En... weer wakker Manlief is nu even naar boven... pffff. @Daggie Succes morgen bij het CB met de prikjes en natuurlijk woensdag in het ziekenhuis. Hoop dat alles goed is. Jayden moet donderdag naar 't CB. Ben benieuwd hoe lang en hoe zwaar hij is!! En hij moet zijn 1e prikjes...
@jazzie, thanks.. ja zal ook wel standaart zijn: daar denk ik nog over na.. overleg ik nog met mijn man! haha ja rivano lag met zijn hoofd omhoog, 1 beentje ingedaald en het ander beentje lag omhoog.. maar zie er verder niks aan.. dus ff afwachten.. ze laten de week erna horen hoe de echo was..
Nou meneer hier heeft het al weer voor elkaar! die heeft net nog wat gedronken en ligt nu in de box te spartelen! Als hij de beestjes van zijn mobile ziet dan begint hij al te lachen de scheet! Ik kan hem nu iig weer in de box leggen. Liefs
Ooooh... nou ja, als ie 't maar naar zijn zin heeft of niet? Jayden slaapt nu toch echt! Denk dat ik zo maar mijn bedje in duik... eens even een lange nacht maken. Er is toch niets op tv en op MP komt er ook niets bij qua nieuwe Quinny Buzz's hhahahhhaha.
@Draadje: ik denk ook wel dat het snel zwaar is zo op ƩƩn schouder. Ja, ik hou het draagdoektopic wel in de gaten! @Evy: wat is Sansa een schatje! Je draagt haar dus ook regelmatig in de draagdoek. Als Mila enigszins onrustig of huilerig is, of niet wil slapen draag ik haar ook, valt ze eigenlijk altijd lekker in slaap. Hoop dat jij snel wat meer energie krijgt. @Ria: wat een heerlijk positief verhaal, fijn dat het zo goed gaat met Noah. Mila slaapt in een bakerslaapzakje en ik durf haar eigenlijk niet zonder te laten slapen, het gaat net zo goed.. denk dat ik haar er toch voorlopig maar in laat slapen. @Kroepie: ik vind de tijd ook voorbij vliegen.. de dag is iedere keer zo om.. ik zit ook wel veel achter de pc hoor.. soms wel eens teveel. Heb je al een geschikte wagen gevonden? @Jazzie: fijn dat het een stuk beter gaat qua voeden.. hoor toch wel dat er veel beebjes onrustig zijn rond de avond. Heb ook van 6 tot 8 met Mila in de draagdoek rondgesjouwd, ze lag in bed ook alleen maar te huilen (lees krijsen).. in de doek heeft ze lekker geslapen. Na de fles heeft ze ook wel even tegengestribbeld in bed, maar nu is het al een uurtje rustig. @Daggie: felicitas is hier al geweest.. heb braaf geluisterd en haar netjes afgewimpeld.. ik vond niks leuk genoeg om aan te schaffen (lees.. ik vond het veel te duur). Sterkte morgen met de prikjes. Vanmorgen nog even met Mila naar de huisarts geweest. Vorige week op het cb hoorden ze namelijk nog steeds een ruisje (alleen toen ze zat, niet liggend), dus de cb-arts wilde dat de huisarts even luisterde. Maar de huisarts hoorde helemaal niks, dus ze denkt dat het weg is. Over 6 weken moeten we nog even voor controle komen. Woensdag heb ik intake op de creche voor Mila.. volgende week zijn we natuurlijk een weekje weg en daarna is al mijn laatste verlofweek. In die laatste week gaat ze een aantal keer wennen. Och wat gaat het toch snel. Ik vind het natuurlijk erg jammer dat mijn verlof voorbij is, maar weer werken vind ik ook ok.
