wat ik dus aan het schrijven was rijst met tomatenblokjes, druppel schenkstroop (is tegen de zurigheid), kipfilet (gekookt in kippenboullion zonder zout, staat bij de dieet voeding) en dan maar welke groente je maar hebt
Ik denk alleen dat het bij personeelwijs helaas een heel stuk slechter is bij jou. Bij ons zijn het van die piek momenten.
PIP ja das wel lekker van die piekmomenten af en toe ineens heel druk. Dan is de tijd ook zo voorbij. Ja jammer gnoeg is het bij ons zwaar bagger laat het maar snel december zijn
Hallo allemaal, @Alpenmama... mooie tekst hoor! Prima.. zou ik fijn vinden om te krijgen. Echo van Pom is voor haar niertjes Eten... hier allemaal nog niet al te ingewikkeld.. zijn ook pas 2 weken bezig maar fruit gaat heel goed (100 gram.. net mandarijn en banaan op) en de groenten verschilt per dag (gisteren brocolli en aardappel.. matig) Een broodkorstje en een soepstengel wordt ook leuk aan gesabbeld. Zalm mag wel hoor. YenD... Leuk he LA en Miami Ink... Ik heb zelf 1 tattoo en dat vind ik zat (vind het persoonlijk geen gezicht bij oudere mensen als ze helemaal onder zitten). Ben wel gefascineerd door tattoos vanwege een oud vriendje die tattoos ontwierp.. erg mooi allemaal
Ik vind aan de kleine kant, Marien heeft een nieuw vestje ervan maat 74 en past prima (op de mouwen na, die moeten omgeslagen) terwijl hij meestal 68 soms 62 heeft van andere merken. Hij heeft ook een truitje in maat 74 wat perfect past!
@ Dag marien is gewoon de hele dag op kdv geweest we hebben hem net opgehaald maar hij was al vanaf 13 uur wakker! Maar hij was verder nie vervelend geweest wilde alleen niet slapen... Vaag he, denk misschien sprongetje ? @ Alpenmama hele mooie tekst! Volgens mij maakt het niet uit wat je erop zet, ik denk dat je in zo'n situatie blij bent met elk kaartje dat je krijgt...
Sterreke het volgende sprongetje is pas weer rond 37 week oohh nee Marien is veel later geboren dan Charlotte natuurlijk/ Alles trekt hier dicht zit potdicht lang geleden dat ik zulke mist heb gezien
oh nou gelukkig niet ziek dus! Esmee slaapt ook wel minder hoor op de creche dan thuis... gewoon veel te veel indrukken en ze gaan er toch nét even iets anders mee om dan de ouders zelf...
hier makkelijke maaltijd, dean een potje met tomaat risotto. en ik pasta carbonara met kip en tomaat. lekker gegeten, nu bank hangen!!
AAhhh heb egt lelijk rode dikke plek op me arm van die stomme griepprik. Heb die prik woensdag gehad en nu pas reactie erop
Vraag voor de dames die met de kleine zijn wezen zwemmen: Wij hebben ook zown zwemband waar Charlotte in kan zitten alleen staat er op vanaf 11 kilo of 1 jaar. Wat voor een zwemband hadden jullie? Want ik zag Julottte in zown gele zitten.. En als je je kleine niet in zown band heb zitten. Dan kun je haar togh gewoon vast houden? daar hoeven dan togh geen bandjes om de armen?
wij gaan nu lekker eten wij hebben ook zo'n gele band, bij ons in het zwembad spreken ze je aan als je niet zo'n babyband hebt... maar dan kun je er eentje te leen krijgen van het zwembad! Anders moet je jullie zwembad ff bellen als je het niet vertrouwd.