Jullie komen maar wat meer naar het noorden! ik weet een hele goeie, de apekooi (500 meter van mijn huis )
enneh hij hep nie meer hongah? Hier was het 5 * 180 cc (waarvan de laatste pap) en dan 's nachts nog een klein slokkie en die ben ik langzaam gaan afbouwen (meer water, minder poeder). Toen heb ik dus de 2 middagvoedingen naar 210 gegooid. Ik maak hem niet wakker voor het slapen gaan, gevoelsmatig klopt dat niet, hij moet niet wakker worden, maar juist slapen.
Maar ik ga slapen en vind dat jullie dat ook maar eens moeten gaan doen ANders moet ik morgen te veel bijlezen
Ballorig zit in heel NL is een keten, hier dicht bij in Assen. De apekooi is precies hetzelfde. Echt super handig zo dichtbij als het regent
Ik sta 23e in de ledenlijst qua aantal berichtjes (alleen die gekke Kaatje staat nog wel boven mij ) is dat niet iets om je voor te schamen? (hihi)
Maarrrrrrrrrrrr goed. Ik ga ook afsluiten. Hier moet ook nog een papfles gegeven worden. Ik kom morgen wel weer langs wippen! slaap lekker allemaal!
@Inge: Ja maar door dat ik hem wakker maakte sliep hij wel door...en das ook beter voor hem lijkt mij in plaats van 2 tot 3 keer midden in de nacht spoken....