Mei 2009 mama's.

Discussie in 'De mama's' gestart door Cleo79, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

baby in de nieuwe keuken/ eethoek!

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

even het nieuwe huis spammen, is zoooo cool!

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

en nog eentje...

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

en als laatste de tuin

5. @Kaatje
    WAUW... weet niet hoe je vorige huis er uit zag, maar dit is fantastisch!!! Wat heerlijk al die ramen en al dat licht :D

Geniet er lekker van... en wat een schatjes van kids heb je toch

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ons vorige huis was prima, niets mis mee, maar meer 'gewoon' en een stuk kleiner. dit is echt heel cool. vooral in engeland waar huizen vaak klein en donker zijn...

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
  8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Misspuma, wat leuk zo'n fotoshoot ben benieuwd! Als m'n ouders gaan trouwen worden er ook weer officiele foto's gemaakt ben dan ook erg benieuwd wat er uit komt. lekker hoor zo'n nachtje!

@ Lana, ach wat schattig zo'n foto!

@ Daggie succes bij de echo, duim voor je!

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kaatje ach wat schattig is je meissie toch! En wat een mooi huis heerlijk al dat licht, snap nu waarom je zo enthousiast bent!!

@ Kroepie he wat goed een ritme hopen dat hij het vol houdt!

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wow Kaatje; wat een gaaf huis!

Maaruh; die wipper op het aanrecht: DOODENG!!!
    Doet me denken aan dit filmpje:
    Veiligheid: Kinderveiligheidcampagne (2009)

We hebben al vaker die discussie gehad, maar mijn reumatoloog raadt iedere NSAID en zeker Ibuprofen zeker af tijdens zwangerschap en lactatie. Niet zo gek als je de bijwerkingen leest!
    Diclofenac mag ik hebben in therapeutische dosis van 150 mg. per dag, maar dat werkt niet bij mij, dan dus liever helemaal niets!
    Ik verrek soms ook van de pijn, maar beter dat dan m'n kind iets geven wat weet ik veel voor effecten zal hebben op hem; het is immers niet getest op zuigelingen.
    Als ik nog meer pijn zou krijgen en echt terug aan de pillen zou moet, zou ik de bv staken; het is het 1 of het ander!
    Ik geef juist bv om mijn kindje veel goeds mee te geven, niet andersom.

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Nou hier een iets kortere nacht gehad, dan gisteren. maar mag echt niet klagen Jelina is zo lekker vrolijk en vanmorgen was zo aan het lachen. Poepen gaat nog steeds goed. Ritme zit er aardig in al merk je dat ze nog niet gewend is aan in 1x veel eten want ze laat er makkelijk een half uur tussen en wil dan toch dat laatste beetje wat ze eerst liet staan.
    Zit alleen met een dilemma. Vanmorgen van ha te horen gekregen dat ze het echt afraadt om meteen full time aan het werk te gaan in sept. Maar ik heb m'n contract al getekend en hun gaan maandag op vakantie. De gene die voor mij in valt bevalt hem niet en hij wil graag zijn oude clubje terug. En ik had (gelukkig niet naar hem) zo'n grote mond in mijn zw schap dat ik het wel aan kon bla bla en nu gaat het zo slecht. Ik baal zo van mijn lichaam. Maar hij zei toen ik mijn ontslag kreeg dat ik ook na haar vakantie kon beginnen en nu komt hij ook op zijn eigen woorden terug en wil me meteen al aan het werk hebben. Maar ik ben zo bang dat dit echt te snel is en ik straks voor lange tijd thuis zit omdat ik te veel van mezelf heb gevraagd. Maar het zit gewoon niet in mij om m'n zwakke kant te laten zien.. *zucht*

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik had ook te horen gekregen dat ibuprofen wel mocht, alleen mijn medicatie die ik normaal had mag absoluut niet. Maar denk dat dit idd een eindeloze lange discussie is, omdat de meningen van deskundige erg verdeeld zijn over ibuprofen..

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

inderdaad artsen zijn zo tegenstrijdig, ik mocht juist absoluut geen dicloflenac...

14. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Kom alleen even langswaaien om te zeggen dat hier alles goed gaat en dat ik er de komende 1.5 week niet ben. Wij vertrekken vanavond richting de andere kant van het land. Morgen hebben we daar nl een bruiloft en dan past mijn moeder op de meiden. Vrijdag komen we weer terug, maar dan rijden we alleen langs huis om de spullen verder in te pakken en rijden we door naar Zeeland voor een weekje vakantie.

Tot over 1.5 week!!

15. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kippie, leuk een bruiloft! En lekker op vakantie heerlijk! Veel plezier!

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meid; je bent juist niet zwak maar sterk als je voor jezelf opkomt en je eerlijke gevoel uit!
    Laat niet over je heen lopen en doe wat je lijf aankan ajb!;)

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

manootje, ik zou rustig aandoen hoor! ik zou hem uitleggen dat ze ook niets aan je hebben als jij het straks niet aankan. het is inderdaad juist sterk als je voor jezelf opkomt!!

18. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja zit erg te twijfelen om te bellen naar m'n werk, vind het alleen erg moeilijk..

19. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo allemaal
    Hier schrikken vanmorgen joh gisteren d ekleine man om half 10 de laatste voeding gegeven denk probeer het, word ik wakker om 6.15 was die nog niet geweest komt die rond 6.45 pas hahahahah we hebben wel lekker even bij kunnen slapen alletwee, nu is die daarna om 10 geweest om 13 uur en nu ligt die nog en kijk ik wel hoe laat die komt heerlijk geen buikkrapjes meer hij lacht de hele dag als die niet slaapt en begint heerlijk te brabbelen hij doet je echt na het is nu echt even genieten en kom ook weer aan wat huishoudelijk werk toe vandaag afwas weggewerkt hoe ik normaal niet te doen maar doe eht nuw el 2 wassen gewassen en gedroogt en opgevouwen en nu cavia's nog even hooi en water geven dan lopen emt kleine en hond en dan is eht avondeten aan de beurt heb nog nooit zoveel gedaan als nu hahahhahaha wel lekekr hoor.

en afvallen zag ik da tjullie het erover hadden ben zelf van 97 op het laatst in me zwangerschap nu bijna op de 80 kilo ben al heel wat kwijt en doe er niks speciaals voor ja borstvoeding geven en gewoon me eten nemen. Heb billy wel staan hier maar begin pas na de vakantie of ik ga dat doen wat 's morgens op de tv is.

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He buddy wat heerlijk dat het zo goed gaat! Lekker nachtje gehad! Ook fijn dat het gwoon vanzelf eraf gaat hihi. En lekker om alles weer een beetje aan kant te hebben, geeft vaak ook een rustig gevoel ;)

Deel Deze Pagina