5 februari marjan 5 jan valt op een door de weekse dag Allerzielen: NIks aan gedaan. Hoorde net pas op het nieuws dat dit vandaag was
Hahahaha jij gaat lekker! @Liniie: Snapte ik wel, maar dacht kan het best proberen... @Nath: Ben je gestikt in je appel?
Doar achter in dij loane Doar achter in dij loane doar staait ain oale baank doar heb ik mit mien laiverd zitten vrijen uren laank Doar achter in dij loane bie t zachte steernlicht doar kropt zai op mien knije dat laive nuvere wicht Doar heb k heur smokt en knovvelt ons laifde was zo groot toun brak dij oale baanke en wie lagen baiden in sloot t Was oet met snoetjeknovveln t was met ons laifde doan toun bennen wie mit natte kreuze moar gaauw noar hoes tou goan Nou is ze traauwd met n aander dij baanke staait der nog oh doe oale röttige baanke wat bin ik die dankboar toch
ik zeg wel dat ik dan geen geld heb maar volgens mij komt dit jaar voor het eerst mijn spaarloon vrij
Wij zijn kaarjes aan gaan steken op t kerkhof in het pikkie donker. Met mn mams samen, was gezellig (als ik bang ben ga ik altijd grapjes maken, dus liggen we helemaal in een deuk)