Goedemorge dames$ Charlotte hheeft om 24 uur laatste fles gehad is pas net kwartier wakker. Wat goed he. Normaal krijgt ze om 9.30 fruithapje maar bied haar zo eerst de fles aan en fruithapje om 12uur want die fles gaat ze togh overslaan. Thnx voor de antwoorden dames. Wu nog reageren maar ben het kwijt
Grr om Harry Potter in het engels te zien, moet ik helemaal naar Zürich.....dik twee uur rijden. Nou ja, dat heb ik er wel voor over, want ik weiger een film te kijken die duits nagesynchroniseerd is.
Natas, wat goed van Charlotte!!! Wie vroeg het? Darren weet idd dat R weg is, hij vind het heel erg jammer. Maar vanmiddag zien ze elkaar weer want Darren zn vader en R voetballen samen. Ik vind het nog steeds wel erg. Morgen komt hij ff praten hier, kan het niet uitstaan dat hij zonder duidelijke reden er vandoor is gegaan. Dean is echt goed in rondjes kruipen, echt snel ook, gaat zo de hele woonkamer door... alleen beland hij vaak onder de bank of tafel (wat Darren onwijs grappig vind)
Yes geweldig mooi hoe dean kruipt liet jesse ook ff filmpje zien die vond het prachtig. Hij zei al kan niet wachten tot Charlotte dat gaat doen
Hihi daar kan deam gelukkig nog niet komen met al die rondjes die hij kruipt! Binnenkort komt daar wel een hekje, en darren krijgt aan de buitenkant een?haakje op zn deur waar dean niet bij kan.
Natas, wat fijn dat charlotte zo lang doorgeslapen heeft! Yend, ik hoop dat jullie gesprek wat oplevert. Zou fijn zijn als je het dan goed kan afsluiten! Plannen, wat zijn jullie plannen voor het weekend dames? Ik ben nu volop armbanden en kettingen aan het maken voor de veiling in december.....heb nog kralen liggen voor een stuk of vier sieraden, dus nog heel wat te doen...... Verder niet zoveel plannen....krijg nog iemand op de thee vanmiddag, that's it....
Dat kind van mij spoort niet helemaal hoor!! Hij stoot net zn hoofd tegen de rand van het bed (hout) En gaat dan gewoon lachen! En nu doet hij het telkens express! En telkens weer lachen he! Mafketeltje.....
van wie zou hij dat hebben plannen: vanmiddag naar een marktje waar een vriendin haar zelfgemaakte spullen verkoopt samen met heel veel andere mensen, is altijd erg gzellig! en daarna ff naar de supermarkt voor wat ingredienten, morgen is het weer kokenvoorjelmardag en morgen ga ik waarschijnlijk ff zwemmen met JElmar, ik denk in de middag aangezien hubs de hele middag weg is naar voetbal!
Yes hahaha nou betr dan dat hij het op het gillen zet hahah... Plannen zo komt me pleegma langs vanmiddag ramen wassen zijn zooooooo vies. Daarna wandelen. Morgen midddag zwemmen jjeeeejjj
Goedemorgen.... Wat een nacht weer.... Ik was zo druk met babykoken gisteravond dat ik pas om 23:00 echt klaar was. Toen wilde ik mijn MAMA-agenda nog pimpen. Dus heb er een leren cover voor gemaakt, vandaag opleuken! En voor ik het wist was het 01:30! Toen was Julotte enorm aan het huilen. Na een klein uur (Niet schreeuwend huilen dames, jammeren en dan weer in slaap vallen enzo) en ik maar gaan kijken want normaal doet ze dit in haar slaap weleens en nu was ze klaar wakker. Ze had honger! Ik dacht geef haar een beetje..... toen ie op was zette ze het echt op krijsen! WOW en dat om 01:45! Nog een beetje en toen was het goed. Kan het zijn dat ze dan ineens een fles meer willen?? Hoop dat het eenmalig is want ze heeft meer op dan die liter! Ach een keer maakt vast niet uit denk ik! Sporten, ik heb er ook echt geen zin in hoor. Maar heb de hoop dat het werkt.. ik eet ook een stuk beter nu! Normaal at ik elke dag wel chips of een chocolade koekje... Nu eet ik een evergreen of mueslireep tussendoor. En ik heb veel fruit gehaald. Hoop dat ik met die combi toch mijn buik ga verliezen... daarna mijn benen want beginnen echt stalpoten te worden! Plannen dit weekend: Ja die K tante van Joep en zijn pa ontvangen.... heb nu al zo'n hekel aan dat mens.... wil haar slaan!! Tsss... en het ergste is, ze is maatschappelijk werkster geweest en echt zo'n moraaltrut! Juist omdat ze altijd weet te vertellen hoe het moet met alles, vind ik het nu niet normaal dat ze de normaalste zaak van de wereld (het dochtertje van de broers zoon bezoeken) niet wil! Ik moet me echt nog in gaan houden vandaag! Verder.... misschien naar het bos morgen of zwemmen ofzo! Wil nog wel iets leuks gaan doen... Jullie plannen? En nog een vraag! Julotte is volgende week donderdag 6 maanden. Nu heb ik gister zo fanatiek gekookt voor 6 maanden beebs dat ik vergeten ben om voor " de laatste dagen dat ze 5 maanden is" te koken. Zou het erg zijn om haar 3 of 4 dagen voordat ze dus 6 maanden is al aardappel te geven of rode bietjes en witlof? En maandag is mijn voeding op. Zal ik voor die laatste 3 dagen nog nummer 1 kopen of al over gaan op 2???
Misschien een brutale vraag.. heb je een goed contact met je pleegmoeder? Is ze ook een beetje een oma voor Charlotte?
Weten jullie nog welke beeb er op dezelfde dag (26-05-2010) als Julotte is geboren? Er was er een maar weet niet welke? Volgens mij van iemand die niet zo heel fanatiek mee kletst!
Nath, melkvoeding kan je al overgaan op 2, maar je kan ook nog iets langer doorgaan op 1...... Ik zat daar ook mee en dat werd mij verteld. Aardappel kan je zeker al wel geven, kreeg sara ook. Rode bietjes enzo weet ik niet...... Yend, hahahaha, maf kind! Hier lag sara ook haar hoofd tegen de spijlen van de box te bonken vanochtend.......
Zou gewoon op twee overgaan, en die paar dagen eerder met eten maakt ook niet zoveel uit hoor, het is niet zo dat met 5 maand en 29dagen de darmen er niet over kunnen en met 6 maanden ineens wel
Eens met Babe, die paar dagen maken echt niet uit hoor. Ik ga zo ook maar eens kijken voor vers eten voor Dean... Hoe komen jullie aan recepten?