Heeey meiden! Alles goed met iedereen? Afgelopen vrijdag geopereerd, alles is goed gegaan en alles is meegevallen! EEEennnnnnn... Afgelopen vrijdag ook in ondertrouw gegaan! (terwijl ik geopereerd werd!) Onze datum zal 15 juli 2011 zijn, de dag dat we ook 5jaar samen zijn
Was er trouwens al een datum + plaats bekend voor de volgende meeting? Las iets over 5 februari? Is het misschien leuk om ergens een Ballorig op te zoeken? www.ballorig.nl
YenD wat een rare maat, dan is jouw tafel bijna vierkant! Weet je dat zeker...? Hoeveel stoelen heb je naast elkaar aan tafel?
hai hai! zo heb net even een stuk gewandeld met esmee ! lekker hoor babe ben je nog naar CB geweest? hoe is het met jelmar? ik zal eens even gaan neuzen op de site sterreke!
Kim: Oh wat leuk trouwens meis dat je trouwdatum bekend is!!!!!!!! en precies op de dag dat jullie 5 jaar bij elkaar zijn!!!!
ik weet niet zeker of het in het collectieve pakket zit van mijn werkgever of dat het van mijn aanvullende verzekering is. maar is dus per verzekering verschillend. zal eens voor je kijken
dag: het zit bij vgz in de aanvullende verzekering (tenminste: een budget om o.a. ehbo cursus te doen). misschien ook bij jouw verzekering zal straks bijlezen dames nu bij 73. even allerlei dingen regelen
thanks LvdB! ik zal eens kijken bij de agis.... ga daar per 1 jan. naar toe dus ff wachten op de polis!
Bijna verzekerd van mooi weer die datum kimo! Jelmar is een precies gemiddeld kindje haha, groeit exact volgens de middellijn van cb, grappig!!
Het gaat ons vooral ook om de sauna, daar zijn wij dus wel gek op. En een vaatwasser, daar kan ik niet zonder.