Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Help..... ik kan jullie niet bijhouden.... ben nog aan het lezen op 382... tot zo... niet teveel kletsen effe hihi

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Weet niet of het aan de baco ligt....
    Maar lig hier helemaal dubbel om de tv kantine!

René frogelvie! Fantastisch gewoon!!

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik dacht ook even andere dingen....
    En hoe simpel kan het zijn he.... Harry Potter hihi

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    natas in centerparcs moet je baby in zo'n "babyfloat" en die hadden ze daar gewoon in het zwembad... marien vond het errug leuk hoor! Volgens mij was hij eigenlijk wel te klein dus zou best kunnen dat het officieel vanaf 11 kg is...

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    LvdB beterschap voor je meisje!!

linnie ik weet zo geen camping wij gaan altijd met de tent. Anders kijk eens bij het Gardameer, dat is super! Daar heb je zat kindvriendelijke campings.

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Laat tegen die tijd een plaatje zien.... ben benieuwd!

Julotte vindt het ook allemaal lekker.... ze wil ook echt volle lepels en als ik dan de lepel terughaal om een nieuwe schep te nemen dan begint ze al te mopperen....

Ik kan me nog herinneren dat ik het minder pijnlijk vond dan het zetten van een piercing. Maar die navelpiercing werd zonder verdoving gezet.... grrr!
    Die heb ik trouwens al heel lang niet meer bedenk ik me nu... al 9 jaar niet meer... ik word oud!
    Maar de pijn is niet fijn maar toch wil ik binnenkort weer iets van de kleine meid. Maar wil een die niet zo heel groot is en weet nog niet precies hoe... nog even over denken!

Ik mocht deze lenen bij het zwembad... maar zonder kan ook en mocht bij ons ook. Maar vond het wel lekker om zelf ook even te zwemmen en haar vooruit duwen haha, heb je net even je handen vrij!

Rustig aan he met die Baco!!! Muts!

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik wil met met een tent, maar jeroen niet die is bang dat dan alles weg gehaald word :D (Niet gewent om te camperen :p)

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik ga the voice kijken via uitzending gemist! :D

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wahahaha wat een geweldige reden! Als je iets vergeten bent dan leen je het gewoon van de buren , simpeler dan jatten :D

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wij kamperen nooit , en weet niet of dat ook ooit zal gaan gebeuren ,.............

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik vind een camping voor kinderen ook leuker. Hebben dan ook vaak sneller contact met andere kinderen enz. In een appartement zit je vaak op jezelf :D

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Zo heb net trouwens 2 uur staan koken voor Julotte! Pfff wat een werk. Maar heb wel weer 18 maaltijden klaar!

heb vandaag toch maar een agenda gekocht.... klotewerk op internet.... Heb de MAMA agenda weer... had ik dit jaar ook en hij blijft leuk! Ga wel de voorkant pimpen.... met vilt enzo... lekker crea!

Ga wel het ABC boekje maken nog... dat is wel leuk omdat het ook een persoonlijk boekje wordt met dingen uit haar leven!

ben ook weer verkouden... bah!
    Ben nog nooit zo vaak ziek (verkouden enzo) geweest sinds ik gestopt ben met roken.....zou er bijna weer een opsteken!

Heb me opgegeven voor Slim Belly! Maandag beginnen. Gaan ze me wegen en meten.... ben benieuwd naar mijn vetpercentage... erg veel denk ik!
    En dan 3 x per week aan de bak... 40 min per keer en 4 weken lang! heftig!
    Marjan wat is jouw ervaring tot nu toe??

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kamperen.... heb het 1 x gedaan met Joep...... NOOIT MEER!!!
    Die ging steeds over de rooie dat er zand tussen zijn kleren zat... ging ie elke dag uitkloppen en opnieuw opvouwen... mafketel!
    Maar wil het met de kleine wel een keer doen.. dan een tent waar idd alles op en aan zit. Niet in een tentje waar je in moet bukken!