Goede avond, @ Makjuh: Jaylin volgt ons al wel met haar oogjes. Ook als ik met een speeltje voor haar ogen beweeg dan volgt ze dit ook heen en weer.Maar maak je nu geen zorgen om Stella, dit komt vast wel goed hoor! @ Jazzie: Fijn dat het nu zo goed gaat met de bv! Heerlijk hoor, geniet. @ Lana: Ow leuk buren met kids, wij hebben er hier in de straat ook een heleboel echt super leuk! @ Manootje: Ow wat heerlijk dat je meisje gisteren zo goed had geslapen. En wat lief dat je man het overnam voor je! @ Kippie: Renesse is super leuk, inderdaad wel veel toeristen maar het is daar wel heerlijk vertoeven. En bruinisse heb je niet zoveel aan inderdaad. Had je even hier om de koffie moeten komen, haha! Ik vindt het ook een heerlijke wagen, alleen zo lomp en groot voor in de auto... @ Daggie: Die Rivano die kan slapen zeg! Geniet er maar van. @ Evy: Wat vervelend dat Sansa zo een last had na de osteopaat...sterkte met haar. En dan ook nog een regeldag...zit niet mee hƩ. Krijg je geen medicatie tegen de verborgen reflux? Mijn zoontje kreeg Motilium dit hielp echt super bij hem, misschien eens aan de ha vragen. Wat een schatje is Sansa! @ Ria: Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Noah, en jullie geniet er maar lekker van hoor! Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad, zo niet sorry... Gisteren Keano opgehaald bij mijn Pa en Ma, daar blijven eten. En toen vroeg mijn moeder of ik zin had met haar mee te gaan naar een voorstelling over Afrika in de stad bij mijn ouders is het Afrika-Festival en daar was nu een toneelstuk over. Mijn man zij gelijk: Doen, dan ga ik samen met de kids naar huis toe en dan brengt je ma je weer wel thuis. Dus zo gezegt zo gedaan, de voorstelling begon om 8.30u en was om 23.30u klaar...*GAAP*. Eer ik thuis was was het 24.15u dan douchen en nog even bijkletsen met manlief en toen was het ineens 02.00u en Jaylin werd helaas om 06.30u alweer wakker dus niet veel geslapen maar het was een geslaagde avond! Vanmorgen met Jaylin naar het cb geweest, ze weegt nu 4650gr en is 54 cm dus prima gegroeid. Ze heeft alleen heel sterk een voorkeurshouding voor links, dus heb vandaag een afspraak gemaakt met de osteopaat en die kan gelukkig volgende week. Maar de wijkverpleekundige die vondt het toch ook een goed idee om met Jaylin naar een kinderfysiotherapeut te gaan i.v.m. haar nekje. Vanmiddag proefgedraaid op mijn nieuwe werk, was erg leuk! Wel zwaar na zo een korte nacht zo een drukke dag maar we hebben het weer overleefd haha! Morgen-ochtend Keano naar de psz, dus even een ochtendje rust heerlijk hoor! Fijne avond nog! Liefs, misspuma
Kroepie wat fijn dat Jayden dan toch is gaan slapen! Heb je een goede nacht gehad? Daggie succes met de spuitjes. Kippie Wat fijn dat het ruisje weg is.. je maakt je denk toch zorgen. En al bijna weer werken. ja de tijd gaat echt snel. ze zijn zo groot. MissPuma En heb je ook echt rust deze ochtend? Ook al weer proefgedraaid.. wel lekker zo ff een avond zonder kids denk? Alle andere dames.. waar zijn jullie.. de nacht hier kon beter.. maar hoop dat het ff een terug val is. Liam was gister avond erg onrustig.. ik had wel een vermoede dat het zijn buikje was. maar denk ja ik leg hem toch aan. Hij gedronken.. en toen had ik hem op schoot om te boeren.. denk wat ruik ik toch? helemaal alles door de luier heen gepoept! alles onder. Ook een mooie nieuwe deken die ik van mijn mams heb gehad.. Dus die gisteravond nog gauw gewassen ... ben benieuwd of hij toch nog net zo mooi opdroogd. Liefs Jazzie
Iedereen zit op hyves denk ik haha! Zijn er trouwens nog dames die geen hyves hebben maar wel meewillen naar een meeting? Willen we graag even weten waar jullie wonen en of je je partner mee neemt. Tot nu toe heeft er nog niemand aangegeven daar echt problemen mee te hebben. Heb even geen zin om te reageren.. Gisteren had Mark een hang/jengeldag... die zijn altijd zo vermoeiend, je komt nergens aan toe. Gelukkig heeft mijn vriend gisteravond een hele tijd met hem gezeten, dus kon ik even languit op de bank. Mark maakte altijd van die mooie nachten (van 22 tot 5/6 uur) maar de laatste paar nachten moet ik er weer 2x uit... Das ook erg vermoeiend! Dus ben een beetje op. Mark ook, dus gelukkig ligt ie nu lekker te slapen. Vanmiddag een gesprek op mijn werk over mijn aangepaste contract, salaris, kolfen etc.. ben benieuwd! Mocht ik niet meer terugkomen: fijne dag allemaal!
