Yes ,zo'n pin up vind ik wel gaaf , niet voor mijzelf , maar heb er op tv veel naar gekeken naar LA ink en Miami ink ...........zo'n grietje daar weet ff niet hoe ze heet maar dat zal jij vast wel weten , maar die kan zo mooi tatoeges zetten ...........
kan opt werk niet op hyves persoonlijk niks tegen potjes, maar maak het toch liever zelf alleen als we echt een hele dag weg moeten ofzo neem ik heus wel potje mee, kaantie ook wel op
Ik maak het ook liever zelf hoor, zeker om de smaken goed te ontwikkelen. Voor een dagje weg kan het wel handig zijn..... Maar ja, deze dame hier die wil niet echt happen. De enige keer dat ze echt gretig hapte was met een potje Maar daar begin ik niet aan, ze leert het vanzelf......
hoiiiiiiiiii zo ik ben weer thuis en heb weekend!! Cygnet: oh das minder nieuws inderdaad maar idd liever een controle te vaak dan te weinig! enne het is idd maar een echo... als het goed gaat wordt die termijn tussen de echo's vaak wel langer! YenD: ik snap het niet zo goed en wil je niet aanvallen of zo hoor maar je krijgt maar 150 euro per maand , loopt via uwv voor aanvraag wajong uitkering, volgens mij zat je ook nog in een schuldsaneringstraject, je hebt twee ontzettend lieve kids en dan ga je zoveel geld spenderen aan een tattoo... snap wel dat je het mooi vind enzo hoor maar kan je dan niet beter wachten met het zetten van de tattoo totdat je je leven weer beetje op orde hebt, een leuk inkomen hebt ( want via de wajong gaan ze je toch aan een baan helpen ; die bij jou past?? ) en je dan zo'n tattoo als kado aan jezelf doet ? het geld kan je nu al zo hard gebruiken.... nogmaals niet om je aan te vallen hoor!!!
Aszz gaat teringsnel voorbij he zo'n weekje.... Maar super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!
Dag: Ik ga eerst sparen voor die tattoo hoor! Het is zeker veel geld, maar ik heb totaal geen haast.. Als ik die wajong uitkering krijg wordt ik 100% afgekeurd. Door mijn Borderline, Depressies en versleten rugwervels kan ik namelijk niet meer werken. Ben aantal jaar geleden al afgekeurd, maar door 'foutje' van UWV moest ik weer aan het werk, sindsdien is het 1 rotzooi geworden. voel me ook zeker niet aangevallen hoor, miss volgende x PB zodat ik het je gewoon uit kan leggen...?
ben wel erg benieuwd! vind bij dames bij wie het echt past zo'n mouwtje altijd wel mooi staan, is voor mij te groot, maar zoals bij Anouk vind ik het ook wel mooi
nou wil het best via een pb doen hoor maar over de uitkeringen vertel je hier toch ook gewoon dus dacht niet dat je het vervelend zou vinden dat ik het gewoon zou posten... maar goed zal er aan denken om het te pb-en de volgende keer... ik ga esmee nu even wakker maken en dan even een kleine wandeling maken om een wehkamp pakketje op te halen
ik ben nog steeds niet verslaafd trouwens hahahahaha, iedereenr oept als je eenmaal 1 tattoo hebt dat je er meer wil.... maar vond het eigenlijk best wel een klotegevoel!!! hahahahaha,
Goh, Sara drinkt ineens best goed....vandaag al 140, 200 en 150! En dan krijgt ze nog twee flessen......zou ze de opvolgmelk liever hebben? Hoewel ze voordat ze ziek werd in Nederland ook al wat grotere flessen ging drinken...
Dag ik vind het niet erg hoor! Maar als ik geen geld heb doe ik het natuurlijk niet. nou moet ik van 60 euro per week rond komen, en hou de ene week 20 euro over en de andere week zelfs nog meer! budget shoppen is mijn nieuwe levensmotto... dus kan lekker sparen zo, de sanering betaald mijn rekeningen, dus hoef niet bang te zijn dat ik iets mis als mijn geld op is. en als ik genoeg gespaard heb, en er komen geen andere dingen tussendoor dan kan ik gaan kijken voor mijn tatt.. Babe.. wacht maar tot je niet meer weet dat het een klote gevoel was... ik viel flauw van de pijn bij mijn eerste tatt.. En heb er nu 9!
Ja....heb een mooie fleurige kaart gekozen met een vorlijke zonnebloem en erin gezet: Even een fleurige kaart om je ziekenhuiskamer wat zonniger te maken. Heel veel sterkte met alles wat je door moet maken...ook hier wordt vaak aan je gedacht..... Heb er heel lang op zitten denken al, maar dit lijkt me wel oke....ik vind het zo naar, toen we in september in NL waren heb ik haar op een bruiloft nog gezien en gesproken en samen lekker met sara gekeuteld, en toen we weggingen, heb ik haar geen gedag gezegd.....stom stom stom.....toen wisten we al dat ze ongeneeslijk ziek was.....maar we zijn een beetje overhaast weggegaan....