Ja ze heeft wel veel van mij weg... maar dan een "slankere versie" hihi! Joep zei meteen.... de bouw heeft ze van mij! Ik dacht: Zo en bedankt LUL!:x
Ja idd... zie me nu al een kleedje om de deksel doen.... Joep zou zeggen: wat is dat nou weer voor een ding?
Die van jou is ook wel schattig Aszz... die beebfoto... en de rest ook spammen als jullie kunnen he! Ben benieuwd!
Ik noem hem dan "Miss" Perfect! Dan houdt ie op! Enne waar is Marjan gebleven???? Ze is zo stil.....(misschien heeft ze een ei gevonden en daar druk mee) Hihi! Ik was ook benieuwd naar haar Slim Belly ervaring!
Thanks.... even mijn babyboek door gebladerd... ook die van Joep maar die had knalrode ballen als baby (Thank god is dat weggetrokken) Hmm rare woordspeling... maar goed... ik dacht laat ik jullie dat besparen die foto's!
Ik had vanmorgen al foto van mij gespamt maar vooruit nog een keer dan Me kerel zegt je kan net zo goed foto van CHarlotte spammen
Ik zie Charlotte wel in jou terug maar heb ook het idee dat ze veel van papa heeft??? Ken hem niet maar ik zie ook iemand anders is Charlotte.... dus zal hij wel zijn hihi! Pff... ik ben een foto agenda aan het ontwerpen... super leuk maar zoveel werk... Ik hoop dat ie af is voor 2011
charlot lijkt echt super veel op jou! ik kan geen goede foto vinden, van de week ff kijken.... heb wel ff iets moois geknutseld net..
Leuk gedaan Yes... lekker crea! Ik ben er ook druk mee... met mijn agenda... pfff wat een werk... Wil daarna ook nog een ABC boekje maken...
Creabea he Soms heb ik zo'n aanval! Linnie: je zegt dat je pa is geboren in Indonesiƫ en dat het dan zoveel procent tolerantie voorkomt... Is dat alleen uit dat land? Want mijn vader is arubaans, en ik wordt ziek van melk en reageer ook maf op kaas etc. Darren heeft ook koemelk allergie gehad als beeb.
Maf op kaas? Ik ga maar eens slapen... moet morgen nogal veel doen en Julotte heeft deze week de neiging om midden in de nacht wakker te worden.... Tor morgen weer!
@ yes mooie crea! Wat betekent t onderschrift? @ ego pffff ben weer eens wakker in het holst van de nacht Mijn vent ligt naast me afwisselend te snurken en hoesten, grrr ! @ baby spam keileuk om te zien dames! Ik zal ook eens wat fotos regelen bij mijn moeder die heeft alle dias pas geleden ingescand van mij en mijn zusje!
Ppppffftt ben veel te vroeg wakker. Hoef pas om 7,30 te beginnen ipv 7uur. Dus net Charlotte maar fLesje gegeven nu mooi tijd voor. Sterreke nog beetje kunnen slapen? Yes mooi gedaan die foto