hey dames, ff snel en berichtje ben weer zo druk met werken en huisje kom f niet aan formummen toe sorry sorry sorry geef ff iedereen een dikke knuffel van ons tot snel weer
@jolan hoe gaat t meet je naailessen? al leuke dingen gemaakt? ik heb de naaimachine net weer tevoorschijn gehaald
ja ben nu 3 keer geweest. Erg leuk! Ben bezig met een rokje, ben benieuwd hoe het wordt. moet ook nog steeds beginnen met mn speelkleed...... Jij al leuke dingen gemaakt?
hier een spam aal! leuk dat je dr zo leuk vindt! lief! waarom we nou een nieuwe moeten maken snap ik niet.. maar ja zal wel.. op naar de 1000!!!
euhmmm... sinds vorige keer dat we hierover typten helemaal niks... haha ga nu met het speelkleed beginnen, maar wel vrij simpel, want wil t snel klaar hebben, we hebben laminaat en wil een lekker groot kleed om op te spelen, laminaat is beetje kil voor bram
ja precies, dat vind ik hier ook. Een lekker groot kleed waar ze voorlopig lekker op kan spelen. Dat wordt mijn volgende project.
reden van het sluiten: De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid. We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden. Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen.
Danian heeft gelukkig zijn fles leeggedronken, dus het scheelt wel dat hij zijn eten een half uur eerder krijgt en hij had natuurlijk ook de 3e fles niet gehad alleen een klein flesje na de fruit. Hij moest alleen hoesten en toen kwam er weer een golf uit.
hoi meiden, heb niet veel te melden. Ik heb vandaag gewerkt... was wel ok. Ik word opgeleid door een extreem lekker ding. Wordt er af en toe een beetje zenuwachtig van zeg... grappig want dat heb ik nooit. Mijn zusje slaapt deze week hier ivm de crematie vrijdag dus heb niet heel veel tijd om te kletsen.
Hoi meiden even snel een zwaai van hier. Vandaag lekker dagje gehad bij mijn tante en neefje en nichtje.. die het helemaal top vonden dat Collin er was.. Collin heeft dan ook super veel aandacht gekregen en heeft amper geslapen ( 1x 1,5 uur en 1x 30 min ) Maar goed.. hij ligt nu in bed, uitgeput maar is niet van plan te gaan slapen als ik hem zo hoor! Verder alles prima hier. Heb nog lekker geshopt vandaag.. Slaapzak met lange mouwen 12 euro, 7 rompers 13 euro, 2 truitjes voor 7 euro... bij de hema erg fijn die aanbiedingen.. Fijne avond, ik duik zo mijn bed in morgen laatste dagje werken. En dan lekker weekend! Heb er onwijs zin in.. Imre komt hierheen vrijdag, en vrijdag avond gaat Collin naar mijn zus. Dan gaan imre en ik... Jawel.. Naar de kamasutra beurs! haha! En dan Zaterdag middag Collin weer halen Over mijn studie.. heb met wat mensen gesproken, en ze zeggen allemaal.. als ik jou was zou ik het niet doen. Je krijgt die tijd die je mist van Collin nooit meer terug. Collin zit dan 4 dagen en 1 avond ergens bij anderen, in de periode dat hij t meest gaat hechten aan mensen.. Ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om zolang zo vaak bij hem weg te zijn. 1 dag naar school had ik nog getrokken, maar die lange avond erbij na een hele dag werken.. nee dat kan ik gewoon niet. Ik weet dat mijn vader heel erg teleurgesteld gaat zijn. En dat is dan nu ook nog de enige reden die mij ervan weerhoudt om te stoppen. Omdat ik weet hoe sommige mensen gaan reageren. En ik die reactie niet wil