Yes?? Hoop dat je nu lekker samen met je vriend bent.. En indd. adem in... adem uit.. Rustig aan meis.. @hoer.. Vera is ziek. Bleek, diarree, weinig willen drinken, zo droevig, continu huilen, en enorm hangerig. Alleen bij mij op de arm wordt ze rustig.. Arm meisje...
Pfff nou nog geen vent te bekennen, nog half uurtje en dan gaat de knip op de deur. Zn mobiel is leeg, dus lekker rustig! Springboon.. lullig spelfoutje in je tekst...
@Yes.. ohhhhhh zo irritant.. zeg ook altijd, bel dan in iedergeval als je later komt.. (is ook irri, maar nog beter dat niets van je laten horen..)
het is zeker rustig vandaag hier.. volgens mij is: Marjan voor het eerst aan het lampionen lopen, Nathalie nog steeds aan het werk.. Inge d'r eigen wijn aan het verbouwen.. Aszz aan het "slapen' op de nieuwe bank..
Ik heb toevallig net weer een kratje klaar Kimm! (op happy harvest) Ik kom even hele gave badfoto's spammen, heb ze beetje bewerkt met kleur.. het water komt zo mooi uit! Sven spattert echt extreem, hij zit dan met een verwoed gezicht te trappelen.... zo grappig! Hier zie je het water gewoon over de rand lopen: Bekijk bijlage 107768
en hier even een mooie, maar met wat blaadjes over de pipi.. (want ik wil geen voer zijn voor de pedo's die hier ongetwijfeld ook regelmatig langs komen... :x) Bekijk bijlage 107770
Prachtige foto inge! Hoe kan sven nou zo blijven liggen?? In een bandje ofzo? Dean is ook zo'n spetter baby haha
Oh ik heb zo'n badding erin... zal ff plaatje zoeken Aquasit heten die krengen zag ik net, ik heb er gewoon 1 van de prenatal: Bekijk bijlage 107776
God dat ding heb ik ook nog! Goed idee, Inge! Maar ik zet Floris nu eigenlijk aldoor in bad, Hij past niet meer lang uit, haha. Zijn benen gooit ie dan omhoog. Ik heb bij de Blokker anti slip op een rolletje gekocht (50 cent ofzo) en daar zit hij op in bad, werkt perfect. Hij blijft dan helemaal zelf zitten kan ik ook nog wassen
Oh da's ook slim! Moet ik wel ff wachten tot Sven gaat zitten.. die kan nog niet zo heel veel haha en knuff Yes.. balen van je lieffie
waarom staat mijn meisie er niet bij...? goedeavond trouwens! vandaag reanimatie, verbanden leggen, heimlich-reep gedaan bij bhv en bennu hardnekkig alle nieuwsbrieven definitief te verwijderen uit mijn email, zodat ik niet kan worden verleid tot kopen...
Goede avond dames Sorry heb geen fut om alles terug te lezen. (Zit ff niet lekker in mijn velletje de laatste dagen ) Kan iemand mij bij praten? Yes: Dikke knuffel. Mannen GRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrr Inge: Wat een super mooie foto's. Marjand en inge: Ga van het weekeind proberen mooie foto's te maken en dan stuur ik ze naar jullie via mail