Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier niet op hyves.
    Ben op zoek naar een andere combiwagen op Marktplaats.
    We hebben de wagen van mijn ex overgenomen, maar hij rijdt niet echt lekker en hij is nogal groot.
    Ben nu aan 't kijken naar een betaalbare Quinny Buzz.
    Nog iemand die zo'n wagen heeft??

Wat hebben jullie eigenlijk voor wagens en ben je er tevreden mee?
    Ik wil een wagen die zwenkwielen heeft voor en die makkelijk in en uit te klappen is en niet al te veel ruimte inneemt in de auto.

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Misspuma, gelukkig wel tussen pauze in de visite, maar broertje had diploma gehaald en kwam vanmiddag even laten zien, omdat ik gisteren niet naar uitreiking kon (jelina niet lekker en ik ook niet) en had natuurlijk een kadootje voor hem;) Maar hij bleef ook eten enzo dus bij elkaar veel visite gehad ;) Ahh wat en schatje is jaylin! Ze lijkt volgens mij erg op haar broer? Lekker hoor een rustig avondje!

@ Apeldoorn, ben er wel eens met school op kamp geweest, moest er aan denken omdat iemand zei woudhuis, wij zaten in het woldhuis haha

@ Joki, succes morgen, veel plezier!

@ Oemhudaifa, hoe is het met de koorts enzo?

@ Lana, ach je hebt wat in te halen haha ;)

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, wij hebbe de xadventure ben er erg tevreden over hij is heerlijk licht, wel nodig met m'n reuma. 1 nadeel hij is hier 1cm te breed voor de poortjes van ah.. Brede paden geen probleem natuurlijk. Zal even kijken voor de foto..

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Kinderwagen

5. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    En als wandelwagen

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Hmm deze is beter van fomaat, hihi sorry voor die grote hiervoor..

7. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Zo, ik meld me ook weer even.
    Wat een week zeg, blegh...

Mijn opa is vandaag na een kort sterfbed overleden aan de gevolgen van prostaatkanker. Ik be zo ontzettend blij dat hij Pim, zijn eerste achterkleinkind, nog mee heeft mogen maken. Hij was zo trots op de kleine man :)

Verder na twee weken aanrommelen met de borstvoeding heb ik vandaag voor het eerst een voeding (de een na laatste) vervangen door kunstvoeding.

Ik heb om de een of andere rare manier 's avonds gewoon echt niet genoeg om Pim tevreden te krijgen. Het maakt niet uit hoeveel ik eet en drink en rust, hij heeft gewoon niet genoeg. Pas wanneer ik hem een flesje gekolfde melk gaf was hij tevreden en viel hij in slaap.

Daarnaast ben ik nog steeds veel aan het afvallen en ben ik ondanks dat ik genoeg slaap krijg heel erg moe (heb ook ME).

Dus nu als (tijdelijke) oplossing een flesje kv per dag op advies van de wijkverpleegkundige en hij is meteen weer heerlijk tevreden gaan slapen vanavond, ik ben helemaal opgelucht...

Sorry voor het ego bericht, maar ik moest het echt even kwijt.

Ik heb trouwens veel zin in de meeting, hopen dat we snel een tijd en plaats kunnen afspreken!

8. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Kroepie de Bugaboo voldoet denk ik wel aan je eisen!

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    even heel kort, tis weer laat....zucht.....

KROEPIE, MAROOZ, hetw as super, vond het echt zo gaaf met jullie, heb me rot gelachen, ik hoop jullie allebei veel vaker te zien!!

verder is het hier naadje, wil er niet teveel op ingaan, maar voel me niet goed.

was leuk bij dinnetje, ben vandaag pas thuisgekomen uit leeuwarden :)

veel liefs meiden!

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    by the way, Stella slaapt door van 21.00 tot 05.00 0f 0.600!
    krijgt in totaal 5 voedingen van 150 CC (soms eentje 180, die na de nacht, dan heeft ze honger ;))

wakker maken heeft geen zin, eet ze nauwelijks, maar zou dit wel OK zijn, ze is nog zo jong.....

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @draadje, meid gecondoleerd!!
    @manootje, wij hebben bijna de zelfde wagen. alleen hebben wij de reseacher van babydump!
    @majkuh, rivano slaapt van half 9 tot 7uur half 8! hij krijgt 4flessen 210/7 en doet het goed!

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik wil dat ook! Jelina sliep pas om half 2, toen kwam ze weer om 6 uur! "s avonds sliep ze dan wel, maar heb ik zo weinig aan ;) Ze zit ook nog niet op 5 voedingen, denk dat het bv schema er nog te diep in zit. Ze drinkt ook bijna nooit de 150 op. ( heb van de week een dag alleen gekolfd zodat ik wist hoeveel ze binnen kreeg, ze krijgt nog steeds fv en bv) Nou ja denk dat het vanzelf komt, groeien doet ze goed, daar gaat het om. Verder is het hier droog, wel een beetje druilerig. Weet nog niet wat we gaan doen, hebben jullie plannen voor het weekend?

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Draadje meid gecondoleerd! Heel veel sterkte

14. @Maayke
    Gecondoleerd meid... wat een naar bericht.
    Maar wat fijn dat hij jullie Pimmetje nog heeft gezien!
    Sterkte

Jayden heeft hier vannacht geslapen van 0.00 tot 7.00 uur!!!!
    Manlief had de laatste fles gegeven dus ik heb heerlijk kunnen slapen van 23.15 tot 7.00 uur ... en ook de eerste fles heeft mijn schatje hem gegeven, dus mama kon uitrusten!!
    Helaas heb ik nu wel mega hoofdpijn :( (Niet meer gewend om zoveel te slapen??)

