Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden,

Even snel.
    Mijn meissie wordt morgen 13 en mijn ouders komen nu omdat ze morgen bij haar vader is.

Hier ook veel last van de warmte.
    Heb ook weer zin in sex, maar het voelt nog allemaal rauw van binnen. Mis ook wat we anders hadden!
    Majkuh laat 't maar weten!!

Ik ga er van tussen... tot straks.
    X

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Hoi hoi.. Ik ben moe!:p
    Gaat verder wel goed hier.. maar ik ben ook wat druk.

makjuh.. idd laat ze maar lullen daar op het CB! Ik kreeg dat advies ook bij mijn oudste.. die sliep nog zo moeilijk.. Nou heb het ff geprobeerd.. met als gevolg mama en kleine in tranen! NOOOIT meer.

MissPuma! ooo heeerlijk zo'n buitenbad! Hier staat dan gelijk de hele tuin vol.:D Ga wel in het badje van Aiden zitten.
    De nacht ging hier vandaag beter. Gelukkig.. nu was het half 11 toen half 4.. Maar mijn borst zat mega vol. dus hij (en ik) viel in slaap.. toen kwam hij half 7 nog wel voor de andere. maar ja dat is omdraaien.. en neerleggen en verder knorren. toen pas weer om half 11. (en ik mocht uitslapen! :D)

Joki... wat fijn dat het nu beter gaat! ik heb ook blokvoeden geprobeerd.. maar hier werkte rekken beter.. Min 3 uur tussen de voeding. (tenzij hij echt niet te troosten is) ik werd gek.. dan ligt hij constant aan de borst. ik wijt het aan krampen en boertjes waardoor hij grote zuigbehoefte heeft en dan wil drinken.. maar ja dan beginnen we weer van voor af aan. en het is altijd zo 1,5 a 2 uur na de voeding dat hij begint. als we hem rekken valt hij na een half uur weer vredig in slaap.

Manoontje.. ik baker (nou ja wikkel idd) ook in met hydrofiel luiers.. alleen voor de nacht.

Ria en evy.. balen dat jullie kleintjes nu zo'n last hebben. het is idd erg stressen en vermoeiend. je kan niks doen.
    ook krijg je dan idd dat je op elkaar ook kort gaat reageren.
    Hier ook door vermoeidheid hoor. Ik wil ook weer teveel.. (huishouden perfect.. kan niet.. is het niet) dan ga je het op elkaar afreageren.

Kroepie.. klinkt als een heerlijk dagje!

Ik ben vast weer iemand vergeten.. sorry vast..

Liefs Jazzie

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    KROEPIE, heb je mijn PB met telefoonnummer gehad? Misschien handiger als we even PBen of smsen hierover.....?

4. yep! :D
    heb je al een sms gestuurd!!

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Even vlug tussendoor, nu ik geen Sansa vast heb ;).
    Hier een vrij ok'e nacht gehad. Ze heeft van 23u30 tot 3u25 geslapen en dan weer 5u55 en dan 7u45. Maar geen geween, dus ik heel blij.
    Dag net begonnen en het gehuil is ook alweer gestart. Dus om half elf even een half uurtje gaan wandelen met de wandelwagen. Hier sliep ze lekker in. Thuis weer huilen en bv gegeven.
    Nu slaapt ze gelukkig even in haar park, hopelijk duurt het eventjes.

Straks naar de schoonouders en vlug nog enkele spulletjes gaan halen van onze geboortelijst.
    M'n vriend en ik zijn allebei moe, maar we moeten erdoor hé :p

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, ja ik snap wat je bedoeld met de bv, ik heb het wat dat betreft wat makkelijker omdat ze nog bv krijgt. Zo kan ik toch op m'n eigen manier afscheid nemen. Maar hoe je het went of keert het blijft gewoon k*t dat het zo moet..

