owh das ook een lekker vooruitzicht babe! waar is manlief? esmee heeft net heerlijk kip,worteltjes en rijst gegeten! 200gram!!! lekker hoor
Avond! Grrr de laptop is weer half kapot. Kan zo weer gebeurt zijn. Dus als ik even niet online ben, dan weten jullie het Nieuwe laptop is besteld. Wij gaan even een tosti eten, en zal vanavond even bijlezen.
Slaapjes: 8 uur wordt hij wakker, 10 tot 12 op bed. Daarna rond de 13 uur tot een uur of 15. En dan nog een uurtje slapen rond 17 uur. Nu is het hele 'ritme' naar de klote, door die vakantie. En het wijkt vaak ook wat af. Hij gaat naar bed als hij moe is, en laat zich niet zo snel in een ritme zetten.
Ben al 2 kilo afgevallen!! goed dieet hoor.. vrijgezel zijn hahahaha! vanaaf mosselen op, stink enorm naar vis nu bleg... slaapjes: dean is tussen 6 en 7 wakker, gaat om 9 uur naar bed, tot 12 uur.. en van 3 tot 5 slaapt hij nog. en dan 7 uur weer naar bed.
Slaapjes: Mike Slaapt vaak tot 7.00/7.30 en gat van 9.30-11.30/12.00 dan weer slapen en dan s'middags nog van 14.30- 16.30 Daarna krijgt hij om 20.00 de laatste voeding en daarna bed
Yes oohh gadver mosselen hoe krijg je dat ooit door je keel. Net ff zwemluier gepast bij Charlotte zat helemaal prima Heb die Litlle swimmers leuke dingen zeg heb Charlotte haar tas alvast ingepakt moet alleen nog ff de fotocamera erbij in doen.
ik ga ook eens kijken of ik een leuke agenda kan maken voor 2011 nathalie heeft me op een idee gebracht
Vakantie hier al uitgezocht, moet alleen nog ff geboekt worden, italy here we come Vino, pasta, pizza en gelato
Heey meiden! Long time no see! Onlineshoppen, gevaarlijk! Wij hebben besloten om de komende 8mnd NIETS meer te kopen!! Alleen een mooi pak en een mooie witte jurk (en alles wat daar bij komt kijken...) Liefs Kimonootje