Geloof dat we echt de AA moeten gaan bellen voor Inge....Wie is er nou wit inge??? Zie je ze vliegen? Zet de wijn maar ff aan de kant schatje....
Nou, ik moet sara maar eens wakker maken.....ik denk dat ik eerst maar ga vernevelen en daarna de fles....dan wordt ze hopelijk rustig van de fles en kan ze weer lekker slapen.....en allereerst die volle luier weg....dat is ook zo pijnlijk voor haar met die rode billetjes..... Daarna ga ik ook proberen te slapen. Tot morgen dames! Bedankt voor alle lieve berichtjes !
Marjan heb van iedereen al foto's iedereen die lid is van de hyves heb ik al foto's van gejat dus hoef geen foto meer van jou
Vraag eens of ze cavilon hebben! Dat gebruiken wij op de afdeling als huidbescherming en ik gebruikte het ook op de billen van Annemijn als ze tanden kreeg.
Truste AM. Hopelijk gaat Sara een rustige nacht tegemoed en jij dus ook! Meiden, ik ga fff op hyves kijken. Kijken welke foto er bij mij gejat is. Truste dus ook voor jullie. XXXXXXXXXXX
trusten! ik ga ff de toko opruimen en dan ook slapen hopelijk slaapt 'm meisje goed. fles (weer) half leeg gedronken en lichte verhoging.
Er moet ff nieuw album worden aangemaakt op de site en dan zetten we alle foto's erneer denk dat het of morgen of het weekend eropstaat. Tuurlijk posten we het ff als ze erop staan
Dan heb je het staan op standaart design tonen. Je moet aanklikken toon eigen disign. Staan rechts boven
Leuke achtergrond Natas!! Am heel veel sterkte met je kleine meissie vannacht, hopelijk kun je een beetje slapen! MEGAKNUF!!!!