Leuk, ik vind het nog steeds zó bijzonder dat ik je toen opeens hier zag! Ik viel bijna van m'n stoel Zo leuk om als kleutertjes, pubers bij elkaar in de klas te zitten en dan hier, of all places, elkaar weer te zien!
Ik voel opeens ook allemaal liefde voor iedereen in de wereld.. (sjit zeg en dat na 2 glazen al) nog even en ik ga van Geert Wilders houden
Hahahaha..... hij kan er ook enorm lachen....ik had het even verteld.... vanaf nu zijn we echte maffe wijven! En hij vroeg ook... lachen jullie ook weleens om die andere mannen of alleen om mij... Ik heb mijn mond gehouden en zeg maar niets..... maar dat brengt me wel op de volgende vraag... wat zijn de vreemde, lachwekkende eigenschappen/hobbies van jullie mannen???? Of heeft iedereen een doorsnee man???
Oké, dat neem ik terug... hahahah ik walg van zijn ideeën bah.. (wil geen politieke discussie uitlokken dus negeer me maar hihi)
Truste LVDB! Heb nu de volgende reclame....Klaar voor de bevalling? (Klote adverteerder, weet heust wel dat ik moddervet ben maar om nou te zeggen dat ik op springen sta.....grrrr)
Eeeehhmmmm die van mij is een hypochonder... als hij een pijntje ergens heeft, is hij meteen bang dat hij er aan zal bezwijken
@Inge: Ja dat wordt lachen...in de coffee shop!!! @Nath: Zal eens ff goed denken......Het snelste dat ik me nu kan bedenken is dat hij vergroeid zit aan zn xbox.....En door snee, nee dat geloof ik niet.
Linnie oohh dat wist ik helemaal niet. Zag vanmiddag wel allemaal van die kant en klare pakjes alleen water toevoegen
@ meeting ik wil erg graag bij zijn. Dus wel ruim van te voren plannen met die weekend diensten van mij, net zo als natas