@ Misspuma, oh wat lekker een zwembad, is het bij jullie wat warmer? Bij ons is het wat frisser vandaag. Wat zielig voor je zusje, is altijd moeilijke als je ook nog 'verplichtingen' heb samen.. Hoop dat ze een beetje tot rust komt bij jullie, zal best met 2 van ie schatten van kids! ;)

@ Ria, haha ja die borsten reageren daar welop als ie gaat huilen. Is het nu wat beter met hem of weer erge krampen? En idd het is best moeilijk om zo ook nog tijd voorelkaar te hebben, hoop dat dat snel weer terug komt

@ Evy, hoe is het nu met Sansa, beetje de nacht door gekomen?

@ Majkuh, ja soms ben ik ook bang 's nachts dan ben je zo slaap dronken, vaak ga ik eerst maar een washand over m'n gezicht halen hihi. Twijfel tussen puckababy en mb. Ze is meer een maaier zoals ze het noemen en hoeft het niet echt voor geborgenheid, meer iets voor pucababy. Maar ze kan wel door het hele bed kruipen met haar beentjes, dus vandaar twijfel naar mb.. Wat leuk dat jullie hebben afgesproken!

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, alvast gefeliciteerd! Wat gaaf dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, je hebt het verdiend! Qua sex, baal wel dat het nog zo'n pijn doet..

@ Jazzie, knuf

@ Evy, hmm balen meid dat ze nog steeds zo huilt, hoop dat jullie een leuke middag hebben, knuf!

8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Het gaat hier nog steeds best goed. Wel heeft ze veel krampen, sinds het weekend heeft ze nog maar 1 x goed gepoept, gister met hulp kwam er wel een berg groene poep, dus hou haar goed in de gaten, anders toch contact met ha opnemen. Verder doet ze het og goeg op bv en fv samen. Gaan nu ook lekker zwembad opzetten, mss straks met beide meiden zwemmen! Fijne middag allemaal!

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi allemaal!

Ik ben er nog... De verhuizing ging super, alleen helaas nog steeds geen internet...Het duurt nog tot de 13de. Wat een eikels he??Ik kan nu inbellen via de telefoon, maar deze site is daarvoor te langzaam. Ik zit nu op het vliegveld, een nachtje weg helemaal alleen zonder baby!! Ik heb er zin in. De kolf is mee, maar ik mag lekker drinken dus dat is alleen voor het op peil houden, en te zorgen dat ik niet ontplof. Verder heeft papa een vriezer vol melk voor de kleine.

Alles gaat super goed bij ons, nieuwe huis is geweldig en het weer ook. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed is, helaas geen tijd om bij te lezen, moet mijn vlucht halen. Na de 13de ben ik er weer voor jullie!!

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He vroeg me al af hoe het met je ging! Wat klinkt het allemaal leuk! Veel plezier en hopelijk tot snel meid!

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hebben we een leuke avond gepland omdat manlief vroeg klaar is is die 2 dagen op tijd plan je wat krijg ik een smsje dat die later is want kan niet vroeg weg zou om 5 uur half 6 naar huis komen word waarschijnlijk weer na 9 uur hebben wij weer gatverdamme zeg.
    Met keline gaa thet tot nu toe goed vandaag gisteren om 23 uur naar bed gedaan sliep die pas rond 00.00 en was er om 6 uur weer daarna half 10 en daarna om half 1 ga hem nu zo voeden en dan om rond 8 uur weer en dan rond 23 krijgt die gekolfde melk en dan kijken wat er gebeurt weet neit of ik nu vanavond nog zin heb in de bbq die gepland stond begon om 20 uur en nu is manlief er pas om na 21 en dan kom je en is alles al bijna op heb er dan geen zin meer in zeg maar nou dag leuke avond gaan we nu zo maar zelf gezellig maken met mijn zoon had me er gewoon zo op verheugt zou ons goed gedaan hebben wat kan je gelijk in een dippie zitten dan he bah

12. Oh Ria wat vervelend!!
    Kan me helemaal voorstellen hoe het voelt... Proberen toch nog te genieten van elkaar als hij thuis is? Ik hoop dat het nog lukt.
    Dikke knuf voor jou hoor!

