Haha vergeten hoe oud ze is. Nou ik had gister ook zo'n moment zeg elke keer ze is net 3 mnd geweest en bedacht me ineens dat ze al 3,5 mnd oud is, wat gaat het toch hard!
hey dames, Het bloed een beetje dood hier. Ik dacht laat ik netjes afscheid nemen. Ik vond het erg leuk om mee te lezen en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met jullie kleintjes. Hier gaat alles nog steeds prima. Kleintje loopt kwa lichamelijke en geestelijke ontwikkeling erg voor. Hij is nu ahv laatste gegeven zo een 70 cm en 9 kilo (of meer). Hij is erg sterk en 'slim' volgens het cb. Verder heeft hij helemaal een eigen ritme gecreeërd. Hopelijk gaat het alle kids zo goed. groeten
Hey Oem Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Wat een bink is je mannetje al Geniet er lekker van, dikke knuf! Net
Zo Oem, wat een reus die jongen van jou! Bij ons ook alles goed, meisje doet het prima. niet zo'n reus als de jouwe maar toch mooi! Jammer dat je niet meegaat naar Hyves, we missen je!
Echt fijn om te horen dat het goed gaat kaatje K. Nog wel lekker aan de borst? Helaas geen hyves idd. Dat is echt niets voor mij. Ik heb inderdaad wat om vast te pakken, maar het is ook wel zwaar tillen hoor. Hij blijft maar groeien, hij zit nu zeker wel over de 9 kilo alweer heen. Hoe is het eigenlijk met Mees, Jaylin, Stan, Zoon, Zonstraal en alle anderen?? Doe ze maar de groeten op hyves hoor. Ik lees op zich nog wel mee hier, alleen is er niets meer om te lezen hahaha. Toch kan ik het niet laten om soms nog even te spieken.
Het is goed met iedereen hoor. Waarom kom je niet mee, het is wel lekker prive daar! Verder stelt het niets voor, je hoeft het verder niet te gebruiken. Ik geef inderdaad nog steeds bv, gaat erg goed. Ze is echt een meisje, heel lief en rustig. Wel fijn bij een woelwater van een broer die ze heeft!
Oem, geef je nog steeds bv? Je moet wel slagroom in je borsten hebben, haha! Wat voor ritme heb je nu ongeveer? Ik voed ook op verzoek, dat ging eerst heel goed maar nu wil ze wel erg vaak eten. Vaker dan eerst, en ze slaapt ook minder goed. Ik ben vandaag begonnen met wat geprakte banaan, ze is vrij onverzadigbaar op melk.
Hallo dames, Ik heb lang niks van me laten horen. Heb gewoon geen tijd voor mezelf. Met Laura gaat het prima. Nog steeds aan de borstvoeding, slaapt 's nachts heerlijk door, 's avonds nog wel haar huiluurtjes, maar veel minder. Lachtt, 'praat', kortom heerlijk meisje. Ik wil er nu eigenlijk nog wel eentje, maar helaas is mijn cyclus nog niet terug, dus dat wordt hem nog niet. Zou ik die hyves ook mogen?
Hai dames, long time no see, maar ja, heb hier ook een paar hele hectische maanden achter de rug en nu, eindelijk een beetje rust. Alles verder goed hier, meiden groeien als kool en gaan steeds meer een eigen koppie en karaktertje krijgen, we blijven dus heerlijk genieten van ons tweetal. Nou, kom gauw weer eens buurten, heb nog een heleboel pagina's bij te lezen en ben erg benieuwd wie gebleven is en wie niet.
Hey Cleo fijn om wat van je te horen! We zitten allemaal op hyves... Mei 2009 mama's Zwangerschapspagina - Hyves.nl Weet niet of je hyves hebt, maar zou leuk zijn als je daar aan komt waaien Groetjes!
Hallo, Ik heb mij nog niet eerder gemeld bij dit onderwerp (wel op andere onderwerpen op het forum ), maar ik heb mij zojuist aangemeld op de hyvessite(het is wachten op acceptatie van de almachtige beheerder hahaha zoals het er staat). Ik ben 25 mei bevallen van een prachtige zoon en was 19 mei uitgerekend. Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten Kort even over mijzelf. Ik ben 25 jaar, student, studeer voor onderwijsassistent om daarna naar de Pabo te gaan (wegens omstandigheden beetje laat begonnen met de studie, maar beter laat dan nooit) en ben alleenstaande moeder (en dat bevalt me prima). Liefs, winnythepooh
hallo winnie the pooh ik ben beheerde van de hyve. en bij deze wil ik je laten weten dat ik je niet accepteer. de hyve is namelijk bedoelt voor de meiden die in de maanden met ons mee gepraat hebben. we zijn namelijk op de hyve verder gegaan als forum zodat het prive blijft. nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. liefs sabrina
Hoi Dames, Erg he maanden niks van me laten horen maar alles is weer een beetje rustig en dacht kijken hoe het met jullie gaat. Heb hyves aangemeld. Dus bij deze praat binnenkort met jullie bij. Groetjes Colin(da) Handig om te weten voor de acceptatie van hyves
hoi allemaal, even ter verduidelijking van de hyves site: deze is alleen voor de dames die mee hebben geschreven bij de meimama's tijdens de zwangerschap. hoorde je hierbij, maar zit je nog niet bij ons op hyves, dan ben je natuurlijk welkom. we zijn naar hyves gegaan omdat we het prive wilden houden en een beetje besloten. vandaar dus dat we geen nieuwe, ons onbekende, mensen willen toelaten. sorry hiervoor en ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.