@Jazzie hoe is het met je dekentje afgelopen? Balen hĆØ, als ze dan alles er onder zetten Jayden heeft geslapen tot 2.00 uur, fles gegeven en toen werd ie weer wakker om 7.00 uur. Ik was om 22.00 uur op bed gegaan, dus ik heb best veel geslapen!! Oh ben net teruggebeld voor een Quinny Buzz... het lijkt er op dat ik morgen een andere wagen heb
Ik hou het bijna niet meer bij hoor... hyves, zp ... en marktplaats whahahahah... druk druk druk @Lana Ik herken het helemaal... hier ook jengel de jengel... en mama doodmoe!
Die jengel dagen noem ik plak dagen Bij mama plakken.... idd erg vermoeiend. Lekker dat je zo heb kunnen slapen kroepie. zelfs nog minder als bij jou maar ja moet ook niet gelijk wonderen verwachten. net werd hij wakker .. gedronken viel aan de borst weer in slaap.. dus nu ligt hij weer in de wieg. Ik heb "eigenlijk" geen hyves.. heb daggie wel op de hoogte gesteld ivm meeting. vind het ook leuk als het mogelijk is te komen. en zou manlief ook wel mee willen nemen. dan heb ik gelijk hulp met mijn peuter Liefs hier was het iets minder dan
Wat betreft het dekentje weet ik het nog niet.. volgens mij wel redelijk.. zo mooi als hij was wordt hij dan toch niet meer.. mijn sch-zus heeft een zelfde en die is er echt niet mooi uitgekomen.. maar zo erg is het gelukkig niet. Liefs
joepie, eindelijk internet!!!! ik zal er vanaf nu dus weer vaker zijn. ik ga niet op iedereen reageren nu veeeel te veel. maar vanaf nu zal ik weer aandacht aan jullie besteden dames. meeting, leuk, maar helaas voor mij niet echt makkelijk, dat snappen jullie wel denk ik. ik ben straks wel in nederland twee weken, maar dat is vakantie dus dan kan ik niet echt weg. als jullie nog eens in leeuwarden meeten misschien, we zitten in friesland namelijk dan (terherne). maar een hele dag weg dat lukt niet, ik heb met mijn man afgesproken dat het quality time wordt met z'n viertjes. dus minimaal bezoek en geen vrienden gaan opzoeken.... alles gaat hier klasse. dochterlief heeft vannacht van 9 tot half 8 geslapen. heerlijk. ze groeit echt als kool! ben benieuwd om al jullie verhalen weer bij te gaan lezen, hopelijk gaat het goed met alle kleintjes en mama's
Hier weer een goeie nacht achter de rug gehad, maar overdag huilt ze ongelofelijk veel. Echt geslapen heeft ze nog niet, heb haar nu in de draagdoek gedaan en hopelijk vind ze zo een beetje rust.
Kan wel zien dat Jayden vandaag een goede slaapdag heeft Hij ligt er al in vanaf half 12 of zo... en slaapt nog steeds. Zal nu even vlug dweilen voor hij wakker wordt! @Evy Ik leef met je mee meid...
Hi allemaal, sorry dat ik de afgelopen dag niet gereageerd heb op jullie . Zijn erg druk geweest met Yara. Ze heeft ineens allemaal pukkeltjes in haar gezicht en heeft hier erg last van. Ze blijkt ergens allergisch voor te zijn alleen is de vraag nu voor wat. Dus zijn van alles aan het proberen. Maar vanaf nu ben ik van de partij!! Groetjes Mandy
bah, pukkeltjes. had mij nmeisje ook, maar het ging vanzelf weer over. hopelijk bij jullie ook! Evy, je hebt het ook niet makkelijk met je meisje zeg. wel fijn dat ze 's nachts goed slaapt, kun je even bijkomen Kroepie, hoe is het nu met jou? Het is niet meer goed gekomen net de bv als ik het goed heb toch? Jammer, maar ik hoop dat het voor jullie allebei een goede keuze was? ik heb ook weer spruw gehad, maar herken het nu zo snel dat ik meteen ben gaan smeren, 1 tabletje en het is alweer weg... gelukkig doet ze het verder super op mijn melk.