Kaatje, fijn dat de verhuizing goed gelukt is. Moest steeds aan je denken! Geniet van je nachtje weg... en tot de 13e! ;)

Oh... sorry, brulalarm.
    Hoop tot zo.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Ria: Ja, je doet minder lang met Infacol als met Cinababy. Ik hoop dat het nog gaat helpen bij Noah, sterkte! Wat rot dat je man laat thuis is vanavond, zeker als je plannen had.
    Hoe is het vandaag gegaan, beter?

@ Evy: Erg hé die spanningen tussen je man en jou, ik vindt dat ook vervelend maar soms is het niet anders zeker niet als je beiden moe bent en je kindje niet kan troosten.
    Ja, het is even doorbijten maar het wordt echt makkelijker hoor!

@ Makjuh: Lijkt me ook heel vermoeiend alle kids in huis, en zeker als je niet kan doorslapen. Jammer dat Stella nog niet doorslaapt.
    Veel plezier in Leeuwarden, en dames (Kroepie en Marooz) wij willen wel foto's zien hoor:D!

@ Kroepie: Gefeliciteerd met je dochter haar 13e verjaardag (pubertijd here we come;)).

@ Jazzie: Dat is inderdaad een betere nacht geweest lekker hoor!
    Onze tuin is 33 meter diep...dus dat past wel hihi.
    Heerlijk dat jij mocht uitslapen, ik heb dat nooit:(.

@ Manootje: Echt tot rust is mijn zusje niet gekomen...met die 2 kids maar ze is lekker bezig gehouden. Ze is vanmiddag weer terug naar mijn Pa en Ma gegaan. Vindt het echt zielig voor haar, ze hadden 4 jaar een relatie en woonden sinds een jaar samen. Het was vandaag ook weer bloedheet hierzo (29C), dus vanmiddag lekker gezwommen Keano ook die vondt het prachtig.
    Jaylin poept ook heel moeilijk, en soms ook een dag niet terwijl ze met flesvoeding elke dag moeten poepen zij mijn kv.

@ Kaatje K: Heel veel plezier! We horen van je, en geniet!

Vandaag wederom een warme dag hierzo (29C), dus hebben het zwembad goed ingewijd!
    Mijn zusje, Keano, buurmeisje met een vriendin en ik. Keano vondt het echt geweldig eerst koud maar daarna vondt hij het heerlijk en wilde er niet meer uitkomen haha.
    Maar op den duur vondt hij het toch té koud worden, dus toen wilde hij er eindelijk uit.

Jaylin is vandaag veel wakker geweest, kon niet in slaap komen van de warmte. Nu heeft ze haar flesje op en ligt nu wel op bed te slapen, gelukkig maar want heeft alleen hazeslaapjes gedaan dus die was doodop.

Mijn zusje is vanmiddag terug gegaan naar mijn Pa en Ma, ze is zo verdrietig dat ik haar op den duur ook niet meer kon troosten. En het is ook wel erg fijn om je moeder in de buurt te hebben als je zo verdrietig bent, dus ze wilde graag terug naar Pa en Ma.

