Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Och lieve Webmiertje, wat vervelend te lezen dat het niet goed met je gaat! Ik heb ook een zware zwangerschap (symfysiolyse en zwangerschapsvergiftiging) en bevalling gehad (erg vergelijkbaar: 6 dagen inleiden, sterrekijker en uiteindelijk keizersnee), maar ik heb dat mentaal niet zo ervaren.
    Leuk is anders, maar ik ben het allemaal kwijt en kijk met een goed gevoel terug op de zwangerschap, want naast het krijgen van mijn zoontje vond ik zwanger zijn -ondanks alle kwalen- heel erg mooi.

Gelukkig gaat het met Roan erg goed; het is een bovenstebeste man!
    Mijn ventje groeit ook als kool; hij was 3 weken te vroeg, maar zit boven in de curves.

Ik wil je graag een hart onder de riem steken; de zon gaat weer schijnen: echt!!!;);)

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hier nog geen echte routine in het slapen, maar ze laat meestal wel 3u tussen elke voeding. Vannacht was het 21u (22u voor ze sliep), 2u25, 5u25 en dan 7u15.

Sansa blijft nog niet stil in haar park, na een korte tijd begint ze steeds te huilen, dito in de wipper. En het ambetantste is dat ik niet weet waarom ze huilt, dus denk ik steeds reflux (maar kan ik het daar steeds op steken), misschien is het wel gewoon verveling. Niets wijst op krampen, geen honger en geen vuile pamper, dus ... .
    Heb nu toch maar een verhogingskussen in haar park gelegd, zodat ze nog iets hoger ligt.
    Ach het is heel frustrerend, ben blij dat we naar de osteopaat moeten vandaag, maar langs de andere kant vrees ik al voor het gehuil dat ermee gepaard gaat..

@jazzie: ja ons meisje heeft gisteren ook bijna de hele dag aan de borst gehangen.

@zogelukkig: ja eten is zo belangrijk hé als je bv geeft. Ik probeer het hier zo goed mogelijk bij te houden zodat ik goed kan zien wanneer ze meer last heeft, dan weet ik wat ik moet vermijden van voedsel.

@webmiertje: je hebt het idd niet gemakkelijk gehad, gelukkig heb je een fantastische zoon die het je niet moeilijk maakt ;).
    Dikke knuffel en hopelijk gaat het snel beter.

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Goedemorgen/middag meiden!

Kroepie en Maaike ; TOT STRAKS!!! hihi Heb er helemaal zin in! Jammer dat Sab niet kon, maar we gaan vast vaker afspreken, en dan ergens waar meer meiden naar toe kunnen komen toch? Kan Daggie ook komen uit Zeeland! En we hebben nog meer zuiderlingen dus dat lijkt me dan wel zo leuk!

Web miertje: Meid wat enorm rot voor je... Ik hoop dat je met medicatie de depressie te boven komt. Zoiets is echt niet makkelijk, maar na alles wat je voor je kiezen gehad hebt vind ik het niet raar hoor meid... en die kilo's... die komen wel... hele dikke knuffel voor jou!

Iedereen die op mijn blunder gereageerd heeft! hahahah Tjah... zoals zogelukkig al zei als we het echt niet gewild hadden dan had ik vast wel aan die condoom gedacht hahaha... maar het lijkt me wel zwaar hoor als er maar een jaar tussen de kinderen zou zitten! Maar goed welkom is het natuurlijk altijd!

MJ; Ook ik gister tranen met tuiten hoor kroepie; vooral bij de speech van brooke shields... JANKEN! Maar aan de andere kant, hij heeft nu eindelijk rust aan zijn hoofd, en denk dat hij dat wel verdient heeft.

Ehmmm wat ben ik vergeten? Ik moest nog wat tegen misspuma zeggen maar weet niet meer wat... Dus zal even terug lezen!

KNUFF

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh ja misspuma; wat een naar nieuws zeg van je yoga lerares! En verder dus ook wat emo drukte... wat naar... een dikke knuff voor jou!

