Ja vul de thermoskan op de temp wat Charlotte altijd drinkt dus dan is die direct klaar om te drinken.. Denk dat we rond 13.30 richting zwembad vertrekken.
Vakantie: Hier ook een poging gedaan tot boeken, maar wilde niet echt lukken. De computer liep heel de tijd vast, morgen dan maar even doen met jeroen beneden. EN dan lekker 3 weken naar italie
Haai dag! @Natasch: KOmt best goed...een keertje afwijken is niet erg. Enne inderdaad flesje mee..dan kan je niks gebeuren. Voor de liefhebbers van dat filpje wat Aszz hier laatst poste....(echt een rare gast) Keenan Cahill | Official Website
Haaaai Linnie! Wat een Italië fans hier allemaal....Wij zijn er 1 keer geweest en dat vond ik genoeg...(nou ja wil Rome wel een keer zien maar heb niks verder met het land) Waarschijnlijk eind volgend jaar of het jaar daarop een trouwerij daar van mijn vriendin (die is met een Italiaan) Maar verder niet echt mijn ding.
Dames: Ik ga ook mijn ogen dicht doen. Morgen dan de vakantie boeken en daarna lekker ff sporten. Wil natuurlijk wel weer een beetje straker in mijn vel zitten als we op vakantie gaan
Vakantie bijna niet hier ben zelfs nog nooit met jesse op vakantie gweest. En nog nooit naar buitenland afgezonderd van duitsland en polen.
hoi marjand! ik heb een tijdje in Italy gewoond ! was super ben wel gek op het land maar ben ondertussen wel klaar met kamperen! dus denk voor ons een lekkere all in vakantie aankomend jaar... hebben we wel verdiend denk ik maar zo!
Oooh ik mis jullie wel een beetje dames!! Het bevalt me wel, beetje rust, maar nu loop ik alle verhalen mis Ik denk aan jullie in ieder geval! Slaap lekker! (Sven sliep door vannacht!! Ik ga voor de herhaling )
Hey meis...geef je groot gelijk ff wat zpminderen. Maar mis je ook wel hier hoor. Wat super doorslapen!!!! Mag Koen bij jou op les? hahaha
GRrrrrrr, net een of andere idioot vuurwerk staan afsteken: beide kids wakker! Ik in m'n trainingsbroek en ouwe trui naar buiten, maar niemand te zien (behalve de halve buurt, allemaal wel netjes aangekleed )Dus nu poging 2 met slapen. Truste
trusten allemaal!!!! Vakantie, ik hou er van! en het land maakt me niet uit, zolang het er maar lekker warm is! heb met het vooruitzicht op de scheiding vast even een leuke uitnodiging gemaakt voor mijn vriendinnen... issie leuk he??
ihihh , leuke uitnodiging yes !1 Heb geen tjd om bij te gaan lezen ..Heb ik geen gekke dingen gemist van gisteren ? Vandaag intocht hier in Oeffelt en dan Sinterklaas bij Patrick op het werk en dan feest van vriendin van me vader , wordt vandaag 70 .............................Ik denk dat ik de kids vanavond kan opvegen ....Marit laten we met de intoch maar bij oma en dan kan ze wel mee naar het werk en naar feest , anders is het een veel te drukke dag ............
Morguh! Gave uitnodiging Yes.. Zou ook nog voor de zekerheid verboden voor leuke vrijgezellen mannnen opzetten hihi Marjon dat klinkt als een gezellige dag! Veel plezier met alles Inge.. Missen je zekers weten, maar je hebt helemaal gelijk hoor meis! Natas.. Veel plezier met zwemmen vanmiddag! Enjoy!
O ja Nath, hoe was t met die "leuke" tante gister? En Linnie jij ook goede morgen natuurlijk! LvdB hoe is t met Vienne? Jullie ook veel plezier bij de Sint!