Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AM ja is dikker sinds wij opvolgmelk hebben gebruiken wij de L speen van difrax ook omdat wij alles nog verdikken met jbpm

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, nee hoor, sommige groningers zijn prima :)
    (zal vanavond ook nog wel een sneer van Pip krijgen hihihi)

Sterreke, super!!!!! voor steun&toeverlaat staat mijn PB altijd open, ook voor vragen&tips! :) recepten voor tijdens de eetweet etc... ik zit nog steeds heerlijk op m'n 75kilootjes en eet weer normaal, joepie!

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nath: gave foto's . leuke kleren ook!
    kim: 2 = nee. maar 2 duurt ook heeeel lang... :)

goedemiddag trouwens.

oh wat gaaf heb een 'nieuwe'auto. stuurbekrachtiging, 5 deuren en geen krakkemikkig geheel. kan nog niet geloven dat ie vanmij is. en bij een zaakje bij mijn ouders in de straat 2hands kleren gekocht. 8 stuks voor 18 euro of zo! waaronder vingino broek voor daan. ben niet zo merk gericht, maar vingino spijkerspullen zien er vaak wel gaaf uit voor jongens.

ga ff lezen ben bij 84

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Thanks lieffie, zal vast een keer voorkomen!!!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , goed dat je gebeld hebt , hopelijk komt het niet meer terug ....................

@MvE , jeetje je meisje ook in het ziekenhuis , dikke knuffffffffffffff voor jullie

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    astrid: balen zeg. misschien komt ie nu tot rust..? ben je nog alleen gegaan?

marjon: leuke foto's met die fietsjes. zo mooi kan je ze nu meer maken. behalve nathalie natuurlijk :)

am: yeahhhhhh! super zeg. lekker genieten van jullie meisje

lina: oe jee, dat is echt verrot. sterkte ermee, hopelijk snel udidelijkeid

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    yes: bijna zover. dan is het echt definitief. lekker met jezelf bezig , even zonder de mannen, maar met je andere mannetjes :) eng trouwens van die draaiende ogen bij dean..

snoep: hier vroeg ook nooit alleen soms in weekend. toen at ik ook als een idioot als ik ergens anders at ;) en als ik maar een zak hoorde kraken.. daan mag best wel wat. maar 's ochtends gewoon fruit en 's middags een cracker , in weekend wat chips of soms s middags een koek

reclame: o ja , chupachups zouden ook heeeel veel calcium bevatten. was heeeeel goed voor kinderen, jajaj

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    MvE: sterkte meis..

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte yes en mve!
    gelukkig hier geen zieke kinderen *klopt af op houten tafel*.

10. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Natascha, Wij hebben een vriendin in Musselkanaal. Daar gaan we Sinterklaas vieren. Eerst voor de kleintjes en dán voor ons. Wij doen 's avonds het foute Sintspel. Met allerlei lekkers erbij. Dus denk dat ik maar 2 januari ga beginnen met lijnen. Kan ik ook nog broodrolletjes maken.
    Even Sharon uit de hoek van de box plukken. Ze heeft zich klemgerold. :)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga in januari mijn Sonja B. boek er weer bij pakken, wil kijken of ik nog 3 tot 5 kg. kwijt kan raken, maar dat is niet " verplicht" maar zou wel fijn zijn :)

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Zullen we het dan nu nog maar lekker gezellie houden ipv over dat eeuwige gevecht tegen de kilo's te hebben. ;)

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    babe: lukt het een beetje op gewicht te blijven? ik twijfel over cambridge. niet omdat het niet zou werken (wle bij jou gezien :)) maar echt helemaal niets eten... geen boterham, zongedroogde tomaten op een plakkie kaas, pasta...

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ken je gevoel LvdB! heb dat dus ook.............

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag: over cambridge? ja het is wel lekker duidelijk. gewoon niets. het gaat ook snel ... ik doe het denk ik niet. hoe kan ik daan nou uitleggen dat hij wel moeten eten en mama niets meer eet??

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik ga in januari beginnen met af te vallen.
    Let er nu ook wel meer op wat ik eet.
    Afgelopen maand geen 1 keer gekookte aardappels gehad vanaf deze week dus wel.
    Normaal begin ik de ochtend altijd met 2 bruin broodjes chocopasta
    Nu doe ik dat met appelstroop het lijkt mij gezonder hahaha geen idee of dat het ook egt is.
    En verder doe ik de avond geen chips enz

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja.... je houd dat toch altijd bij vrouwen :p haha,

maar ik kan ze er goed afhouden ja, afgelopen weekend pizza gehad EN patat!! haha, maar de 75kg. houd stug vol :) joepie! eet nu 's ochtends all brann cornflakes met magere melk, tussen de middag 2 boterhammen met beleg(tonijnsalade vandaag, gister pindakaas) en tussendoor een meuslireep of stukje ontbijtkoek en dan 's avonds warm eten, de ene keer met aardappelen/pasta de andere keer alleen roerbakgroenten met vis/vlees en eventueel sausje :) en ik drink weer wijn, jummie :p

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    appelstroop is wel gezonder, maar brood is ook beter dan broodjes ;) 2 boterhamm=1broodje, knackebrod crackers zijn ook lekker :)

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nou ja dat hoef ik nog niet te verantwoorden tegen Esmee maar het is allemaal zo lekker en ben bang dat ik ná het lijnen het eten weer zo lekker ga vinden dat het er ook zo weer aan zit! :)

20. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik heb in het begin een crash-dieet gevolgd. Maar met kids doe ik dat nu niet. Dan heb je per dag 500kcal. Zo ben ik dus al eens 18kg verloren.
    Wil het nu op een rustigere manier doen. Dus komt het SB boek er weer bij. Manlief doet dan ook mee, en Glenn ook. Het is gewoon een gezondere etenswijze. We eten al mager beleg, maar niet de hoeveelheden die je volgens SB mag.

Deel Deze Pagina