Jelmar lijkt op deze foto trouwens wel veel groter dan op de foto die op vorige pagina staat!!! wel een lekker ventje hoor!
babe mooie foto. Wat is dat voor een cadeautje wat hij heeft gekregen? Oohh ja heb mijn bevallingsverhaal maar eens uitgetyped en o hyves gezet. Hij staat ook als blog bij de mei mama's
kun je op het blad van de tafelstoel vastzetten, reuzehandig! kan hij mooi mee spelen! al het anders peelgoed beland gelijk op de vloer
leuk zo'n dagje uit ik ken het wel een beetje. als hubs met daan naar beneden gaat hoor ik ze 's ochtends zo 'vechten'. "pasta op brood". "nee je krijgt geen pasta" "wel" "nee" "wel" "ophouden nu" "ik wil pasta" "nee"enz enz hij heeft ook een ochtendhumeur dus als het niet helemaal soepel gaat met daan (die ik ook verdenk om een ochtendhumeur ) dan gaat het continu tegen elkaar op. en ik heb het probleem niet... op andere momenten dan misschien
Zo net weer sinds lange tijd een rondje geskeelerd! Nu aan t na puffen op de bank met een mega blaar Maar wel beetje trots op mezelf. En daarvoor lekker wezen shoppen. Laatste sint inkopen zijn binnen Heerlijk dagje dus!
oh die knalrode wangen ken ik van Esmee idd ook wel! denk elke keer dat er vast en zeker een tandje aan komt maar helaas..tot nu toch nog niets.......
Ach ik gebruik ze ook zelden hoor. Op zich heerlijk als ik t gedaan heb, maar om t eerst ook echt te gaan doen....
Hier al tijden een kwijlende Niek. En soms echt van die zure poepluiers.. Maar tandjes nergens te bekennen
Hier wachten tot ik jelmar op bed kan droppen, en dan lekker chillavondje in mijn eentje met een fles wijn en de tv