Ik kom gauw reageren op iedereen.. ben btje druk met van alles en nog wat.. en mijn concentratie is dan ook niet alles.. Maar kom gauw! Liefs
@Oem Je kunt de Tricot Slen op 5 manieren gebruiken. Ik heb de 'cradle carry' uitgeprobeerd en hem rechtop met zijn buik tegen mijn buik. Dat is voor nu wat ik met hem kan doen. Zodra hij zijn hoofdje zelf rechtop kan houden, kan hij ook op andere manieren er in. Google maar 's op tricot slen. En ik vind maat 5 luiers ook wel errug groot @Majkuh Mijn mannetje zweert ook bij de Melatonine tabletjes. Fijn dat je nu weer goed slaapt, al kan ik me voorstellen dat je met de geldstress ook niet echt lekker rustig ligt 's nachts Balen hoor. @Misspuma Ja, lief hè? Hij vond 't ook best fijn gister. En dat was ook nog de 1e keer dat we het uitprobeerden (heb 'm net gister binnen gekregen) dus dat geeft goede hoop hahahah. Had 'm ook nog niet eens helemaal lekker geknoopt! EGO Hier vanmiddag kraamfeestje... geen idee nog steeds hoeveel mensen er komen, dus we zien wel. Wij zijn er klaar voor, al heb ik nu wel zoiets van: 'Van mij mag 't wel avond zijn, dan is 't maar weer geweest...'. Al die mensen in huis, drukte.. heb 'r gewoon niet zoveel zin in! Gelukkig is 't mooi weer, dus er kunnen ook wat mensen naar buiten!! Nu maar hopen dat 't ook droog blijft. Tot later!
leuke foto kroepie! en fijn he zo'n sling... jammer dat ik er geen kan met mijn rug. Oem, ook lekker aan de draagdoek. Ben ook wel benieuwd naar jouw reus.... en doorslapen hoeft inderdaad niet, maar ik vind het wel heel fijn! voorl omdat ik ook een jongetje heb dat om 6.30 paraat is, dus ik kan mijn slaap goed gebruiken! zo, heb lekker veel fruit gegeten!! ik had even een vraagje voor de dames uit Friesland hier. wij gaan volgende week op vakantie naar het vakantiehuisje van mijn ouders in terherne, aan het snekermeer. nu ken ik de omgeving goed, ben er al zo vaak geweest. maar ik weet eigenlijk niets over wat er daar is voor kleine kinderen. en dan met name hele kleine, peuterleeftijd. hebben jullie wat tips? bv een zwemparadijs, speeltuinen, kinderboerderij oid? alvast bedankt!
Meiden, ik zal hier niet meer posten. Zal alleen nog op hyves te vinden zijn. Voor degene die daar schrijven weten wel waarom. (kroepie en draadje, geweldig foto's.!!)
@Draadje Mooie foto!! @Kaatje Pfffff.... ik heb eigenlijk geen idee joh... erg hè? Ik weet dat je bij Leeuwarden Aqua Zoo hebt (schijnt erg leuk te zijn heb ik gehoord) en je hebt in diverse steden Ballorig. Maar ik denk dat je even moet googlen... Oh Appelscha is ook altijd leuk. @Jazzie tot snel!
Goedenavond dames, Kroepie: Het lijkt volgens mij een beetje op de combi cotti toch? Die kun je ook op ong. 9 manier gebruiken. En je hebt een extra steunband. Hoe was je kraamfeestje? Draadje: Wat een snoeppie! Kaatje K: Ik snap dat jij veel fruit hebt gegeten! En ja zeker lekker aan de draagdoek. Al vrij vroeg al (als ik had geweten hoe handig en fijn die dingen zijn, had ik er al van te voren een in huis gehaald). Foto: Helaas geen foto van mijn reus, anders had ik allang gespammed hahahah. Vooral zijn mooi glimlach. Hij glimlacht en brabbelt echt constant. Ik ben helemaal verliefd op hem. En van die maat luiers, kan het misschien komen doordat hij een redelijk buikje heeft? maat 62 is trouwens ook al te kort en te strak voor hem kwam ik vandaag achter. Zonde van al die kleertjes : S.
