Pip, dat is van maat 48 naar 40/42 net lekker pangafiletje gehad met courgette, paprika en ui ben sinds ik op dit dieet ben en alleen maar groente/vlees/vis mag eten verzot op courgette!! dacht vroeger altijd dat ik die dingen niet lustte? maar geroerbakt, jummie!! zaterdag a.s. mag ik weer beginnen met brood eten, lekkerrrrrrrrrrrrrrr ga weer heerlijk elke dag filet americain smeren hahaha, eerst met de zwangerschap 9 maanden niet gehad, en nu met dieten al 3 maanden niet!!
Nope, .... je mag nergens stemmen vragen enzo he... dus zijn blijven hangen op 38 stemmen... ach ja, jammer maar helaas zo'n minimonkey leek me wel handig voor de heupdracht, misschien zelf nog maar es aanschaffen
Ze kan hem gewoon aanpassen hoor In het eerste bericht kan je namelijk de titel ook aanpassen als je op wijzigen klikt dus maar even heeeel lief kijken
Advies: Minimonkey is echt niet fijn. edit Dat zei ik verkeerd. Ik vond hem echt niet fijn. Vond het een rotding. Blij dat ik hem verkocht heb!
Pip, wij hebben een AC Ryan Play-on hier dus ook via de tv, ik DL alles en dan gooi ik de AC aan, via draadloos netwerk pleur ik alles op dat ding IDEAAL!! niet fijn inge? heb je ervaring? leek mij wel makkelijk alsie dreumes is en al wel beetje zelf kan lopen, maar niet helemaal dat je dan zo'n doek gebruikt? op de site staat dat je die heel lang kan gebruiken?
super goed van je hoor Babe... echt heel knap!!!! kan me ook haast niet voorstellen dat jij in 48 moest.... die foto van van de week in het zwembad vond ik je echt mega slank ogen!!! hier ook nog maar eens even kijken wat ik ga doen... al dat gesport is niet echt iets voor mij en ik heb niet echt een goed eetschema helaas... vergeet te ontbijten en daardoor eet ik wel een koekje bijvoorbeeld bij de koffie lunchen doe ik eigenlijk ook niet op de dagen dat ik vrij ben.... owh slecht bezig... ik denk dat mijn lichaam dus alles vast houd om energie uit te halen.... moet er echt wat aan doen .....
Dag, ik ben dus ook echt geen sporter... pfff, en "gezond" eten kan heel leuk/lekker zijn als je je er goed in verdiept! Courgette.... who knew??? hahaha,