mijn man en ik zijn allebei blond, mijn man een beetje meer donkerblond, ik middenblond... en allebei als kind witblond. zo'n donker meisje was dus wel een verrassing!
Dat kan ik me voorstellen!!! Lieve meiden, Ik ga Jayden wakker maken en een fles geven. Kijken tot hoe laat hij slaapt en of we er een beetje regelmaat in kunnen krijgen. Trusten!
Goede morgen, @ Kroepie: En heb je er een beetje een ritme in met Jayden? Het is rustig geweest op het forum gisterenavond! Ik heb Jaylin gisterenavond om 23.00u wakker gemaakt, maar ik kreeg er maar 40cc voeding in...viel telkens in slaap. Dus ik dacht die wordt vannacht wel wakker, nou helemaal niet ze werd vanmorgen pas om 7.00u wakker. Straks komt mijn buurvrouw een foto reportage maken van Jaylin en Keano, ze kan hele mooie foto's maken dus als de kids een beetje mee werken hebben we straks prachtige foto's. Liefs, misspuma
@ MissPuma: Leuk! en natuurlijk spammen die foto's he! Lekker dat je meisje zo goed geslapen heeft. Hier ging het vanacht ook weer goed, laatste voeding gisteren om 21.00 uur, en om 05.00 uur meldde hij zich weer. @ kaatje: haha, heel fout maar moet direct denken aan dat verhaal dat in de kranten stond, 2 blanke ouders en er kwam een donker kindje uit... had moeders even wat op te biechten haha! Mijn haar was vroeger helemaal zwart, en inmiddels kastanjebruin (als ik het niet gekleurd heb haha), mijn vriend was heel lichtblond, bijna wit en inmiddels donkerblond... Dus ben benieuwd waar Mark op uitkomt! Hij heeft nog niet zoveel haar, maar het lijkt al iets donkerder te worden. Mijn verloskundige (tevens lactatiekundige) zei trouwens dat Ibuprofen alleen bij uiterste noodzaak mocht bij borstvoeding, liever niet... Maar snap dat als je reuma hebt je iets sterks nodig hebt! @ kroepie: hoe is het gegaan met Jayden vanacht? Goed geslapen? @ huishouden: de was staat al aan, hoop vandaag nog wat meer te kunnen doen... We shall see! fijne dag meiden!
@kroepie, enne.. hoe sliep hij? @misspuma, leuk zeg, zo'n foto's.. me nicht gaat dat ook een keer voor mij doen.. halen we bij de blokker of xenos van die grote bloemen.. maken we een beetje anne gedens (of hoe je het schrijft ) @lana, dat verhaal heb ik ook gehoord over het donker kindje.. hahah hier een goed nacht gehad.. half 9 laatste fles.. 8.15 was hij wakker!! heerlijk.. maar ik begin te snotteren.. bleh.. verkoudheid.. zo maar even na de winkel.. en na het ziekenhuis voor de echo! fijne dag dames!!
tja lana, hier is helaas wel uiterste noodzaak wat betreft de ibuprofen... ik heb het uitgebreid besproken met de reumatoloog, en ook nagezocht op internet. zonder kan ik geen bv geven, te veel pijn... en ik heb gelukkig niets op te biechten, maar de grap is vaak gemaakt,haha lekker zo'n nacht misspuma, misschien heeft ze de laatste voeding al niet meer nodig? mijn meisje heeft ook al een paar keer zonder gedaan... waarom moet je een echo daggie? ben gisteravond weer naar aquafit geweest. wel even schrikken in bikini met de blubberbuik... mijn gewicht is nagenoeg weer goed, en mijn figuur ook, wat betreft benen, heupen etc dan. maar die buik... komt het ooit nog goed na de tweede?
@ daggie: succes bij de echo! enne wij hebben al een anne geddes fotootje, van vlak na de bevalling. Moet je alleen even de zonnebloemen en bloempotten erbij denken. O ja en een vrolijker gezichtje haha!
Jayden is het niet eens met het feit dat mama even op het forum zit, dus even snel. Heb 'm wakker gemaakt om 23.00 uur, hele fles leeg, en hij heeft geslapen tot 5.30 uur... precies op schema Net weer de fles gehad om 9.30 uur... dus we komen er wel!! Nu even volhouden. @Kaatje Balen van je reuma En die buik, ben bang dat het nooit weer goed komt, zit hier met hetzelfde, alleen moet ik er nog 15 kg af. Ben benieuwd hoe flubber het dan is (nu zit er ook nog wat vet in) Blegh! @Lana Leuke foto @Daggie Vanwaar de echo?? Of was het iets met een spiraaltje... of was dat iemand anders? @Misspuma Lekker lange nacht!!!
leuke foto lana! de echo is voor rivano.. omdat hij in me buik met 1 been omhoog en een omlaag lag, maken ze standaard na 3 maanden een echo van zijn heupen.. volgende week vrijdag krijgen we pas de uitslag..
@kroepie wat fijn dat jayden het goed doet! @kaatjek..fijn dat je weer op je gewicht bent!! ik moet nog 4 kilo!! ik sport met een vuilniszak om!! haha.. zweet je meer!
@Daggie Oh ja, dat is ook zo.. ivm zijn heupjes... Sporten met een vuilniszak?! Dat ziet er vast charmant uit hahahah Wat doe je?
ik doe billy bootkamp.. ik doe 2 joggingbroeken aan.. huishoudfolie om de buik.. t-shirt erover.. vuilniszak erover..en de winterjas... gelukkig doe ik het thuis!! hahahaha vanavond ga ik weer boksen.. ddan doe ik alleen huishoudfolie om de buik!! je gaat er echt goed van zweten!!
Maar verlies je dan niet alleen vocht? Ik doe helemaal niets en ik zweet me al het laplazarus :S Ben je al veel afgevallen? Ik ben ook op zoek naar een activiteit die mijn lichaam volhoudt. Gister een uur aan 't wandelen geweest met hond en kind, en 's avonds doen mijn heupen en alles ontzettend zeer. Mijn lichaam is nog niets gewend!
zweten is toch niet afvallen lijkt me? dat drink je er zo weer bij... aquafit is ideaal kroepie, zelfs met mijn reuma doet het geen pijn! weet iemand hoe je foto's direct hierop zet?
Misschien moet ik daar maar 's naar gaan kijken. Foto's: Als je een berichtje plaatst, dan heb je onder het schrijfschermpje een optie om bijlagen toe te voegen. (beheer bijlagen) Daar kun je foto's uploaden, je moet ze alleen wel klein maken. Maar ik las ergens dat je ook 'snel reageren' kunt doen, daar heb je een optie om een foto er bij te doen en dan verkleint ie 'm zelf. Heb ik nog niet uitgeprobeerd trouwens.