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ga mijn bedje opzoeken en nog even iets terugkijken...
    Morgen weer svader met zijn zus op visite....
    De tante van Joep dus en die had gezegd tegen haar broer (pa van Joep dus) dat ze helemaal geen behoefte had om Julotte te zien.... jullie snappen dat ik er echt GEEN zin in heb! Iemand die Julotte niet wil zien hoef ik ook niet te zien... maar ja... hou me wel gedeisd. Ze weet niet dat svader dit heeft verteld tegen ons maar als ze binnenkomt zeg ik wel: Goh Els, ik had je al eerder verwacht...

Pak aan trut!!!! Hihi

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    ....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !!!

Hier dagje werken vandaag , dus tot vanaaf !!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    moge!!!!!

Zo hier weer een kort nachtje zit al weer sinds half 6 beneden...

@AM: Nee hoor Koen eet hier ook echt niet met smaak, hij vind er geen klap aan. Fruit en groenten niet....

@Nath: Wat een schijt wijf joh, waarom komt ze dan wel? En ik wil Julotte wel heel graag live zien hoor...Stomme tante zeg!

Mijn ervaring met slim belly.....Bij Erik werkt het bij mij niks! Grrrrrr echt niet grappig heb me erg af gevraagd wat ik daar na in vredes naam sta te doen op die klote apparaten....

Ga van de week maar weer lekker zwemmen met Koen, samen naar baby zwemmen vink dan leuker als alleen op de loopband met een krijsend kind in de opvang....

18. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Nath.. Wat een stom mens zeg die tante! En die opmerking zou ik zeker maken:p

@Marjon.. Werkse! (Wat voor werk doe je ook alweer)

@Marjan.. Je bent gewoon een veel te leuke mama. Koen wil gewoon heel graag bij z'n mama zijn!! Ennuh begrijpelijk dat je baalt over t sporten. Maar ben je echt helemaal niets opgeschoten ermee of is alleen je gewicht niet afgenomen? Kan namelijk ook zijn dat je spieren groeien en daardoor niet afvalt..

@Nath.. Ben ook benieuwd wat jij van Slim Belly vind! Ik kan pas de 30ste starten, zat helemaal vol..

@Yes.. Hoest nou meis? En hoe heeft Darren t nieuws opgepakt dat R niet meer komt?

Ikke kruip nog ff onder de wol :). Joost is lekker beneden met de boy's!

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo, niet heel veel bijgekletst.....

Nath, kan me voorstellen dat je daar geen zin hebt.....wat vreemd zeg......

Sara drinkt echt buitengewoon goed zeg!!!!! Een paar weken geleden waren er nog regelmatig flessen van onder de 100, nu niet een meer! 140 is bijna op zijn minst! Blij blij blij! Nu komt ze vast wel wat aan. Probeer haar nu een beetje in een ritme te krijgen. Voorheen lukte dat gewoon niet, omdat we alles aanpasten aan haar drinkgedrag, want als we het in ons ritme deden, dronk ze helemaaaaal niets. Maar nu gaf ik haar gewoon om half acht de fles terwijl ze er niet om huilde zeg maar en dronk ze alsnog 140! Perfect. Ze blijft ook langer wakker na het middagslaapje, dus dat werkt echt fantastisch....waarschijnlijk heeft ze ook gewoon meer energie doordat ze meer binnenkrijgt.

Kamperen, heerlijk! Wij hebben vorig jaar een grote tent gekocht met drie slaapcabines en een ruime 'leefruimte' er nog tussen, gewoon rechtop staan, makkelijk een tafeltje en stoeltjes erin als het slecht weer is, ideaal. En ik vind het zoooo leuk om in de buitenlucht te koken. Ja, kamperen vinden wij erg leuk, maar we zijn wel luxe kampeerders, hebben echt alles bij ons.

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Trouwens, even mijn respect uitspreken voor de mensen die op dieet zijn en sporten......pfff, ik heb er de kracht nog niet echt voor. Waarschijnlijk ga ik donderdag voor het eerst naar Zumba, dat is nu nieuw hier! Jaja, we lopen een beetje achter hier......

Deel Deze Pagina