Liefs, misspuma

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Het is hier echt bloedje heet zeg pffffffffff
    Nou mijn man was gelukkig toch nog 8 uur thuis heb het wel druk gehad in me eentje kleine in bad gedaan met hond en kind wezen wandelen en alles gereed gemaakt voor vanavond we izjn nu net terug heb kleine gevoed voor we weg gingen en dat was half 8 en nu slaapt die nog in de wagenbak zometeen nog flesje gekolft voedsel hahahahah en dan hopen dat die de nacht doorslaapt. we zijn lekker naa rhuis toegegaan maa rhebben wel gebbqt dus we zijn er wel lekker even uit geweest nu zo lekker even met mannetje alleen en wil toch eigenlijk wel weer een keertje proberen om er een hele leuuke avond van t emaken moet toch door de angst heen en wie weet gaat het wel beter deze keer zal proberen te ontspannen hahahahahahh nou meiden wens jullie alvast een fijne avond toe en hoop hier ook op een fijne avond kan me mannetje zijn knuffels wel weer even gebruiken en hij d emijne hij is nu ook lekker 2 dagen vrij.
    Miss puma ik heb vandaag zo min mogelijk gebruikt van alles alleen de borstvoeding gegeven wilde kijken hoe die reageerde zonder en dit gaat goed tot nu hij heeft vanmiddag 1x echt krampjes gehad en legde hem p zijn buik op me knie en dit vind die heel prettig hij heeft vandaag ook veel geslapen en rustig geweest eigenlijk nu kijken hoe het morgen gaat, maar hoop dat het zo blijft voor hem ik vang het voor mezelf wel weer op vind het erger voor hem ik weet waar eht bij hem door komt. kon je ze dat maa rduidleijk maken he.

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Deze namiddag viel alles héél goed mee, ze was al veel minder huilerig en heeft ook veel geslapen.
    Bij de aangekochte items van onze geboortelijst zat een 'Doo Doo' knuffel, maakt geluiden uit de baarmoeder of melodietje. Zijn deze nu aan het uittesten en tot dusver werkt dit al prima ;).
    Sansa slaapt als een roosje.

@kaatje: goed dat de verhuis zonder problemen verlopen is. Geniet van je nachtje weg :)

@misspuma: spanningen waren vandaag al véél beter :p. Hebben er eventjes over gepraat en hebben er een oplossing voor gevonden ;). Ik probeer er het merendeel van de tijd te zijn voor haar qua troosten etc en als ik er doorzit neemt hij het van me over. Vind dit prima zo, zo weet ik dat ik op iemand kan terugvallen.
    Natuurlijk gaat hij haar ook troosten uit zichzelf hoor, maar dit hebben we besloten voor wanneer hij het even niet ziet zitten ;)

@kroepie: felicitaties aan je puber-dochter :p

Toch wel naar nieuws ivm de mexicaanse griep. Je zou schrik krijgen om de deur uit te gaan.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Ria: Ow wat fijn dat je man toch nog optijd thuis was, konden jullie toch nog bbq-en gezellig hoor!
    Ik hoop dat jullie snel weer zo een gezellige avond hebben samen.
    Gelukkig dat het zonder de infacol goed ging gisteren, hopelijk is hij over de ergste krampjes heen.

@ Evy: Ow wat leuk zo een knuffel die de geluiden uit de baarmoeder nadoet, dat zal wel lekker rustgevend zijn voor een baby. Gelukkig dat de spanningen vandaag al beter waren, je kunt ook beter een paar afspraken maken met elkaar zodat er minder spanningen zijn en ieder weer waar hij/zij aan toe is.

Hier een goede nacht gehad, Jaylin was om 07.00u wakker en dit keer huilde ze niet eens ze was geluidjes aan het maken zo schattig!
    En toen ik kwam bij haar wiegje kreeg ik een brede glimlach *SMELT*.

Het weer is hier al minder vandaag, het is grijs en bewolkt...:( zal dus niks van zwemmen komen vandaag.
    Mijn man is aan het werken, dus ben alleen met de kids vandaag.
    Jaylin ligt nu alweer lekker te slapen, en Keano zit nog in zijn pyama t.v. te kijken. We maken er een luie dag van, het is de afgelopen dagen al druk genoeg geweest.
    En maandag en dinsdag heb ik 2 cursus dagen voor mijn nieuwe werk, hopelijk is het dan niet te warm.

Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

17. Hier ook wakker... en het is nog prachtig weer.
    Heb net de hond uitgelaten en keek gewoon scheel door de felheid van de zon (zonnebril vergeten.. sukkel)
    Jayden heeft om 0.30 en 5.00 uur de fles gehad en nu om 9.00 uur. Er komt dus meer ritme in!! Manlief geeft 'm nu de fles. Kan ik tenminste even brood eten.

Meisjelief en vriendinnetje zijn ook net wakker... dus die zal ik zo even van ontbijt voorzien hahahah. Ze gaat om 11.30 uur naar d'r papa... niet leuk.
    Is altijd even slikken als ze op zo'n speciale dag (ook met Kerst of Oud & Nieuw) er niet is. Nou ja, gelukkig komt ze vanavond al weer ,aangezien ze de 1e 3 weken van de schoolvakantie hier is :D

@Evy
    Fijn dat jullie er over kunnen praten... dat scheelt vaak ook al weer spanning! En wat leuk, zo'n 'doo doo' knuffel!!

@Ria
    Hoop dat het gelukt is met de fijne avond :D
    Kan me de spanning voorstellen hoor... Knuf!
    Oh ja en de infacol is hier ook zo maar op. Misschien moeten we het eens zonder proberen. We zijn er mee begonnen omdat Jayden zo huilde met de bv, maar nu denk ik dat het misschien wel van de honger was. Ik vergeet nl. de Infacol nog wel 's met de kv en dan heeft ie eigenlijk geen krampjes... (weet niet hoe lang het doorwerkt)

@MissPuma
    Balen dat de zon bij jullie al weg is :(
    Ik wil wel wat jouw kant opblazen hoor!!
    Geniet lekker van je luie dag... hier ook geen plannen :D

Ik zal zo even wassen en aankleden. Dan een broodje eten en mijn meissie uitzwaaien! En ik ga mijn haar maar 's verven vandaag. De uitgroei is gruwelijk en je ziet al mijn grijze plukken :( Wordt dus hoog tijd!!

Fijne dag, X

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kroepie: Ja, dat lijkt me ook moeilijk als je kindje op speciale dagen weg gaat...
    Fijn dat je man de fles gaf, zodat jij brood kon eten.
    Het weer is hier nog niet beter, het regent (nog) niet maar er is ook niet echt zon jammer.

Net even gestofzuigd en gedweid, wil ik net uitrusten en koffie drinken wordt Jaylin huilend wakker.
    Maar ze ligt nu tevreden in de wipstoel naast me. Om 11.00u flesjes tijd, dus ze houdt het nog netjes uit.

liefs, misspuma

19. Girlie is vertrokken en komt morgenochtend weer (papa had vrijgenomen...)
    Jayden ligt lekker bij papa te slapen... hij moet nog even verder slapen, dan houden we het ritme van 3,5 uur een beetje vast en kan hij meer voeding krijgen in zijn fles.

Hier is het nog steeds prachtig weer!
    Ik ga mijn haar verven... voor het niet meer kan.

Liefs

20. Zo... haartjes geverfd, ziet er weer een stuk beter uit.

Even een vraagje.
    Zijn jullie kids ook zo veel wakker?
    Jayden heeft rond 12 uur de fles gehad, 130 cc en dan zit ie vol, en hij is nu net een beetje in slaap aan het vallen in zijn bedje (jengelend en al) Hij is dus zo'n 1,5 uur wakker geweest. Ogen wagenwijd open, af en toe en gaapje, maar niet vervelend... ok, een beetje hahahha.
    Is dat niet heel lang??

Nog een ander vraagje.
    Hoe reken je ook al weer uit hoeveel een kind moet drinken per fles, verdeeld over dag? Hij krijgt nu zo'n 7 voedingen van 130 cc.
    Op het pak staat dat hij zo'n 5 voedingen van 165 cc moet hebben... Arghhh, hoe onzeker kun je worden?!

Deel Deze Pagina