Oh ja en die poepluiers, ik heb geleerd dat ze na 6 weken ineens maar 1 keer in de week kunnen gaan poepen, dus dat is toch heel normaal! Hier is de poep inmiddels wat dikker aan het worden! JOEPIE! hihi

5. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hai meiden,

@Kroepie, marooz & majkuh: leuk een meeting, veel plezier!
    @Marooz: ach ja blunder.. volgens mij komt het veel vaker voor.. hier al een "ongelukje" ermee gehad.. het zijn echt ondingen.
    @Evy: wat vervelend dat Sansa nog steeds zo moet huilen, je voelt je dan zo rot he. Is het geen vermoeidheid dat ze daarvan moet huilen? Hoop dat de osteopaat een positieve bijdrage kan leveren.
    @Zogelukkig: pfoe zwaar zo'n nacht en zo zielig dat hij dan zo'n pijn heeft. Hier wisselen zon en buien elkaar af, ik ga vanmiddag ook nog wel even naar buiten, is wel lekker.
    @Kroepie: dat zijn toch mooi 6 uurtjes slaap achter elkaar. Krijgt Jayden voeding op verzoek dat hij zijn laatste voeding om 20.00 uur heeft gehad? Veel plezier vanmiddag!
    @Misspuma: hoe gaat het met je arm? Ja die kleintjes voelen precies aan wanneer ze lekker stout kunnen doen. Wij zitten hier ook in het zindelijk worden traject.. de wasmachine draait volop, maar nu al 2 dagen zonder ongelukjes.
    @Webmiertjes: het is ook nogal wat wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en dat je je hierdoor snel beter voel. Ben blij dat het met Roan wel goed gaat en dat je lekker van hem kan genieten. Dikke knuff voor jou.

Groetjes!!

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kippie75: ja het zou ook wel vermoeidheid kunnen zijn :(. Spring nu ook vlug even in de zetel, ze slaapt eventjes in park.

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Zo kleintje op bed en grootste naar buiten met vriendinnetje.. Had me een beetje verkeken, we wilde een huisje maken voor de ratjes van papiermache (behanglijm en kranten wat dan hard wordt), maar heb niet stil gestaan bij het drogen. Dus hoop dat het vriendinnetje nog es mag komen en we het af kunnen maken..
    Verder hoor ik net dat vriendin waarmee we dagen zouden afwisselen in de problemen komt met opvang, dus kan marissa de ene lange dag niet opvangen.. Pff ellende begint nu al en ben nog niet eens aan het werk. En ik zag op m'n rooster dat ze me 's ochtends ook langer hebben ingedeeld, waardoor ik met halen van marissa van school ook in de problemen kom. Nou ja baal gewoon dat het weer es niet leuk kan gaan. Verder veel pijn vandaag, dus al met al, super blij met m'n baan, maar zie er steeds meer tegen op.. Verder heb ik vandaag de puckababy in huis, ze ligt er net mee in bed. Ze kon zich nog steeds uitwurmen en lag dan toch met handjes erboven, waardoor vannacht om 4 uur weer wakker. Dus ben erg benieuwd hoe ze het nu gaat doen. ;) Zo hier is er rust dus zal even gaan reageren..

8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Evy, inbakeren al geprobeert? Ach ik heb ook zo lang getopt met jelina, dus snap heel goed wat je door maakt. Het lijkt nu rustiger te worden dus er is hoop meid ;) En als ze ouder worden hoorde ik, dan gaat het vaak ineens beter. Knuf!

@ Jazzie, he wat goed dat je zoontje zindelijk is! Och was al dingen vergeten.. Zindelijk maken enzo.. Goh dan merk je pas hoe 'oud' marissa is.. Hoop voor je dat door het regeldagje je nu meer rust 's nachts krijg! Hmm voor mij was het 4 uur vannacht, gelukkig daarna wel tot half 8..

@ Mispuma, ook al een zindelijke jongen, wat goed! En gefeliciteerd met je diploma!! Verder een dikke knuffel voor jou meid!

