Mei 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Harmless, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij is deze topic foetsie..... :(

    Dan maar een nieuwe toch???
     
  2. JoMi

    JoMi Fanatiek lid

    4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Is wel vreemd dat deze weg is, maar je hebt helemaal gelijk Harmless. Dan openen we gewoon een nieuwe.

    Liefs JoMi
     
  3. JoMi

    JoMi Fanatiek lid

    4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar nu ga ik echt Juarno voeden en douchen.

    Doeidoei en tot morgen.
     
  4. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    Dag lieve meiden!
    Ik had me gister aangemeld.. Maar ja dat is nu dus weg.
    Ik ben Jazzie. Had al wel een periode meegeschreven in het uitegerekend in topic...
    maar door omstandigheden.. (laptop stuk, ziekte) was ik er behoorlijk uit.
    Maar mag ik me nu dan weer aanmelden?
    Ik ben op 20 mei bevallen van een mooie gezonde zoon.

    Liefs Jazzie
     
  5. Wat raar dat er een hele topic foetsie is :x
    Ik lees vast weer mee!!!
     
  6. kaatje k

    kaatje k Fanatiek lid

    worden jullie ook zo gek van het forum?????
     
  7. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ... grmpf
     
  8. kaatje k

    kaatje k Fanatiek lid

    mijn meisje heeft een nieuwe vervelende gewoonte, 's avonds niet willen slapen tot een uur of 1, 2. we zijn nu aan het proberen haar overdag wakker te houden want dan slaapt ze heel veel, maar dat is echt heeeel moeilijk! we hebben haar om half acht vanmorgen wakker gemaakt, toen heeft ze gedronken, maar daarna viel ze weer in een diepe coma. echt niet wakker te houden. uitkleden, luier verschonen, ze slaapt gewoon door. hetzelfde deed ze gistermiddag.... nu ligt ze weer te tukken...
    heel erg vermoeiend, iemand ideeen hoe we haar schema om kunnen gooien want dit is extreem vermoeiend. of hoe we haar overdag wakker houden als ze heeft besloten te slapen?
    ik heb zo'n boek van Gina Ford (the contented baby, ze is echt de baby goeroe hier...) en die zegt een slaapschema, dus om 7 uur wakker, maar 45 minuten 's ochtends slapen .flinke dut tussen de middag, eind van de middag weer 45 minuten en dan om 7 uur naar bed, wakker maken om 11 uur voor laatste voeding en that's it. alsof het zo makkelijk is. hoe laat je een baby slapen wanneer jij wilt, en hoe wakker zijn wanneer je wilt...
    iemand suggesties???
     
  9. Volgens mij wil jij je meissie veels te snel naar jouw hand zetten ahhahahahah. Denk dat ze nog te veel haar eigen ritme aan het zoeken is.... ze is tenslotte nog maar een paar weekjes.
    Al snap ik wel dat het voor jullie mega vermoeiend is!
     
  10. kaatje k

    kaatje k Fanatiek lid

    tja eigen rimte zoeken ok. maar als haar ritme is de hele dag slapen en dan 's nachts wakker zijn dan wil ik dat toch wel een beetje sturen voor ze er echt aan gewend raakt... hier kan ik echt niet mee leven...
    en om 7 uur is het weer reveille want dan wordt zoonlief wakker, dus uitslapen doet zij lekker maar wij niet....
     
  11. Jah dat is idd niet de bedoeling... oh bah.
    Ik weet ook niet meer hoe het bij mijn meissie ging.
    Misschien toch proberen haar zoveel mogelijk wakker te houden, maar ja, als ze in coma overal doorheen slaapt gaat dat ook niet lukken :(

    Hoop dat de anderen tips hebben
     
  12. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    kaatje wat vervelend.
    Ik weet nog wel dat toen met mijn oudste dat ik daar ook wel eens het schema heb willen omgooien.. en dat lukte dus niet.
    ik weet niet hoe lang je meisje het al zo doet. Maar ik zou zeggen kijk het even aan. Eventueel wel gewoon in der bedje leggen. of iig niet met haar spelen. Meestal gooien ze het schema binnen een korte tijd weer om naar een gewoon slaap/waak ritme.
    Of dat dan op deze leeftijd al om 7 uur is....
    dat duurde hier tot 10 maanden... ben benieuwd hoe dat nu gaat.

    Liefs Jazzie
     

Deel Deze Pagina