Babe hahaha Net hoorde ik steeds een raar knakkend/tikkend geluid bij Charlotte wegkomen. Dus ik kijken en goed luisteren elke keer als ze haar mondje opzij beweegd(moeilijk uit te leggen) dus niet open maar opzij heen en weer. Dan knakken haar kaakjes. Egt raar dit heb ik nog nooit gehoord. Dacht eerst aan knarsetanden maar dat kan niet met 2 tandjes onder.
zijn mensen die kunnen dat, hun kaken laten " knakken " kon mijn exschoonzusje ook... misschien dat ze dat nu heeft ontdekt?
ik kan ook kaken knakken. natas, ik kan niet tegen de inkt van het tattooeren.. dus heb altijd gruwelijk veel pijn na het zetten.. tot 1 a 2 weken er na. bij grotere tatts krijg ik meestal ook koorts. wordt wat als mijn pin up girl gezet word hahaha
oOHH SERIEUS. Charlotte doet het niet bewust volgen mij het gebeurd gewoon. Maar is zoiets niet erg//?? is egt een heel naar geluid
heb net wat plaatjes gezocht voor mijn Pin up girl.. moet een soort sexy versie van mezelf worden, met die spaanse tekst erbij. over 2 weken ga ik naar mn tattoo man, en dan gaat hij ontwerp maken.. en dan flink sparen, 75 euro per uur, en dr gaan heel wat uurtjes in zitten.. 2 uur per keer gaan we doen.. en dan 2 maanden rust er tussen, om te helen en te sparen!
YenD klinkt heel apart, ik weet niet zo goed wat ik me ervan moet voorstellen!? En waar op je lichaam ga je die tattoo laten zetten?
Ik word net gebeld door de KA... Pom moet toch jaarlijks voor een echo komen. Er is bij de echo wel een kleine afwijking gevonden en ze zien toch aanleiding om dat in de gaten te willen houden. Uhmmm... aan de ene kant natuurlijk heel goed maar ik had zo gehoopt pas weer een ziekenhuis van binnen te zien bij een (mogelijk) volgende bevalling. Gelukkig is een echo geen zwaar onderzoek ofzo... maar toch
Tja, liever 10 x te vaak dan 1 x te weinig cyg! Wel fijn dat het in de gaten gehouden word natuurlijk.
Begrijp dat het wel even slikken is.. het liefst hoor je natuurlijk dat alles goed is en ze er overheen zou groeien! maar aan de andere kant wel fijn dat ze haar goed in de gaten houden.. enneh jullie misschien een 3e??? hier denk ik er elke dag wel weer anders over
Cygnet , tuurlijk wel balen, maar wel heel fijn dat ze jullie meissie goed in de gaten willen houden !!
Cyg, was dat een echo van het hartje? Natuurlijk valt het tegen, maar goed dat ze het in de gaten houden!!
Middag! We zijn weer thuis. En ben alweer toe aan vakantie Maar het was echt super leuk. Zo jammer dat het er alweer op zit. Ach, nog 1.5 thuis en dan weer werken. Pfffieeuw.
Net een uitzending van Keuringsdienst van Waarde zitten kijken over babyvoeding! Ze hebben nu van die culinaire potjes tegenwoordig met kip terriyaki, stroganoff en dat soort dingen. Lieten ze chefkoks blind proeven en kijken of die de smaken eruit haalden.....niet dus. Geen idee wat ze aten. Toen een mevrouw bij Olvarit en wat denk je, die kon niet eens raden welk hapje ze van haar eigen toko kreeg!!! Er was ook een kinderarts voor die zei dat je vooral niet teveel moet mengen, maar dat ze moeten weten wat ze eten. Dus als ze broccoli eten, moeten ze dat ook kunnen zien. Dus smaken apart houden.....
AM , Tara heeft ook allerleii controles voor haar hartje gehad , heeft ook een ruis en nu nog ..Meestal groeien ze erover heen maar bij Tara is ie duidelijker geworden ..Maar ze heeft een gezonde muzikale ruis . Marit heeft ook een ruisje maar doen ze nu nog niks aan ...