Plannen voor 't weekend?
    Uhm... vandaag even stad in of zo... als 't droog blijft!
    Ik had fotoboekjes besteld bij de Kruidvat, en die heb ik gister opgehaald. Schoonmama heeft 'm gister al gehad, dus die van mijn ouders moeten we nog brengen. Misschien dat we dat vandaag of morgen even gaan doen.
    Het weer lijkt wat op te knappen, dus wie weet!

liefs

15. Denk jij een beetje om jezelf??
    Als er wat is... you know where to find me!
    KNUF

Oh en die flessen.
    Ik sprak met Sappie, die heeft 't zelfde ritme als jij ongeveer hoor, dus ik zou me geen zorgen maken.
    Naomy krijgt om 21.30 uur de laatste fles en om 5.00 uur weer.

16. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wat heerlijk Kroepie! Lekker hoor goed geslapen!! Goh da's voor jou wel erg lang geleden he? Lief dat je mannetje de laatste fles heb gegeven.
    Ik was vanmorgen een beetje pissig. Mannetje sliep al eerder, vanmorgen door geslapen. Kleine was om 6 uur echt klaar wakker en wilde graag aandacht. Had haar in bed genomen, hij had wel even aandacht gegeven en ging toen weer slapen. Op een gegeven moment maar uit gegaan, dacht hier word ik ook shagrijniger van. Komt hij er ook uit. Ik zei ja ga jij nog maar slapen. Nee zegt ie ga jij maar slapen, tsja nu was ik al uit bed geweest enzo, dan ga ik niet meer terug. Nu denk ik alweer van nou ja laat maar en ben niet meer boos. Maar af en toe zou ik wel fijne vinden als hij net iets meer Jelina van me over zou nemen als hij thuis is.. Ach volgens mij las ik het wel vaker van meiden hier dat ze wilde dat mannetje net ietsje meer deed.. En als ik iets vraag doet hij het ook meestal wel en hij kookt ook elke dag mag ook eigenlijk niet klagen.. ;)

17. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Draadje: gecondoleerd meis! En idd fijn dat hij Pim nog wel even heeft gezien. Jammer dat de rest ook even niet zo goed gaat, maar als hij het goed doet op 1 flesje extra KV per dag, dan is dat toch geen probleem? Ik zou wel blijven kolven 's avonds om je productie niet verder terug te laten lopen..

@ Majkuh: Denk om jezelf he?! enne, je mag best je verhaal doen als je het kwijt wilt hoor, daar is het een forum voor. Knuf! Enne, we hebben jou nog niet gezien op de hyves volgens mij, misschien dat je daar je verhaal wel kwijt wilt? Daar kan ook echt niemand anders het lezen iig.

@ wandelwagen: Wij hebben de maxi Cosi Mura 3. Wij vinden m heerlijk! en hij neemt ook niet al te veel ruimte in in de auto, je kunt de wielen er ook nog eens makkelijk afhalen mocht het toch niet passen.

@plannen voor het weekend: boodschapjes doen, huisje schoonmaken, uitrusten, en morgen krijgen we nog visite (eindelijk officieel kennismaken met de buren, we wonen er al sinds december :))

@iedereen: Hebben jullie nog vakantieplannen met jullie kleintjes? Wij voorlopig niet, misschien in het najaar nog een weekje weg. Ben benieuwd!

18. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    @ Manootje: Mijn vriend doet heel erg veel voor de kleine als hij thuis is, maar 's ochtends in het weekend is het hier hetzelfde verhaal. Ik zou ook zo graag nog even gaan slapen na de eerste voeding, maar ja, als hij ligt te slapen en Mark heeft aandacht nodig... Kan ik er net zo goed uit gaan... Maar als ik dan weer bekijk wat hij verder doet qua luiers verschonen, badje, aandacht geven etc heb ik weinig te klagen!

19. @Klagen
    Ik mag echt niet klagen. Manlief kookt eigenlijk elke dag (ook nu hij weer aan 't werk is), hij helpt in het huishouden en hij helpt met Jayden. Maar soms irriteer ik me ook wel 's hoor hahahah.

@vakantie
    Wij gaan 14 augustus nog een weekje met z'n 4en (plus mijn ouders) naar Belgie, vlak bij Maastricht. Hebben een 6-persoons bungalow gehuurd op een vakantiepark. Zit ook een meertje bij en een strandje en er is van alles te doen in de omgeving (maastricht, valkenburg, luik enz.) Dus nu nog wat mooi weer en dan gaan we heerlijk genieten!!

Zo even lekker de stad in, bakje doen!
    X

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Klagen, hij doet ook best veel, maar af en toe wil je gewoon klagen.. ;) Daarbij komt dat ik eigenlijk nooit 's middags effe ga/kan liggen wat tot gevolg heeft dat ik standaard een paar uur slaap mis en af en toe wordt dat een beetje te veel en kun je de pijn (reuma) minder verdragen en wordt je shago... ;)

@ kroepie, oh leuk meid!

@ Vakantie, ik twijfel, we zijn natuurlijk net verhuisd en hebben niet heel veel centjes '' over'. Maar nu ik toch meer ga werken en ook meer ga verdienen zit ik er over te denken om ee lang weekend de plannen. Lijkt me leuk weer eens naar beekse bergen te gaan, maar vind ruim 400 euro voor een lang weekend best een hoop geld!

Deel Deze Pagina