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kippie, ach wat naar allemaal! Dikke knuf, kan me voorstellen dat het heftig is weer een begrafenis.. Fijn dat de kids het goed doen zeg! En wat is esmee een dondertje ze weet gewoon dat jij bezig bent..Ach als het niet al te gevaarlijk is is het ook wel schattig

@ Misspuma, fij dat je goed heb geslapen zeg, scheelt al een hele hoop ;) Succes bij de ha, klinkt niet fijn!

@ Zogelukkig, he bah, naar dat je ventje zo'n last heb gehad van de shoarma. Was het wandelen fijn? Hier waait het heel erg maar over het algemeen is het droog.

@ Webmiertje, dikke knuf voor jou, klinkt erg naar allemaal! Fijn dat roan het wel goed doet.Hoop dat je je snel weer beter voelt meid.

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Majkuh meid nogmaals bedanks voor je bptje ;)

@ Majkuh, kroepie, marooz, heel veel plezier vandaag! Spannend hoor! Ben wel jaloers ;) Ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

haha, ben stiekum aan het internetten op de wireless van de buren... durf niet te lang, is een beetje aso. maar ja, moeten ze er maar een wachtwoord op zetten...

jammer dat het mooie weer weg is he...

zogelukkig, lekker die shoarma. ik ben ook nog voorzichtig met mijn eten.

webmiertje, wat naar zeg dat je je zo rot voelt. veel sterkte.

evy, wat naar dat sansa nog zoveel huilt.

ik zal binnenkort eens lamger reageren, op iedereen... en vertellen hoe het hier gaat. eigenlijk gewoon heel goed, dus weinig te vertellen. het nieuwe huis is heerlijk groot. mijn weekendje weg zonder kids was heerlijk. ik was wel weer erg blij ze te zien daarna, maar een avondje helemaal voor mama was echt genieten. met cocktails! en de kids waren bij papa met een vriezer vol gekolfde melk dus die hadden het ook goed.

nu zijn mijn ouders er, die wilden graag het nieuwe huis zien. als we officieel eigen internet hebben zal ik eens wat foto's neerzetten, ik wil niet op iemands anders wireless gaan uploaden... maar het is zoooo cool, ik ben echt heel blij, terwlijk ik eerst baalde dat ik moest verhuizen, nu ben ik echt blij!

ooo, jullie gaan afspreken vandaag. in friesland? jammer zeg, had er graag bij willen zijn. veel plezier!!

12. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    He meiden. Hoe is jullie schema een beetje (flesvoeding) en hoeveel drinken jullie kinders?
    Als ik op het pak kijk, zou ze meer moeten drinken, maar bij het consultatiebureau zeggen ze dat ze al aan de bovengrens zit, terwijl ik het idee heb dat ze soms nog honger heb en dan moet ik het weer rekken tot de volgende voeding. Het is ook dat ze zeggen dat de voeding die ze als baby krijgen de basis kan zijn voor overgewicht. En daar ben ik bang voor. Ik heb hier zelf last van en zou mijn kind dat nooit toe willen wensen. Laat haar maar het figuur van papa krijgen.

Verder is de kleine nu naar oma, zodat ik even kan doorwerken, wel lekker hoor. Ik probeer het los te laten en dat lukt aardig.

Ik hoorde nog een baby met misschien KISS? Het klopt dat er veel symptomen zijn die iedere baby af en toe eens heeft. Ik dacht ook dat het "toeval" was dat mijn kind een hoop van deze symptomen heeft, maar ik las op een gegeven moment een verhaal van een ouder en dat was gewoon mijn verhaal! Ton wist ik het. En bij de therapeut bevestigde ze het ook gelijk. Ik heb alles wat ik niet vond dat hoorde voor, zover ik dat wist, het is mijn eerste, opgeschreven onder elkaar.

En ik lees poepverhalen? Mijn meissie poept ook heel slecht. 1x in de 5 dagen en dan alles onder. Ik heb al dagelijks laxeermiddel in haar flesje, maar dan nog is het niet in orde. Ben hiervoor al meerdere keren bij de huisarts geweest, maar kom niet verder dan dat laxeermiddel. Lijkt me ook niet kloppen.

