Mei 2010 mama"s deel4

Discussion in 'De mama's' started by natascha1, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nu voel ik me schuldig over de zetpil :(
    haha, nee hoor valt mee.... gewoon lekker slapen vandaag en dan zien we vanavond wel weer ff!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe haha gek.
    Zetpilletje nog nooit aan Charlotte gegeven ben daar zelf ook heel relaxed mee zo van koorts is idd ergens goed voor.
    EN je kan beter voor de nacht een zetpil geven omdat de koorts dan meetsal oploopt.
    EN als je overdag 1 geeft en de zetpil werkt net uit in de nacht word je kindje miss wakker met nog hogere koorts.
    Snap je wat ik bedoel???

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

waarom zou je je schuldig voelen , was nie de bedoeling dat bijje op te wekken .....Ieder doet het anders he ...................................ieder zijn eigen manier , kknuuffffffffffffffffffffffff

En het is echt niet zo dat ikoverdag nooit een zetpilletje zou geven hoor .....................................

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    yep!

ikke weer wat geleerd als moeder :)

Slechte Smoeder heb ik dan :p;)

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    das precies waarom ik dat ook doe , Thijme heeft ooit een koortsstuip gehad in de nacht en dat wil ik dus nooit meer zien ..Vandaar hier bij koorts s nachts ..Maar als Marit bv erg ziek is enhaa zetpil zou pas om een uurtje of 12 zijn uitgewerkt , ga ik als ik zelf naar bed ga ff kijken en als ze dan erg heet is , geef ik er alsnog een ..................

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    nee hoor , geen slechte schoonmoeder heeft het beste met je mannetje voor .............!!!

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    Babe, arm kereltje. Ik dacht ook drie dagen wat ik laatst gelezen had.

Mve, succes bij de kinderarts! Ben benieuwd!

UHm, verder weet ik het ff niet meer.....

Poeh he, ik zit zelf nu ook echt vol met snot om het maar even zo in de groep te gooien....ik ben hoogstwaarschijnlijk nu ook drager van het RS virus, maar goed, ik zie geen andere kleine kindjes, dus als het goed is geef ik het niet door. Morgen ga ik wel werken, maar de papa's en mama's van jonge baby's zal ik gewoon geen hand geven en niet te dichtbij gaan staan....moet er niet aan denken dat ik het overgeef aan een van die schatjes....de opgenomen kindjes met astma zijn gelukkig al ouder, dus dat is niet zo'n probleem.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nee, maar vind het wel logisch klinken inderdaad!

Misschien dat ik morgen wel vrijnem alstie vandaag niet goed opknapt!

Zal ff flink doorwerken vandaag!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon koortstuip ooohh wat ben ik daaar bang voor dat Charlotte dat ookkeer krijgt elk kindje krijgt dat meestal togh wel eens?
    Of heb ik dat verkeerd?

me Vriendin belde mij vorige week in paniek op ze was onderweg naar zkh met haar zoontje van 10 maand.
    Hij was eerst heel hard aan het huilen en was heel warm en toen ineens werd hij helemaal slap en viel weg.
    Eenmaal in het zkh bleek idd een koortstuip en nog iets met zijn longen want hij heeft ook astma.
    Dus ik haar rustig proberen te krijgen en toen ze had opgehangen baste ik zelf in huilen uit/
    Ppffttt was ff eng hoor.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Het is niet zo dat elk kindje het heft te krijgen het komt tot een bepaalde leeftijd vaker voor .....Thijme haalde ik toen uit bed ( hij was toen maand of 14) en ik zette hem altijd op de grond neer om ff te spelen , en dat deed ik toen ook en hij kijkt me aan , zijn ogn draaien weg en hij zakt in elkaar .....( was 6 uur s ochtends) en toen Patrick heel snel uit bed getrommeld en naar het ziekenhuis gereden ..De hele weg naar het ziekenhuis is hij bewusteloos geweest en heel hard surken en kreeg hem niet wakker ..in het ziekenhuis kwam hij langzaam bij en mocht hem toen toch weer mee naar huis nemen en heel goed in de gaten houden.. 2 dagen later is hij toen toch opgenomen omdat hij zo goed als uitgedroogd was ...Was niet gek want ik zat al 2 dagen om het kwartier theelepeltjes drinken te geven ..Hij durfde niet meer uit de fles te drinken , elke grotere slok die hij nam kwam er net zo snel van onder enboven weer uit .............

gelukkig zoiets nooit meer meegemaakt !!

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    oh dat lijkt me echt doodeng zeg! Vond die kroepaanval al eng, maar dan is ze ten minste niet slap ofzo.......

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Als je achteraf ziet wat er is gebeurd is het ook doodeng geweest , maar op zo'n moment denk je daar niet aan op de een of andere manier ................................het enige wat je dan doet is er naar handelen , de schrik komt daarna pas ........

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    verschrikkelijk!!!!
    hoop dat dat hier bespaard blijft! :(

14. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wat een goed nieuws!!! :)

Succes meis! ( beetje laat maar ach... :) ) dus eigenlijk kan ik beter vragen ; hoe is het gegaan???

ah wat een lieverd :D

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    Saartje gebruikt de vrijheid van geen slangetjes om haar hoofd meteen, zo lag ze ineens op haar buik naar me te kijken!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Wat een lekker ding is het toch ook !!

17. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah wat een lieverd!!!!
    was dat ook echt de eerste keer dat ze omrolde??
    kijk dat koppie nou :D :D :D wordt je helemaal blij van!!!

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    Oooh wat zit ie al goed zeg! Heerlijk kereltje! En qua oren past ie wel bij Sara hihi! ;)

19. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh nee.bah ik hoop toch echt geen koortsstuip mee te maken.... klinkt heel eng! :(

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    Nee, dat omrollen deed ze al een tijdje, maar hier lag ze steeds te prutsen met al die slangen en ze rolde steeds de verkeerde kant op waardoor ze op haar arm met infuus kwam en niet verder en nu ging het goed.:D

Share This Page