@Oem ja, klopt! Alleen dit is 1 lange doek. Kom op foto's maken dan!!! Kraamfeestje was toch heel leuk hahahaha brulalarm... sorry!
Oem, maak je helemaal geen foto's omdat je moslim bent, of wil je ze liever niet online zetten ivm privacy? Voor allebei begrip hoor, gewoon nieuwsgierig...
Zo zoonlief achter de tv geparkeerd... nu ff tijd nemen om te reageren. Mandy hoe is het nu met je meisje. ben je er al achter waar ze allergisch voor is? Ik neem aan dat het niet de gewone babyacne is waar veel baby's last van hebben. Daggie. de prikjes weer achter de rug. Sporten met een vuilniszak hahah. ik zie het al helemaal voor me. Ik heb dat Zumba besteld.. ben benieuwd.. dan kan de oudste mee doen. anders kom ik echt niet aan sporten toe. Ik wandel wel veel.. maar niet zo veel als ik zou willen. Manoontje. met mijn dekentje is het nog wel goed gekomen gelukkig.. maar gister was ik meneer aan het verschonen en er kwam toch ineens een straalkanon uit recht over me heen en over de bank gelukkig kreeg ik het er nog uit.. wat kunnen ze toch poepen! wel fijn dat dat bij jullie nu gewoon lekker loopt. O dat filmpje.. ja leuk is ie he!? *dikke knuffel* Ik kan me voorstellen dat je nu ff niet lekker in je vel zit! Vind het heel naar voor je. Had je net je werk terug.. Evy Wat super dat het wat beter gaat. En nu niet willen shoppen Haalt ze vast nog wel dubbel en dwars in Zo klein is sansa toch niet. ze is met 1 mnd ook 54,5 cm.. volgens mij is dat vrij normaal.. Zo ik ga het nu ff posten.... ben ff mijn concentratie kwijt en Liam is nu ook wakker.. Liefs Jazzie MissPuma is Jaylin al wat beter? Wat balen van je foto's zeg! gelukkig heb je er nog wel een paar.. Wel een prachtige foto's heeft je buuv gemaakt! Misschien had je dit al geprobeerd. mijn man is ict-er en die zegt dat als het printplaatje is doorgebrand, zou die vervangen kunnen worden (kost wel het nodige), maar dan is die weer zo goed als nieuw. als de koppen krassen achterlaten op de harde schijf, kan het echt niet. Of je moet een bedrijf vinden die de koppen kan vervangen, maar die schijn schaars en zeer kostbaar... Misschien heb je er wat aan. Prachtige foto's weer van Keano. toch wel lekker ff een dagje met de oudste alleen. Kaatje.. prachtig huis!! lekker hoor. en al weer op gewicht.. lekker! ik moet nog 7 kilo.. maar ja.. mag niet klagen. ben er toch al 14 kwijt Wat betreft je buik.. misschien toch ff tijd geven. zal best nog wel een stuk bijtrekken. O wat slaapt jouw kind al lekker door zeg!! Lana Idd al een soort Anne Geddes fotootje! Wel een leuke foto! O nog niet tevreden met de kilo's Ik hoor wel meer dat bij sommigen het afvallen ineens begint na 3 of 6 mnd bv. en dan ook heel snel gaat.. (geeft dat je hoop?) Ikheb altijd kruidvat gebruikt.., t lijkt alleen wel alsof ze t veranderd hebben. nu pampers baby dry.. vind k fijner dan de newbaby... hoor goede verhalen over AH eigen merk...maar is ook niet goedkoop. Tampons mag nu gewoon hoor.. (misschien een btje late reactie.. hihih) Kippie.. dit lees je waarschijnlijk niet meer.., maar fijne vakantie. Ria... Ook al van die lekkere nachten gehad. Buikkrampjes zijn hier helaas nog niet helemaal over. maar we proberen ons voor te houden dat het met een maand toch echt veel beter moet gaan. en ook al zoveel gewicht kwijt. toch wel fijn als dat een btje vanzelf gaat. MamaSan.. Heel veel sterkte. het zit jou ook echt niet mee. met je dystrofie. En je mannetjes. Fijn dat het dan nu iig beter gaat met Duncan. 1 zorg minder. Hoe kijk je er tegen dat Damian die hulp krijgt? Ik ken meer verhalen van personen die de mirena niet kunnen verdragen. hopelijk gaatt gauw beter. Kroepie.. wat was jou knul stoer met zijn prikjes!! hier beginnen ze met 2 mnd.. pfff. wel heel vroeg bij jou. en slapen gaat ook al lekker. Hier geen strak getrokken huis hoor! ben veel te veel ook met andere dingen bezig! tja prioriteiten stellen. En een kinderwagen! fijn dat hij naar wens is. Makjuh.... hier ook druk druk druk.. ook wel lekker soms. Stella doet het goed zeg. Draadje Pim is ook niet klein voor 2mnd. Het is ook wel een lekker ventje zo op die foto's lachebek! Arme knul zo gespuugd! Ze kunnen zulke bikkels zijn he!
