Gewoon een broodje smeren, korsten eraf en ja dan kleine stukjes. En laiv, eten is vaak een zooi met kleine kinderen (moet zeggen dat ik er totaal geen probleem mee heb)
Ligt eraan wat ik heb, maar als ik zo verkouden ben, dan draag ik vreselijk rot mondmasker, maar ja het moet Maar als ik bv een ontstoken oog of vinger heb, dan krijg ik een werk verbod
eeeuuh ja, jij niet dus?! zwanger? zou wel ff testen ,stel dat het wel zo is, dan moet je niet weer beginnen met de pil
hoi allemaal.. Heb een hectische week achter de rug. Zal een poging doen om te gaan bijlezen, voordat ik de meiden ophaal van mijn s. ouders. Hoe gata het met jullie??
@broodje.. Vera straks ook maar weer wat geven. Ze vindt momenteel zelf gemaakte (warm) eten, lekkerder dan uit de potjes . wat een lievie he
dat het een pijnhoop wordt maakt me niet uit maar een broodje smeerkaas in inieminie brokjes snijden is een kl*te werk... dat blijft plakken aan je mes enzo.. ( en ik houd niet van smeerkaas dus vind het ook niet lekker als er wat op mijn vingers komt enzo haha! hoezo smetvrees ) maar goed dat ze er zelf mee gaat zwaaien en doen is geen probleem : alleen maar lachwekkend
Babe denk dat uitwerking van prikpil is. Maar voor zekerheid test kan nooit kwaad PIP oohh een werkverbod jeetje ik had er nooit bij nagedacht heb je vaak last van zulke dingen? Of ben jij zown mazzelaar die nooit last heeeft van zulke dingen
Zal voor de zekerheid wel ff testje doen , loop al een week met hoofdpijn ook, grrrrr, hoop van niet..... Maar zowel, komt het ook wel goed
@ teruglezen.. Bijna 200 blz. zijn me een beetje te veel . Heb wel wat terug gelezen, maar niet alles. Yes, denk dat je beter eerst alles zelf op een rijtje moet krijgen (bedoel je 2 jongens, je zelfbeeld (zwart-wit), en dan na een lange tijd eens weer na moet gaan denken over een nieuwe relatie. R. was niet diegene die jou aanvulde. Al voelde het wel zo. Probeer ook om te gaan met je bordeline. Ikzelf heb het ook maar kan me nu makkelijker eroverheen zetten, qua gedachten etc. Het is soms (soms ook erg vaak) moeilijk, maar weet dat je er niet alleen voor staat. Wij zijn hier voor jou. Je moeder (hoe is het trouwens met haar nu ze geopereerd is?) en alle andere dierbare. Alleen jij moet het gaan doen. Misschien middels therapie, maar weet (nogmaals) dat je er niet alleen voor staat. Tuurlijk begrijp ik het zwart-wit beeld erg goed. En soms gooi ik hier ook dingen eruit, of probeer ongemerkt mezelf weer te kleineren, of nog erger, wat eigenlijk voor 'jezelf' op dat moment een gewoonte is. Meid, je mag er zijn! En diegene die je in de toekomst gaat ontmoeten, mag blij zijn met een vrouw zoals jij!!
@ ongi... babe, je mag het van mij wel overnemen . Ben het nu inmiddels 2 weken (3 weken geleden spiraal laten zetten) en ben er nu wel klaar mee.. Dus als je wil? Stuur ik het wel jou kant op :d
Ik val hier weer in meiden, heb het weekend een computerloosweekend gehad. Wat is dat erg zeg als het liefst ieder uur ff je mail checkt, berichtjes op forum wil lezen oid. Maar moet zeggen, t was toch ook wel heerlijk. We hebben 3 laptops in de huiskamer staan, maar allemaal zijn ze offline/uit gebleven. Ook niet gespiekt op mijn debieltje. Brood ga ik ook eerdaags geven. Zit alleen te goochelen met de tijd. Ze schopt nl het hele schema door de war. Het beste is natuurlijk om gelijk rond etenstijd haar dr bammetje te geven. Maar neem vandaag: 7:15 papfles. 9:45 fruithap, 11:30 fles en 11:45 op bed. Ze is dan total loss. Hoe moet ik dan ooit haar nog een bammetje geven tussen de middag. Denk dat ik het dan maar rond 15:00 probeer en dan een halve fles ipv een hele. Of heeft er iemand een ander idee?
Lina: ik leg Esmee vaak nog even op bed na de fruithap... dus rond 10 uur en dan tot ongeveer 11 uur ofzo... dan is Esmee nog niet uitgeslapen en als ze even gespeeld heeft en brood met fles krijgt ligt ze er rond 12 uur weer in voor een lange tuk!
Lina, ik zou ipv. fles, dan een broodje geven, en dan nadien misschien een beetje voeding doen in de fles?
Tuurlijk komt het dan ook wel weer goed maar zou wel vlot zijn idd... nou ja kijk eerst maar eens met die test! wanneer ga je hem doen? ikke nieuwsgierig!
Voor de fles van 11:30 zijn eest nog maar een paar hapjes. Uiteindelijk zal de tijd gaan verschuiven als ze minder slaap heeft, meer drinkt bij haar fruit hap en het is gelijk duidelijk, eerst brood dan drinken