hallo allemaal. hier lientje op debieltje. ik meld me even af voor vandaag. we zijn bijna bij de befteling. sharon is vanmorgen uit logeren gegaan. nu even tijd voor glenn. xxx lina
o zie net op de hyves site dat Linnie niet kan de 1ste 2 weekeinde van februari enneh ik sta niet in het lijstje van mama's en geboortedatum van beeb op de hyves site snik snik snik... verder vind ik het wel een hele mooie site geworden hoor
JA idd anders probeer ik weekend iemand te regelen die voor me wil werken heb nog gnoeg vrije dagen die ik meeneem naar volgend jaar. BEfteling hhmmmzz klinkt interresant
Kan niet eens een krabbel versturen , of de ik iets verkeerd op Hyves ? edit , ik snap hem al mijn achtergrond is wit en zie geen verstuur staan !!
Babe goed bezig ik moet egt veel werken. vandaag van 15.30tot22uur morgen van 7tot15uur zondag van 15tot22.30 maandag van 7tot10.30
Succes YenD!!! komt vast goed schat! verder.. geen zin om te werken maar goed nog 2 uur en dan heb ik weekend! net even een kado suggestie gedaan voor Esmee voor de Sint. we mogen van manlief zijn werk een kado uitzoeken leuk hé! dus even de site van intertoys belaagd haha!
ik heb ook 3 keuzes opgegeven hier opt werk voor cadeau keuze 1, sprekende autobus nog meer speelgoedtroep dat geluid maakt
ik heb een vlinderrammelaar, stapelblokken van nijntje en een speeltje met zuignap die je op bijv. de kinderstoel kan bevestigen ben benieuwd wat het gaat worden
ik heb nog foamspeelmat aangegeven en ambu/politie/brandweerwagentjes die achter elkaar aan kunnen ofzo, wel grapsig! wij mochten voor 10euri op de Bartsmitsite wat uitzoeken Dames, het is weeeeekend!!! ik ga naar huis ! Vanmiddag Ipad halen!
Heee dames.. ik ben al dik 1,5 uur bezig om bij te lezen maar er lijkt geen eind aan te komen. Hoe is het met jullie allemaal?? ALpenmama veel beterschap met jullie kleine meisje, hopelijk ben je snel weer thuis.
Meis.. ik zei toch dat ik hem wel (kant en klaar dus) voor je wilde afleveren! Omdat je toch al een nieuwe moest maken (anders had ik het ook echt niet gevraagd), is het toch alleen maar ff het koppie erin plakken? Ik ben normaal gesproken echt niet zo'n muggezifter met foto's maar dit is gewoon echt een lelijke foto van Sven Ik hoor het wel! xx
Ingeltje nou maak gewoon dan is togh leuk vind Yes vast niet erg en als ze niet tevreden is maakt ze wel naar eigen zin hahaha PPfft hier me meissie heel de ochtend hangerig en ze roggelt erover zo sneu. OOHH jjaaa 2 DE TANDJE IS ERDOOR precies naast het andere tandje onder