Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dank jullie wel!!!! (Zit als een trotse mama achter de laptop)

@Natasch: Spannend

@Babe: Beterschap met Jelmar....

Enne truste voor nu.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    truste meiden!

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier hetzelfde :( onderrug over belast. maar kan ook bijna niet anders met 2 kinderen zei ze . vandaag ook geweest, mar lekker gemasseerd :)

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Lvdb ja balen he.
    Ik heb nu vrouwelijke Fysio die masseert mij niet zo lang.
    De kerel die ik eerst had was zo een halfuur bezig met mij masseren.
    Deze meid maar net 10 minuten

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow wat is koen een prachtig ventje!

natas : spannend hoor. pfff heftig..

ik ga ook slapen. een keer wat eerder naar bed. blousje is zo goed als af. besloot toch mooi knoopjes te doenipv drukknopen. dus weer langer bezig.. even afwerken en dan zal ik het showen.

yes: knap van je hoe je ermee om bent gegaan/gaat. pak lekker je rust. knuffel

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Yes: Sterkte meid! Dikke knuffel ;)
    @Pip: ik ben benieuwd naar de maat en het gewicht. In vergelijking met jouw Floris is onze meid een mini-babietje :D (6,6 kg, maar toch al 67cm). Super BV!
    @Lvdb: nog laat bezig. Hier ook nog aan het werk geweest tot net geleden, nog even ZP en dan slapen in Hotel-bedje (slaapt niet zo goed als thuis ;)), morgenavond gelukkig weer thuis.

Trusten iedereen!

7. mamavanElianne

mamavanElianne Actief lid

2 jul 2010
    113
    0
    16
    Heeej meiden.

Pff alles bij gelezen haha. Kletsen jullie veel.
    Elianne is nog steeds ziek, hoesten en benauwd. Vernevel nog steeds veel, morgen na de KA. Nu ga ik maar even in bed liggen nog even lezen, was heftige zware dag.

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@MamaVanElianne: Succes morgen bij de KA. Zo zielig voor je kleine meid. Ik hoop dat de KA iets kan geven waar ze snel weer beter van is. ;)

Zo ik ben er mee weg voor een lange dag. Eerst gaan werken en dan nog een hele reis naar huis. Hoop dat mijn kleinste meid nog wakker is zodat ik tenminste nog 1 dochtertje kan knuffelen :p. Grote zus gaat om 19u slapen, dat haal ik net met 2,5 uur rijden (zonder file wat vast niet het geval zal zijn rond Utrecht :x)

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedemorgen meiden!

Hoop dat alle beebs lkkr geslapen hebben!?

Ik wel, duurde wel lang voor ik sliep, dus ben echt gaar nu.
    Om half 9 naar de rechtbank voor de scheiding!

10. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16
    Goedemorgen,

@ Eekje: moet straks naar de kinderarts met Elianne.

@ YenD: veel succes en sterkte bij de rechtbank

Hier weer een brakke nacht gehad. Weer 3 hoestbuien vannacht, zo zielig. Ik ga toch echt zelf twijfelen of het RS virus is. Maar heb nog niet gehoord dat het hier is losgebarsten maar het kan maar zo wezen.

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Mamavanelianne, dan laat je de arts toch even naar haar kijken als je twijfelt?

Sara heeft geen zuurstofslangetjes meer!!!! Nu moet ze alleen nog goed gaan drinken en dan mogen we naar huis.....dat is natuurlijk niet echt haar sterke punt, maar goed, hopelijk kunnen we vanavond al gaan.....ach en anders morgen, ook goed! Blij blij blij !

12. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16
    Wat een goed nieuws.

Jaah moet zometeen bij de kinderarts wezen met haar.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goed nieuws AM! hoop dat ze lekker veel dorst/honger heeft :)

MVE, balen dat het nog zo slecht gaat :(

Jelmar vanochtend weer koorts :( 38.7graden en zonet 38.5 smste Smoeder... dus weer zetpilletje gehad....
    vind het wel klote om nu aant werk te zijn :( het ging gister overdag zo goed, lichte verhoging nog soms, maar soms ook 37.4....

Hoe lang mogen die kleintjes koorts houden? hij eet/drinkt verder goed, had gisteravond voor het eerst pas een diarreeluier...

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AM jeeeeejj wat een goed nieuws.

MVE hoop dat je straks wat wijzer word bij de KA

Babe volgens mij als ze goed drinken dat mogen ze best een poosje koorts hebben
    Charotte heeft een week lang koorts en diaree gehad en ze dronk goed en dan was het geen probleem.
    Zei ons HA , maar goed die spoort niet helemaal.

En ja joh balen dat je dan op je werk zit he:(

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Babe als ze goed drinken en plasluiers blijven houden mag het wel een paar dagen ..Ik hou zelf altijd de stelregel aan ..Als mijn kindjes 3 dagen koorts hebben en ik zie er geen verbetering in , dan laat ik altijd ff checken ....................En ik probeer zelf altijd overdag geen zetpilletjes te geven , ( alleen als ze veel huilen en duidelijk pijn hebben en erg ziek zijn ) omdat koorts ook vaak ergens goed voor is .........en dan alleen voor de nacht een zetpilletje ...

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, hij eet verder goed gelukkig, dus we wachten geduldig af :) zou fijn zijn als we er een mooie tand voor terug kregen ofzo hahahahahaha

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    AM , hopelijk mag je meisje snel mee naar huis !!

MvE ; succes bij de ka , hopelijk is je meisje er snel weer bovenop

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , hoessie gegaan bij de rechtbank , hopelijk alles geregeld en hopelijk ook naar jou zin ..

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh, dat van het zetpilletje is te laat helaas ;) maar goed, zal Smoeder wel instructies geven dan vanmiddag niet nog een keer te doen, wachten we vanavond lekker even af!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

hihihiih , ik heb het juist van mijn schoonmoeder geleerd dat niet te snel te doen ..Die zegt altijd , jullie staan altijd veel te snel klaar met pilletje voor dit , pilletje voor dat , zalfje hier , zalfje daar , dat hadden wij vroeger ook niet ............................

Deel Deze Pagina