Lune ligt ook in bed. Niet omdat ze nou zo vreselijk moe was, maar omdat mama moe is Jeroen is direct na het eten weg gegaan en ik heb nog even tv gekeken met Lune en daarna naar bed gebracht. Oooh.. luie, slechte moeder he?
zo ff me muur en me deur maar die was al die kleur en mijn eetstoelen zijn ook die kleur Bekijk bijlage 44899
aha... ff bijgelezen in oude topic! Wat een leuke foto's van Tess... tis ook al een hele meid zeg, echt een knapperd! En me loves Vingino broekjes, keileuk!
Hierom Debie http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html
Leuke foto's gezien van Ilse en Esmee... ook al van die beauty's! En ik vind dat Esmee op Ilse lijkt zeg... leuk! Hier een meiske dat absoluut niet wil dat we ook maar naar haar teentje kijken! Verder gaat best oke eigenlijk, ze loopt er gewoon op enzo... kan natuurlijk alleen voorlopig geen schoen aan... 't ziet er uit joh, schrok er vanmorgen echt weer van... snap niet dat ze er niet meer last van heeft!