Groetjes Rian

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @manootje: ja ik baker haar 's nacht in, zo ben ik zeker van een goeie nachtrust lol, maar over dag probeer ik haar zo te laten slapen, wat vandaag blijkbaar aardig lukt ;)

14. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    pfff wat schrijven jullie veel. Moet even snel uit mijn hoofd dus dat zal niet al te veel zijn:D

@Kippie, heerlijk die meid van jou. Kijk is wat ik doe mama, en ik ga niet in de hoek (ik zou echt heel hard moeten lachen ben ik bang hahaha).

@Manootje, heerlijke meiden heb je zeg. Ik zag de foto's ook op hyves. Erg mooi.

@infacol, jullie dus ook allemaal het idee dat het stopt. Ik heb dat hier ook en ben er ook mee gestopt en hij loopt al iets beter door zeg maar.

@Kroepie, marooz en makjuh, heel veel plezier vandaag!!!

@webmiertje, jeetje meid. Het gaat dus nog heel niet goed bij jou. Gelukkig maar dat het met Roan wel ontzettend goed gaat, dat geeft toch een beetje extra rust dan. Doe rustig aan en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Kaatje, ik ben zeer benieuwd naar jullie huis. Hahaha lekker aso op de lijn van je buren inloggen. Idd hadden ze maar een beveiliging op moeten zetten. Denk niet dat ze er extra voor moeten betalen.

@zogelukkig, oef dat was een beste nacht dan met die shoarma. Zielig he dat ze daar dan zo'n last van kunnen hebben. Gelukkig is het met 24 uur meestal wel uit je melk.

@all, net de nacontrole gehad bij de vlos en mijn wond ziet er heel mooi uit!!! Het is dat ze wist hoe het eruit zag en dat je dat er niet vanaf kan zien. Heel netjes geheeld. Ik mag dus weer alles doen (joepie). Sporten, paardrijden, vrijen etc. Heerlijk. Ik kan niet wachten om met sporten te beginnen want ik wil weer een beetje energie kweken. Paardrijden gebeurd helaas voorlopig niet omdat Lars naar een andere stal is verhuisd en dat is op 3 kwartier rijden hier vandaan. En nee, dat is me net te ver zeg maar. Dus ik ga weer even zoeken of iemand hulp nodig heeft bij het rijden van zijn of haar paard. Morgen begin ik met zumba!!! Lekker dansen, hopen dat dat een beetje vruchten gaat afwerpen.
    En Dean was trouwens mee naar de nacontrole. Meneer poept meestal heel beschaaft (lees weinig, 1 keer in de 2 dagen komt er een lekkere luier tevoorschijn die netjes in de pamper blijft zitten) maar wat denk je. Hij poept zich werkelijk helemaal onder terwijl ik daar in de wachtkamer zit :$. Dus ik hem verschonen (het zat tot aan zijn nek....) een rompertje gepakt die hij nog net aan past (zeg maar net niet, maat 56 kan ook bijna de deur uit...) gaat er een drukkertje kapot. Arme jongen moest gewoon in een kapot rompertje hahaha. En toen had meneer honger en zat ik daar in de wachtkamer met kind aan mijn tiet. Voelde wel een beetje vreemd zeg maar.
    Hier een redelijke nacht gehad, hoop alleen wel dat hij binnenkort door gaat slapen. Breekt redelijk op zo met die nachten.

VRAAGJE, ik baker hem dus in in de pacco. Daar zit hij echt ingepakt zeg maar. Armpjes strak langs zijn lichaam. Maar met de nachtvoeding moet ik hem er dus helemaal uithalen en hij wordt daar echt wakker van. Hij slaapt dan wel na 2 borsten maar in princiepe zou hij ook tevreden kunnen zijn met 1 borst als hij slaperig blijft. Maar kan je hem aanleggen met zo'n bakerzak aan. Het lijkt mij erg naar voor hem maar ik vind al snel iets "zielig" dus het kan ook zijn dat ik het verkeerd zie?

Ik ga even rustig op de bank zitten. Gwen en Dean slapen allebei dus genieten van de rust.

