Haaaaaaaai druk weekendje gehad, dus niet bijgelezen zorry.. maar AM ben heel blij voor jou dat het de goede kant op gaat!! Ik als ergens tussen de bedrijven door dat het wel lekker was dat ik er niet was, want het was lekker rustig dus ben ik uit fatsoen maar even helemaal weggebleven hhahaha!! Ik probeer sowieso gewoon een béétje minder online te zijn, want ik ben weer ff over-verslaafd en moet beetje afkicken van mezelf. Met het lijnen gaat het nog steeds goed en het kost me geen greintje moeite, heerlijk! Geen dieet, gewoon minderen, gezonder eten, bewegen. En dan mag ik in het weekend best lekkers, heb chips gehad en een appelcake gisteren en toch nog gewoon op gewicht! Sven doet pogingen tot doorslapen, als ik de papfles maar zo laat mogelijk geef dan slaapt hij door tot half 7. Beetje balen dat ik dan tot twaalf uur half 1 op moet blijven, want ik heb een hekel aan onderbroken slaap, dus dan blijf ik liever op. Wel nog steeds vermoeiend zo dus. Maar het komt vast goed!
hmmm da's wel minder ja. Wij gaan meestal pas rond die tijd naar bed, maar als je normaal eerder naar je mandje wil is dat minder relaxed! Jij ZP-verslaafd...???????????????? Wat een grappige term trouwens, OVER-verslaafd
Sterreke aahh dat tellen lijkt mij juist ideaal. AM fijn dat iets betr gaat met je meissie. Ingeltje ppfftt hier ook mega verslaafd me vriend beweerd ook dat ik verslaafd ben Ik moet wat vaker weg van zp zegt ie hahaha hij is nie wijs
Voor alle tafelzeil-geinteresseerden heb ik hier een link met tafelzeilen van Clayre & Eef die ik zou kunnen leveren! Clayre & Eef NIEUWE SITE Als je een prijs wilt weten stuur maar pb met artikelnummer!
Ik normaal gesproken ook, ik ben een laterd, maar na een half jaar weinig slaap moet ik verstandig zijn en om 23 uur toch richting bedje gaan, moet toch gewoon werken natuurlijk en om half 7 gaat het wekkertje (en dan nog het risico op 1 of 2 wakkere kinderen ingecalculeerd)
Sterreke, mag ik een advies geven over je site? (ik doe het gelijk maar even haha) Als ik er kom, is het mij heel onduidelijk wat de verschillende plaatjes en termen inhouden. Sommige plaatjes zijn om bij een bepaald merk te komen, sommige bij een product, andere weer bij een groep dingen. Als ik bijv jouw tafelzeil zoek, heb ik echt geen idee waar ik hem moet zoeken, ik snap de opzet van de producten niet. Nu moet ik dus overal op klikken om te zien wat je hebt, en dat weerhoudt mij er van om alles te bekijken. Ik zou 2 aparte menu's nemen, 1 op categorie (tafelzeil, linnen, quilts etc) 1 op merk/soort Snappie?
Geeft niet, dankjewel. Je hebt helemaal gelijk. De site was vroeger uitgebreider ik had meerdere merken met elke een "grote knop" in het midden". Dat wil ik nu weer gaan doen maar dan met de verschillende categorie-en. Ik ben heel erg aan het pimpen maar heb hem toch even "live" gezet omdat ik niet verwacht dat er iemand op kijkt zolang de google ranking nog niet hoog is! enne... de tafelzeilen heb ik er nog niet op staan dus die zal je niet kunnen vinden!!!
eeeeeeeeh ik lees je berichtje nu opnieuw, maar je commentaar was toch bedoeld op mijn eigen website (www.de-woonstee.nl)??? Toch niet de site van Clayre & Eef?
oh nee nu reageerde ik op die site van net met het tafelzeil, had niet eens door dat het niet de jouwe was haha, ze lijken qua opbouw nogal op elkaar. Ooooh nu zie ik jou site, die is goed geworden in vergelijking met vorige week! Of heb ik vorige week ook die andere van clayre en eef gezien!? (nouja, de slechtere site is dus die) Jouw site is supermooi geworden joh!! Ziet er duidelijk uit hoor!!
Ik snap er echt niks meer van, vorige week zag ik echt een hele andere site van jou toch?! Ben je nou zo goed bezig geweest?
dan heb ik toch die andere gezien denk ik toen, want ik vind jouw site prima te lezen en te begrijpen. Stuur mijn commentaar maar naar die anderen toe dan hahahaha
Hahaha ja die heb ik toch ook gezien dan! Maar volgens mij heb ik toen ook die andere een keer geopend. Ik vind jouw donkere site in ieder geval heel goed!! De oude is op zich ook nog best okee, maar vind hem nu wel veel mooier! Die Clayre en Eef vind ik echt een CHAOS...
ik heb een andere template gemaakt, super te horen dat je hem mooi vindt! Heb mijn psp-talent flink in moeten zetten maar dit is het resultaat Alle feedback is welkom hoor dames
oehhhh moooi sterreke!! vind dat tafelkleed met de hartjes heel mooi.. FH15 dus.. maar mijn tafel is 130 bij 150, dus is 150 bij 150 niet zo mooi denk ik...