Hallo ben een gewone boeren pummel en dan ga jij met van die dure woorden smijten...leuk! @Linnie: Maar dat mag toch wel van Mannin als je niet zwanger bent?! Ik bedoel ga dan alleen maar rook in Koen zn gezichtje uitblazen meer niet hihihihi
Nou volgens mij mogen beebs ook best paddo-thee in de fles en een hijsje van een joint... ach ze kunnen wel wat hebben! Ik heb ook in een coffeeshop gewerkt hihihi!
Anders spreken we nu een datum af en zien dan wel wie er wel of niet kan... Ik bedoel er is allicht iemand die niet kan!
Doorsnee man is R zeker niet nee... Maar kan zo ff ook geen rare afwijking bedenken van hem. Meeting, lijkt me leuk!
mischien ben ik dan wel de gene die te veel op heeft. Dat ik pizza's voor bij zag komen. Waren er 2 voor 12.99 afhalen of bezorgen
Ze is nog wel eens online zag ik laatst, mannin dan ( ik moest toch even geheim agent spelen) die is vast ook 007 geworden
@Nath: hahaha gratis space cake!!! Nee heeeeeeeeel eerlijk, heb nog nooit gras op. Vind het zo meuren! Bij ons thuis rookte er 6 mensen van de 7 dus ben een echte anti roker...