Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oh nee laat maar, die stomme staafmixer is kapot... word beetje moeilijk dan.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Yes, aardappelen en groente prak ik gewoon met een vork hoor, ze moeten toch leren beetje stukjes te eten :)

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Recepten bedenk ik zelf of ff googlen!

Ga morgen pasta met tomaat, courgette, maïs en kip maken en aardappel metbloemkool en kip

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath maakt allemaal niet uit hoor je kan gewoon beginne met voeding nummr2.

ME pleegma wel vaak telefonisch contact en 1 of 2 keer per maand komt ze op visite.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    natas,

vergeef me als ik het vergeten ben, of als je het er niet over wilt hebben... maar heb jij geen ouders (meer?) en dus bij pleegouders opgevoed?

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe tjek je PB

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Nath. Kan geen kwaad hoor die paar dagen. En gewoon goed opletten hoe ze er op reageert!

@yes ikke had t gevraagd! Maar hoop dat R wel normaal tegen hem doet vanmiddag

@Natas.. Weet ook niet wat er allemaal gebeurt is maar zal wel heftig zijn denk ik! Dikke knuf in ieder geval

@AM fijn dat Sara nu goed drinkt!!!

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zo, al twee kettingen en een armband klaar.....nu ff niks meer. Kleine meid zo op bed en ik even hapje eten, wasje draaien en ff chillen. Ook belangrijk he.

Jullie zijn allemaal ook aan het chillen denk ik, want het is hier wel bijzonder rustig.....

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gooi de kleine zo ook weer op bed, en dan ook lekker voor de tv chillen :)

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier Charlotte er ook ingelegd maar die heeft besloten dat ze nog niet wil slapen.
    Dus kan ik ff eten als ze dan wel slaapt ff de ramen wassen

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    HHmzz net ff met zwembad gebeld Drijfmiddelen zijn verplicht beetje jammer had het ook wel lekker gevonden om Charlotte zelf even vast te houden:(

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ik probeer het middagslaapje een beetje langer te maken, zodat ze niet zo vaak van die korte slaapjes doet, maar das nog niet zo eenvoudig. Ze is nu alweer binnen drie kwartier wakker, maar als ik haar er dan uithaal, ligt ze rond etenstijd zeker weer te slapen......

Wat voor slaapjes doen jullie kleintjes nu?

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag!! net lekker gesport en nu aan de tuc's;) ook nog de verkeerde smaak, mijn mond brandt er open van

recepten: gewoon alles bij elkaar gooien :) ik deed bij daan op het laatst ook onze restjes invriezen. of als ik alleen groente over had dan kookte ik er pasta of aardappelen bij . dan kreegt ie dus soms bietjes met pasta haha. vies he! hij had het allemaal!

meisje had vanochtend iets minder koorts. heeft wel bijna drie uur liggen slapen. wordt nu wakker.

morgen lekker naar sinterklaas van bram's werk. hopelijk is vienne dan beter en anders blijf ik maar thuis :(

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Natas, wij hebben jelmar ook wel uit de band hoor! En ze kosten maar paar euro!
    Jelmar slaapt sochtends uurtje en smiddags tussen de drie kwartier en 2,5 uur is elke dag verschillend... Als hij smiddags slecht slaapt dan soms om vijf uur smiddags nog kwartierrje tot half uurtje

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden!
    ben nog bezig met teruglezen hoor ! :D

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo ben weer bij :D

fijn hoor AM dat Sara beter drinkt!

Nath: kan idd geen kwaad hoor om eerder met nr. 2 te beginnen!ook het koken voor je meisje kan je gewoon nu al mee starten hoor! hoop dat ze het lekker vind!

hier alles oké! gisteren nog even snel de boodschappen in huis gehaald en vandaag lekker met zijn 3tjes naar het dorp gelopen en wat kleine dingen gehaald.. filmpje gehuurd en vandaag lekker relaxen ! heerlijk!!!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Alpenmama... Pom slaapt al sinds ze 3 maanden is altijd hetzelfde. Ochtend 10:00 - 11:00 en in de middag van 13:00 - 15:30 (soms iets korter)

Vanochtend lekker naar Artis geweest... het werd op een gegeven moment prachtig weer. Helaas keek manlief niet erg best op zijn horloge en waren we dus eigenlijk wat te laat terug... Het is trouwens weer een heel nieuwe uitdaging... Manlief en een 'terrible two'.... Kick huilt (mekkeren, jammeren) bij mij zelden en bij mijn man continu.. ik word er gek van. Manlief gaat ook de hele tijd overal op in... NEE, NEE, NEE... bleh.. ik haat dat gedoe de hele tijd. Negeer 'm nou gewoon of probeer 'm af te leiden en verwacht geen dingen van hem die hij helemaal niet kan. En wordt vooral niet boos over dingen die hij niet expres doet. Vermoeiend.. sorry, moest het even kwijt.

Straks gaan we naar een Sinterklaasfeestje in de speeltuin.. Kick heeft dan helaas niet geslapen vrees ik.. Jammer maar gelukkig mag manlief er morgen vroeg uit.. :)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, tja... dat houd je toch wel een beetje dat de één ergens anders mee om gaat dan de ander, ik merk aan mezelf dat wanneer ik slecht geslapen heb ik ook anders op Jelmar reageer dan wanneer ik lekker uitgerust ben :)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    lekker bij mem slapen toen hij vorige week zo zielig was :(

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    z'n eerste cadeautje in de schoen gekregen :)

Deel Deze Pagina