Dean ligt vanaf 4 maanden in de buggy inzet van de bugaboo. Vanaf 6 maanden full time. Nu zit hij al rechtop want hij drukt zich helemaal naar voren.
Jelmar zit ook al sinds zo'n 3,5 maand in de buggyinzit, weet eigenlijk niet sinds wanneer rechtop... maar hij zit er lekker warm in ingepakt
Morguhhhh.. @AM.. fijn dat het weer steeds wat beter gaat met Sara en dat haar temperatuur ook weer beter is.. @Sterreke.. ah lekker ff dagje voor jezelf.. geniet ervan!! @Lina.. klinkt als een gezellige avond.. en fijn dat je daarna ook nog heerlijk heb mogen slapen van je kids @Ingeltje/Linnie/Marjan.. snap het hoor dat jullie wat minder online zijn.. hier zelf ook de afspraak met mezelf dat als ik thuis ben alleen 's morgens even online kom.. en af en toe 's avonds.. maar nu zit ik op m'n werk en ben alleen, dus dan kan ik tussendoor nog ff mee beppen @Babebabe.. ohhhhhhhhhh HP, daar wil ik ook heen.. alleen balen dat je dan 8 maanden moet wachten voor vervolg :x @Marjon.. haha.. moest de tekst van Lina ook ff paar keer overlezen.. dacht ook meteen de verkeerde kant op oeps verder weet ik het ff niet meer.. fijne dag allemaal!!! o ja, nog even belangrijk nieuws: NIEK HEEFT WEER DOORGESLAPEN JIPPIEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo bijna vrij eindelijk hah Sterreke banaan en vanille shakes vond ik lekker de rest egt vies hahah. Lukt het een beetje morgen is je derde dag togh?
Oooh wat fijn dat Niek doorgeslapen heeft!!! Doorzetten nu kleintje!! Ik heb de hoop dat het met de opvolgmelk misschien eindelijk mag lukken. Ik heb nog twee pakken 1 en dan ga ik naar de 2. Ook pak ik dan de avondpapjes (wel gewoon poeder) want ik wil nu gewoon echt niet meer wakker worden 's nachts. Vannacht weer eens een nachtvoeding moeten geven, dat was lang geleden, Sven wordt normaal gesproken gewoon alleen maar wakker en wil niet meer slapen. Maar nu had hij gisteravond weer eens een hapje geprobeerd en dat kan hij gewoon niet verwerrken. Hij kotste namelijk met het hapje gelijk de fles van 2 uur geleden eruit. Dus ik wist al dat die honger zou krijgen, die heeft gewoon een fles gemist. Zijn er meer kinderen die echt stikken in het avondeten? De fruithapjes gaan wel goed, maar avond eten is te dik en dan stikt hij er in en KOTS!!! alles eruit
Ingeltje hier heeft Marien nog nooit gespuugd (echt kotsen bedoel ik dan) van avondeten... Gebruik je potjes of zelf gemaakt en welke dan? Misschien anders eerst veel dunner aanbieden (wellicht potje nog even door de blender ofzo...???) dat hij geleidelijk kan wennen... Kim oooooooh wat is Niek goed bezig! Marien dacht na een week weer eens "en nu ben ik klaar met doorslapen" was om 2.00 wakker en om 6.00... maar misschien had hij toch beetje honger achteraf waarvan zou ik alleen niet weten maar goed..
Natas vandaag is de 2e dag van mijn dieet dus morgen idd de 3e Het gaat op zich goed ik heb niet echt honger voel me wel een beetje leeg maar dat lijkt me logisch... Ik hoop zo dat het gaat lukken!!! Jij hebt toch ook een par dagen gedaan...? Waar om was je ook alweer gestopt?
Ik heb zin in chips. Uiteraaaaard doe ik dat niet, maar ik heb er gewoon zin in! Gut, ik wou eigenlijk wat anders schrijven, maar ik weet het al niet meer.....ik heb nog even een uurtje geslapen. Ibu heeft weer zijn werk gedaan, hoofdpijn is wat weg en de pijn aan mijn oor ook. Nou, dan maar tot later!
Die pap is gatverdamme net behangstijfsel!!! BLEAGH!!! Ik vond de vanille&banaanshakes lekker om te drinken, en de choco&butterscotch lekker om pudding van te maken! en qua repen vond ik de chocolate chewybar het lekkerst ik deed dan ' sochtends shake, tussendemiddag reep en 's avonds pudding
Geen soepjes Babe? Ik heb gisteravond die oriental chili op, was erg goed te doen ! Wel heeeet! Die pap heeft wel een lekkere smaak maar hij voelt niet lekker aan als je het van de lepel haalt nee... idd behangstijfsel is een goede vergelijking!! Hoe maak je pudding??????
ik houd niet zo van soep... dus heb nooit soep gedaan! Dan moet je mix a mousse kopen, dat is een potje met wit poeder, daar doe je 1 afgestreken lepeltje bij je shakepoeder, voegt water toe en dan ff met de staafmixer en 15minuutjes in de koelkast zetten, jummie!
Eten jullie kindjes allemaal de groente en fruit alsof ze het ook echt lekker vinden? Ik heb het idee dat Sara het nooit gaat waarderen.......
Jelmar lust tot nu toe alles, behalve rijst...... dat heb ik geprobeerd en was absoluut geen succes !
Dean vind het ook echt lekker. Doet zn ogen dicht en zegt mmmmm bij elke hap. En als ik niet opschiet slaat hij met zn hand op tafel en gaat gillen. Ooh mn vinger is 2x zo dik als normaal en doet pleuris veel pijn! Wordt er gewoon misselijk van die pijn.
fruit en toetje kan jelmar ook niet snel genoeg gaan haha, en warme hap vindie ook heerlijk, wortel/doperwten, spruitjes, brocolli, bloemkool, rode bieten, heerlijk!
Bij de lidl hebben ze rode bietjes, gekookt&geschild per 4 verpakt in vacuum plastic, die gebruik ik altijd! Hebben dinsdag lekker stamppot bietjes&ui gehad, heerlijk!
en spruitjes vinden zijn darmpjes dat wel goed ? Ik wilde dat laatst proberen ,maar dacht dat dat nog niet zoo goed voor darmpjes was net als rode kool , wilde ik ook proberen ....