Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hehehehe, hij heeft dat hele nmmr van Rihanna voor mij verkracht. Elke keer als ik 'm hoor, zie ik die kop erbij ( Rein piest er trouwens van in zijn broek, zo grappig vindt hij het ).

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ASSZ gmeen hoor kan filmpje niet kijken is niet geschikt voor mobiel

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb vandaag een nieuwe hobby ontdekt...... hout hakken!
    Het hout was op en meestal geef ik een gil naar Joep dat ie even een vent moet wezen en hout moet hakken.... nu dacht ik waarom doe ik het zelf niet..... Man ik was niet meer te stoppen.... heb voor dagen genoeg hout gehakt! Heerlijk rammen....

Verder een vriendinnetje had een hele tas vol met kleertjes bij voor Julotte.... heeeeeeeeel blij mee. Vooral coole schoentjes...

En lekker uit eten geweest dus.... was al wel gaan lunchen met Joep maar echt uit eten in een restaurant waar het druk was nog niet en het ging zo goed.... Ben helemaal TROTS!
    Ik heb ook zo'n zin in de meeting..... waarom duurt het nou nog zo lang..... ik denk echt dat ik er aan toe ben..... Jippie!

Wil jullie ook allemaal zien! Leuk!

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik vind het een vies ventje......... krijg helemaal de kriebels van hem..

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar volgens mij heb ik iets gemist... wanneer is de volgende meeting??? :$ Ik wil ook!!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh echt super goed nathalie!!!
    leuk hoor dat je ook echt kan genieten van er weer op uit gaan!!! je gaat echt de goede kant op!
    ikke ben trots op jou!

meeting??! heb ik wat gemist?

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Enne, Natas.... ik duim met je mee dat het slechte nieuws wat in dec eventueel komen gaat niet voor jou is! Komt goed!

Aszz: Wat een vette bank.... wat was het merk nou ook alweer? Weet niet meer op welke pagina van de 27!!! het staat!

Marjan: Huilen is lekker op zijn tijd he! Gewoon lekker laten gaan.... we hebben niet voor niets traanbuizen gekregen!

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja 5-02-2011 is de meeting!

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Althans dat is het nu! Moeten even kijken of iedereen kan dan.... waarschijnlijk in de buurt van Utrecht, waar is nog niet bekend. Sommige hadden het over een overdekt speelpaleis maar anderen zagen dat niet zitten.... ik weet niet waar het is maar dat wordt nog wel duidelijk.....

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh jeetje heb ik dus gemist....
    weet zo niet of ik kan......... moet ik ff in de agenda spieken... maarre die heb ik niet zo binnen handbereik dus IK KOM EROP TERUG!

ik ga nu iig lekker pitten!

daggggggggggggg schatten!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goed zeg Nathalie! En houthakken is cool. Soort van angermanagement.

Het merk is Carina. Deutsch. www.carina-polstermoebel.de
    Is echt een degelijk ding.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat is maar goed ook.. zou toch raar zijn geweest als je was getrouwd met een ander :(

:D

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Welterusten Dag! Slaap lekker!
    Ben ik eindelijk bijgelezen ben je foetsie.... grrr!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahahahah hilarisch!!!

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Zeg dat wel..... volgende keer plak ik foto's op de blokken hout!!!! Hihi!:D

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Is op een zaterdag? Dan kan ik vast wel :D

Ik weet wel dat de oktober mamas 2007 toen een meeting hadden, op een soort kasteel achtig iets. Was toen ideaal met baby's.
    Even vragen waar dat ook alweer was...

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    KOm even goede avond zeggen, maar ga er weer gelijk vandoor. Ben helemaal op. SLaap lekker dames. Sorry voor de ego.

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O ja voor de nieuwe.... Lina was het geloof ik..

Ik ben de mama van Julotte, geboren op 26-05.
    Woon samen met vriendlief Joep, hebben samen een bedrijf in de fotografie (www.rijkinbeeld.nl) en werk momenteel niet voor mijn werkgever (da's niet vriendlief hoor haha, maar heb een parttime baan waar ik de administratie doen). Ik heb na de bevalling enorm last gekregen van angsten en paniekmomenten dus ben alles even rustig aan aan het doen en dat gaat lekker! Vandaar je weleens leest dat ik helemaal blij kan zijn van iets kleins...
    Verder... ik ben 27, niet getrouwd dus....en woon vlakbij Breda... mijn gehucht kennen de meeste toch niet haha!

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja volgens mij op een zaterdag! O das ook leuk ja.... wil je het nagaan?

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nou vooruit dan maar!:D
    Dikke knuffel en ga lekker slapen meissie!

Deel Deze Pagina