Ik zal nog wel ff tikken hoe het hier gaat. De ene dag beter dan de andere. als Liam goed slaapt kan hij zo 4 uur tussen de voeding laten.. maar regelmatig begint het gedonder rond 3 uur smiddags en dan valt hij pas tussen 11 en 12 uur s'avonds in slaap..!! dood vermoeiend.. aangezien hij dan ook veel huilt. Maar er zijn ook dagen dat het mee valt. we hebben 2 nachten gehad van half 10 tot half 6.. ok ok .. er zijn nog betere doorslapers hier.. maa het was gewoon vreemd! Nu helaas al 2 nachten weer niet..maar goed. Hij kletst en lacht wel al veel.. heerlijk.. En hij probeert echt nar zijn speeltjes in de box te grijpen. Het zal vast gauw beter worden. Ik ben wel erg moe. en toch nog druk op mijn manier.
Dag dames!!!!!!! Nou ik was weer even erg lang afwezig! Heb niet alles bijgelezen maar als Mees straks op bed ligt dan zal ik even de pagina's langs scrollen! Hier gaat alles (weer) goed! We hebben even een drama gahd hier, meneer zat in een sprong, en daarbij last van tandje, en ook nog over op flesvoeding ivm terugloop borstvoeding! Jullie snappen het al dat alles bij elkaar was krijzen geblazen! pfff Nou meiden voor een baby die nooit huilde heeft hij het dubbel en dwars ingehaald! hahahah Ach die arme schat kan er ook niets aan doen! Hij is nu gelukkig weer zichzelf, de flesvoeding gaat goed, en geef soms nog wel de borst (ochtend en avond) Maar zit echt weinig in... Heb me rot gekolfd maar kreeg het niet meer opgeschroefd helaas.... nu hypoallergeen. Alleen drinkt hij echt geen flessen van 200 cc leeg hoor! Sprong is gemaakt en meneer grijpt speeltjes en brengt ze nar zijn mond, zo leuk om te zien! Hij heeft ook echt last van zijn kaakje, dus alles wat ie te pakken krijgt wordt op gekauwd om het leven (inclusief vingers en tepels, hihi toch niet zo erg om nu over te gaan op fv! hahaha) Verder is er hier in privesfeer heel veel gebeurd (zus en man staan op het punt van scheiden) dus het was echt heftig hier. Ik zal straks weer even lanbgs komen met foto's etc... nu eerst flesje en mees op bed! Dikke knuff meiden!
hee maroooz, ben je er weer? had je al gemist, maar er zijn een hoop meiden hier een stuk minder of niet. hoe zou het zijn met zonstraal, jomi, manny, harmless, en ga zo maar door... Lekker dat het zo goed gaat met Mees en z'n sprongen! vervelend van je zus trouwens... Ben benieuwd naar de foto's.
Hey kaatje! JA ik kom zo nu en dan eens langs waaien! hahah Doe wel mijn best om niet telang weg te blijven en wil ook weten hoe het met jullie allemaal gaat natuurlijk, maar had nooit gedacht dat een kindje hebben zoveel tijd kost! hahah Weet soms niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen! Maar je hebt gelijk we missen wel meer meiden! Alles goed in Engeland? Ik ga jullie nu even doodgooien met foto's! hihi