Kijk Yes.. hier kan je hem vinden: http://i443.photobucket.com/albums/qq159/ingekatuin/Svenuitgeknipt-1.png heb 'm al ff bijgeknipt voor je nog wat bijgummen en het is klaar! Bekijk bijlage 107579
Oh hihi ik zie dat ik nog wat streepjes heb laten staan oeps.. zag ik niet in PSP Wauw Natas alweer 2e tandje!! Hier nog niks hoor!
jeetje natas dat gaat hard!!! hier nog geen een tandje te bekennen bij Esmee! ach komt vanzelf ben nu weer thuis van het werk.. jeetje wat een fietstocht was het met die wind zeg alleen fietsen is toch minder zwaar dan met zo'n fietskar erachter.... neig nu toch naar een 2e auto.... pfff...
zo ik heb de rust opgevuld met fles geven en spelen met esmee en die ligt nu weer op bed... na zo'n creche dag ( ookal is het een halve dag... ) is ze echt mega moe.... arme schat...
haha, scheelt wel veel bijlezen, maar is wel minder gezellig zo weinig meiden... ga dan maar ff schoonmaken grrrrr
wat een lachebekkie trouwens surreyya.. @Dag.. lekker ff tijd voor jezelf dus.. hier 2 wakkere mannetjes.. en nog wassgoed dat opgevouwen moet worden, badkamer die wel weer een sopje kan gebruiken en nog veel meer... maar badkamer gaat hem niet worden, Mick is namelijk weg van water.. dus maar ff wasje opvouwen..
Ja daar heb je wel weer gelijk in, maar daar was ik net eindelijk mee klaar en toen was het rustig hier. Ga aan het eten beginnen, kom later nog wel even kijken.
Ik dacht dat je nog even ging wachten... Wij zijn vanmiddag naar het strand geweest, pffeieeuuw wat een wind!!