Liefs

15. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    ehm laat dat bankhangen maar zitten, Dean is er alweer...

16. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kaatje haha geweldig via de buren! Wat ontzettend fijn zeg dat het verhuizen zo goed is uitgepakt! je haalt ook echt het enthousiasme eruit, echt fijn.

@ Rian, ik hoorde van de ha dat je evt wat extra water in de fles mag doen, als ze al aan haar top zit en nog honger heeft? Ik kan je er niet veel over vertellen, aangezien Jelina nog aan bv en fv zit. Jelina heeft/had ook kiss, na de behandelingen gaat het een stuk beter gelukkig. Pff ook heftig laxeermiddelen erin. Zielig dat het zo slecht gaat. Knap dat je al aan het werk bent en het goed gaat!

@ Evy goed joh dat het vandaag goed gaat!

@ Missz, thanks ;) Wat super dat je 'wond' er zo goed uit ziet!!! Ah wat een gedoe bij de vk, zou ook iets voor mij zijn, hihi. Veel plezier met dansen! Ik denk als het goed zou gaan, zou je hem ook zo kunnen aanleggen? Probeer het es zou ik zeggen (maar ik weet niet heel veel van inbakeren af, dus zou niet weten of het 'mag', maar zou gewoon het bekijken en op gevoel af gaan) Hmm jammer dat je weer aan de 'bak' moest ;)

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Manootje: kan je eens vertellen hoe dat werkt? Die Puckababy?
    Lijkt me wel handig, want dat met die doeken is echt een gedoe, vooral 's nachts. Dan legde ik hem in de Snug 'n Tug, maar daar is hij al uit gegroeid. Mijn zoontje is erg sterk, zou dat werken met die Puckababy?
    Hoe groot en zwaar is jouw meisje; heb je de piep of de mini genomen?

@Kaatje: lekker dat alles zo goed gaat!
    Ik vind jouw man wel een held hoor! Net verhuisd en dan alleen zorgen voor een baby en een peuter!
    Wou je meisje meteen weer terug aan de borst? Waar kolf je mee?
    Niet dronken geworden? Ik had laatst een half glas witbier op. Ten eerste vond ik het vies en ten tweede stond ik meteen te tollen, terwijl ik vroeger toch aardig kon tanken zeg maar! Waar zwanger zijn en borstvoeden al niet goed voor is, haha!
    En ja, je bent aso, hihi!

@MisssZ: met jou gaat het dus ook lekker; mooi!
    Ik moest wel lachen om je poep-verhaal!
    Ik ken het hoor; had het laatst op het cb! Net of je al uren geen luier hebt verschoond, terwijl ik dat vlak voordat ik wegging nog had gedaan.
    Ik baker mijn zoontje wel uit voor de nachtvoeding; ten eerste omdat ik altijd de luier verschoon voor het voeden en omdat mijn zoontje met zijn handjes mijn borst vasthoudt en zachtjes mijn borst masseert.

@Rian: hier gelooft de kinderarts niet in het KISS-syndroom. Ze zegt dat dit "syndroom" niet medisch gestoeld is en dat de kenmerken van KISS allerhande kenmerken zijn die vaak bij baby's voorkomen. Zo heeft mijn zoontje ook 90 procent van de kenmerken (slaapstoornissen -ik moet altijd inbakeren-, prikkelbaar, veel huilen, koude handjes en voetjes, kuchen, vaak gebalde vuistjes) maar KISS zou ook met rugwervels, heupgewrichten en voetenstand te maken heeft en daar is bij jonge baby's vaak nog niks van te merken. Het gaat echt om een assymetrie.
    Ik loop met mijn zoontje bij de osteopaat omdat hij zich overstrekt en een voorkeursligging heeft. Na het horen van mijn bevallingsverhaal vond hij het heel logisch dat mijn zoontje last heeft van zijn nekwervels, maar hij is niet asymetrisch. IK heb zelf een scoliose, dus daar zijn zekalert op, maar hij is vooralsnog mooi recht in de wervelkolom.
    Ik moet erg opletten dat hij de voorkeurshouding niet teveel doorvoert, heb geen zin in de helm! Bij en eventueel KISS hoort ook het niet-hechten, simpelweg omdat ze dat door het overstrekken en wegdraaien niet kunnen. Nou, mijn zoontje is dol op knuffelen en heeft de eerste weken alleen maar bij me gekangaroed!
    Laat je niet teveel aanpraten; er zijn ook zat (medische) sites die KISS naar het rijk der fabelen verwijzen en het een kwakzalvers-term vinden!

18. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Zogelukkig, je hebt een slaapzak, daarin zit een hestje deze doe je aan en vast en dan de slaapzak dicht en deze kun je vast binden bijd e voetjes. Qua lengte heb ik gemerkt dat ze er wrs niet heel lang in kunt, maar voor het hestje moet ze zeker deze maat hebben. Ze wordt morgen weer gewogen en gemeten, zal het je laten weten, ook hoe het ermee gaat verder ;) Oh op you tube heb ik wat filmpjes gevonden, zal zo even kijken om ze door te sturen

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oh heb nu de mini, effe eten en zal kijken voor foto's voor je ;)

Kroepie, Majkuh, Marooz, hoe is het daar??

20. Meiden!
    Het was vanmiddag echt supergezellig!! We hebben aan 1 stuk door gelachen en gepraat en voor we het wisten waren er bijna 2 uur om :D
    Was natuurlijk mijn fototoestel vergeten, maar gelukkig kwam dochterlief nog langs en die heeft met haar mobiel nog een foto gemaakt. Zal even kijken of ik die zsm kan spammen!!

We hadden bedacht om over een paar weken met z'n allen af te spreken, ergens in het midden vna het land of zo (Dierentuin Amersfoort?) We zaten nu bij de V&D, maar met 3 kinderwagens hadden we al een heel stuk bezet, dus vandaar volgende keer ergens buiten?

@Puckababy
    Jayden slaapt ook in de puckababy. Wij hebben de kleinste (piep?) en hij steekt idd nog wel eens een stukje zijn handjes er door heen, dan wil ie op zijn knuistje sabbelen. Nu hij een speentje heeft doet hij dat eigenlijk niet meer.
    www.puckaybaby.com voor de liefhebber

@Kaatje
    Wat heerlijk om van je te horen dat het nieuwe huis zo goed bevalt!! Je enthousiasme straalt er inderdaad van af hahhhaha
    Ben heel blij voor je!

@MisssZ
    Wat fijn dat je wond zo goed geheeld is!! Ben echt blij voor je, dat je nu alles weer kunt doen.
    En wat een gedoe bij het cb hahahhaha... stond het zweet je niet op de rug? ;)

@Infacol
    Hier ook gestopt en Jayden had vandaag eindelijk weer een (FLINKE) poepluier. Niet alleen 'water' maar ook al steviger poep. Hij was er gewoon opgelucht van de lieverd.

@Rian
    Ik heb Jayden vandaag op een schema van om de 4 à 4,5 uur. Ik probeer vandaag uit te komen op 23.00 uur laatste fles en dan kijken hoe lang hij doorslaapt...
    Hij krijgt trouwens nu 6 flessen van 150/5. Dat is er eentje teveel volgens de beschrijving op het pak, maar minder krijg ik echt niet voor elkaar. Ja, dan zou hij meer water moeten krijgen... ik wacht eerst wel af of het deze week nog lukt om hem 1 fles minder te laten drinken. Nu hij zijn speentje heeft is hij langer 'tevreden' tussen de voedingen in.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik voed op verzoek en probeer het in een schema te proppen hahahhaha. De laatste fles maak ik hem niet voor wakker (zoals gisteravond) want dat heeft geen zin. Hij drinkt 'm dan namelijk niet helemaal leeg, wat tot gevolg heeft dat hij sneller weer honger heeft... dus dan zit ik nog met hetzelfde.

Wie vertelde er hier ook al weer over de 'sprong' en waar je dat kon opzoeken??

Deel Deze Pagina