YEs balen zeg dat je vinger zown pijn doet had je van te voren wel waarschuwing gehad?? Sterreke ben op de 4de dag gestopt vvoelde me egt zwaar ellendig misselijk duizelig noem maar op. De eerste 2 dagen waren geen probleem
Jelmar heeft geen last met spruitjes nee, heb ik wel op gelet, rode bietjes trouwens niet vaker dan 2 x per week geven ivm. nitraat eten tussendoor Is wel favoriet hier, logisch, want is lekker zoet
Ohoh natas dat belooft wat morgen dan... Consulente zei ook al dat je hoofdpijn kunt krijgen en daar ben ik heel gevoelig voor dus ik ben benieuwd...!! Alpenmama Marien eet in principe alles maar vindt zeker niet alles even lekker hoor...! Bij sommige dingen kijkt hij alsof ik hem vergiftig maar dat wordt elk hapje dan een beetje minder... babe dat Mix-a-mousse klinkt interessant... Zal t volgende week eens vragen! Ik moet zeggen dat het me tot nu toe echt 100% meevalt qua smaakjes ik ben nogal een zeikerd! Mijn zusje lustte het echt niet, die ging gewoon kokhalzen van die shakes in het begin.. maar intussen is ze wel 40 kg kwijt
Sterreke als die 2 liter waterdrinkt krijg je er bijna geen alst van ik dronk 2.5 liter op een dag geen grijntje hofdpijn gehad. Wel mega koppijn op de dag dat ik stopte omdat ik toen ineens niet meer zoveel dronk
kom ook weer even binnen vallen eet jelmar ook al ui dan ?! of was het voor jullie zelf die bietjes en ui stamppot? esmee smult er wel van maar alleen ng van het echte gladde spul... klontjes erin zijn niet lekker
zo nog een uurtje werken en dan op naar huis! heb even het onderwerp sneeuw gebruikt voor op het werk een blog te kunnen schrijven ! Parketmeester, Sneeuw !!! - Hyves.nl
Nou, ik heb niet het idee dat Sara langzaam beter gaat eten.....maar misschien moet ik geduld hebben..... Even een plaatje die ik gisteren maakte toen ik van de bus naar huis liep......
Zo, er is iets geks aan de hand.......ik heb zin om op te ruimen!!! Shocking news! Even geduld tot meissie op bed gaat, dan kan ik stofzuigen, dweilen, stoffen, opruimen......vind ik toch prettiger als ze dan op bed ligt op een of andere manier.....
AM wwaaauuuwww wat mooi oohhh zullen we huizenruil doen voor paar week Dag mooi blog heb je geschreven ik trap er niet in
Nou, Natas, das nog eens een idee! Haha! Ik heb het al vaker voorgesteld om inderdaad huizenruil te doen, maar vooral mijn man wil geen vreemden in huis......ik heb dat ook wel een beetje, maar ik ben denk ik ietsjepietsje makkelijker........
haha ach ik schrijf ook maar wat hoor... moet elke dag weer wat nieuws verzinnen en ben niet echt een journalist ofzo dus schrijf maar wat AM wow..........
misschien moet Sara gewoon weer helemaal opnw wennen met het eten na haar ziekenhuis ervaring.... Esmee heeft er ook heel lang over gedaan om het fruithapje onder de knie te krijgen en nu zijn we erachter dat ze wel van het gladde spul is maar zodra er stukjes in zitten ze het gewoon niet hoeft en haar lippen op elkaar houd... dus hier nog de 4mnd potjes purree
AM ik heb er wel eens vaker over gehoordHuizenruil is wel goedkoop Ik denk ook niet dat Jesse dat zou willen. Ik zou idd ook geen totaal vreemden in me huissie willen maar met mensen die ik ken vind ik het prima. Haha we hebben togh niets boeiend in huis te vinde Alhoewel hahaha