meteen het einde, kan er rustig aan gaan wennen denk ik al heb ik geen idee hoe je dat doet met afbouwen, volg gewoon m'n gevoel maar
Misschien komt er bij mij dan ook wat meer rust. Nu ben ik er toch ook continu mee bezig en dat is natuurlijk ook niet goed..
Jazzie: Goed heh zo'n flesje op de dag! Ik vind voeden met dit weer ook echt veel te warm! hahah Mag niet zeuren maar plakker de plak zeg! hihi... Evy: ja zielig hoe last ze van de warmte hebben heh?...Idd nie teveel kleren aan en veel voeden! Ben jaloers op je man! Kan ik hem eens lenen?.. hihi nee das niet eerlijk van me, Tyno doet wel veel, maar ziet het werk nog niet dus moet steeds vragen en daar hou ik dus niet zo van! Manootje: Meid gewoon kappen... je hebt super je best gedaan, en harde ontlasting en weinig plasluiers is geen goed teken, let je er met dit weer wel op dat de fontanel niet hol gaat staan?... Ze hebben nu juist meer drinken nodig... en nogmaals 7 weken geprobeerd is super! Nou hier is het een jongetje die niet wil slapen, net krijzen in de etos! altijd leuk natuurlijk! hhahahaha
@Majkuh Oh jee... moeilijk moeilijk. Denk dat je jezelf niet teveel op je kop moet geven hoor... volgens mij ben je een hartstikke goede moeder, die het nu zelf goed voor elkaar heeft en dat voorbeeld heeft ze nu. Je bent toch al met d'r bezig met afvallen? Misschien kun je met haar wat leesmateriaal opzoeken (op internet?) over hoe je het beste af kunt vallen, wat gezond is en wat niet en dat aanvullen met je eigen ervaringen? En natuurlijk haar blijven vertellen dat ze niet dik is!! Sterkte lieverd. @de rest Sorry, maar het is vandaag weer een beetje een jengeldagje van Jayden, en ik ben doodop, dus even geen persoonlijke reacties verder. Ben bij de vk geweest, die heeft het knoopje van de hechting verwijderd. Voelt gelijk een stuk beter. Mijn boobies doen nog best pijn, maar de kloven (lees: gaten) helen eindelijk. Ik kolf nog wel, maar er komt bijna niets meer uit. Vind ik erg jammer, maar 't is niet anders. Ik heb me er al bijna bij neergelegd. Dikke kus voor jullie allemaal. X
Ok toch nog even.... @Manootje Je bent een TOPPER!!! En gewoon doen wat voor jou goed voelt. Hele dikke knuf
Zeker niet goed om alleen met de voeding bezig te zijn manoontje. dan zou ik ook gek worden en stoppen als het zo moest. Marooz.. nou als ze het niet zien zien ze het nooit niet. Mijn man ziet ook veel niet ik moet het meeste eigenlijk ook wel vragen (niet leuk) en dan ook nog eens meer dan 3 keer. en je hoopt dat ze het uit zichzelf gaan zien. ik hoop nog steeds.. (mijn moeder ook hihi) denk dat het daar dan toch mannen voor zijn. Lijstjes maken schijnt te helpen.. meestal vinden ze dat ook niet erg maar juist prettig.. maar ik vind het zo ... werkgever achtig. dus dan maar vragen. kroepie Fijn dat het beter voelt zonder knoopje! Je bent een kanjer.. je hebt zo je best gedaan. super dat de kloven beginnen te helen. Jammer dat er met kolven bijna niks meer komt. lekker genieten van elkaar met fles dan! Zo.. boven weer lekker fris! ik lijk wel gek.. maar man is ziek thuis.. gelukkig niet zo doodziek dat hij niet een oogje op de kids kan houden. dus dan ff gebruik van maken! Liefs Jazzie
Kroepie en manootje jammer dat de borstvoeding niet wil lopen bij jullie en vooral omdat jullie er alles aan gedaan hebben om dit te stimuleren en te willen. En kroepie fijn gevoel he als knoopje weg is ben blij dat ze hem bij je weg gehaalt hebben en dat die niet is gaan ontsteken zoals ik had. Hier al 2 last van krijsende kleine en als die 's avonds naar bed gaat draait die om en slaapt gisteren ging al iets beter en werd het al minder en nu heb ik hem in zijn rompertje in de box liggen en hij slaapt heerlijke ven bijkomen en opgeruitm voordat mannetje komt hij zit op 6 voedingen per dag en soms heel soms 7 met dit weer vind ik da took niet zo erg heb ook altijd nu een flesje water bij me mocht het te warm xijn dan krijgt die water erbij. hij doet het heel goed en is een heerlijk mannetje de borsten zijn nu weer normaal en we zijn zelfs zaterdag even paar uurtjes mannetje en ik weggeweest mijn zus wilde dolgraag oppassen dus daar hebben we gebruik van gemaakt. Nu vandaag weinig last van mannetje gehad lekker gewandelt met hem en bobby me hond die ik nu nog heb en zonder Amber is het heel erg wennen maar eht geeft mij een hele hoop rust hoef nu geen 2x meer op en neer met maxicosi kleine en hond kan nu lekker wandelen met bob en kleine kreeg vandaag een aartje van crematorium en van de week al eentje van dierenarts we zijn blij dat we de stap genomen hebben anders had ze met deze warmte heel veel pijn gehad en was ze met veel pijn gegaan dit is haar nu bespaart gebleven en ze is nu fijn bij haar maatje weer en die gedachte en dat ze een prinsessenleven heeft gehad maakt mij heel blij en maakt dat ik kan accepteren dat ze er neit meer is.
@manootje: je moet kijken naar wat voor jullie beiden het beste is hoor. Je dochtertje wil toch ook een mama die zich goed voelt in haar vel. Je heb al 7 weken je superbest gedaan dus moet je je zeker niet schuldig voelen hoor. Dikke knuffel. @kroepie: joepie knoopje weg, weet exact hoe je je voelt, zalig hé!
en over die luiers hier is het nu bijna geen poepluiers soms dagen dat die iedere x als je hem verschoont er eentje heeft na een voeding plassen doet die hier iedere luier en veel je meot er ook 6 op een dag hebben zij mijn kraamhulp tegen ons dan weet je dat die voldoende binnen krijgt. hier is het zeker 6x op een dag een plasluier.
@Manootje: sterkte meis! @Ria: water hoef je een bv-baby niet te geven. Je bv past zich automatisch aan dikte en hoeveelheid aan met warm weer! Wat een akelige bloedhitte; ik hou d'r niet van! Op de slaapkamer 27 graden, dus mijn zoontje kan niet in zijn wieg en ligt dus in de box. Niet ingebakerd (omdat ik dat te heet vind), dus op zijn buik (anders slaapt hij niet), maar daar moet ik dus wel bijblijven, beneden is het niet veel koeler. Oh, ik haat de zomer, van mij mag het eeuwig lente zijn! Vandaag om de 2 uur voeden. Heb al 3 spuitluiers gehad tot op z'n rug inderdaad! Dan weer een lauw bad, ja, zo blijf je bezig! Ik ga een doos raketten leegvreten, later!