Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    EY don't mess with Groningen... ook al is Brabant geweldig, Groningen stad RULLLEESS

(even crackertje kaas gegeten, glaasje melk en nu gauw erin .. nog 6,5 uur voor Sven weer wakker is voor de ochtend fles haahah)

trusten

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ben ik weer terug gaat iedereen slapen.... Tsss

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Doe die meeting maar een beetje bij mij in de buurt! Hihi! Ik heb 5 feb genoteerd! Dan ben ik alweer bijna jarig!

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wauw dames mijn complimenten wat hebben jullie veel geouwehoerd gisteravond! Wij lagen lekker al op 1 oor maar ik lig nu sinds 3 uur wakker, beetje jammer! :( Zeker aangezien Marien wel lekker ligt te maffen... Zal die zo wel wakker worden als mams net haar ogen dicht heeft hihi...

Ik geloof dat ik niet echt ergens op hoef te reageren erg veel nuttige zaken zijn geloof ik niet besproken... :) Behalve dan het therapie-waardige berichtjes aantal van inge hihi...

O ja en de nachtelijke escapades van koen! Marjan ik vroeg me nog af of je weleens hebt geprobeerd koen om 23 uur slapend de fles te geven? Dat werkte hier, Marien om 20 uur naar bed, dan tussen 22 en 23 papflesje gemaakt, marien uit bed, fles erin, weer terug. Hij werd niet eens wakker. Had ie toch zijn voeding en niet helemaal uit een diepe slaap getrimd... Hij sliep toen na een paar nachten soort van door...

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    NATASSSSS hoe ging de nacht???

Alle kindjes lekker doorgeslapen?

Deantje wel, slaap zelf alleen zo klote met al die dromen.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marit weer paar nachtjes doorgeslapen gaat beter sinds de klok is verzet , maf kindje !!!

5 feb is nog afwachten , wij moeten begin feb tijdelijk verhuizen en alshet in dat weekend valt de verhuizing wordt het moeilijk .......kan moeilijk zeggen tegen manlief ...verhuize ik ga de hort op !!!

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zo hee, 41 pagina's nog volgemaakt gisteravond! Ik denk dat ik maar niet ga bijlezen, is vast niet veel nuttigs gezegd?! :)

Wow, ik stond net stijf van schrikmonderaan de trap.....hoor boven megaveel gestommel en gedoe, zit er waarschijnlijk iets op het dak ofzo.....dat hoop ik dan maar, want het klint eerder alsof het op onze zolder is, binnen dus......ik ga niet kijken! Oh fuck, mijn koffer staat daar.......hmm, ik wacht nog wel even met inpakken......

Komt mijn man ineens met het idee om gewoon met zijn drietjes in de auto naar NL te gaan!!!!! Uhhhhhh que? Hoe graag ik dat ook zou willen, ik vind niet dat we sara dat aann kunnen doen.......vannacht rijden en dan zondag alweer terug. Beetje teveel van het goede......toch?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Hoelang is het rijden ?
    Als je tussendoor een paar keer stopt , zou ik het gewoon doen hoor !!Heb je lekker je meisje bij je !!

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Nou, met die pauzes erbij zijn we al gauw 12-14 uur onderweg......we zouden dan wel in de nacht rijden, dan slaapt ze misschien door, maar dan nog, dan is daar weer allemaal drukte en dan hup weer zolang in de auto.....ik weet het niet.....

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hmm, misschien kan mijn man maandag ook nog vrij krijgen, dan komen we dus komende nacht aan en gaan we zondagnacht weer terug.....wie weet kan ik dan nog kinderwagen ruilen met collega, die heeft een met een reiswieg, zodat de kleine ligt in de auto ipv zit in de maxi cosi.......what to do?

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge

AM weet jeal wat er op je zolder zit:p
    hahah ja het is wel veel gedoe om je meissie mee te nemen maar als jij denkt dat ze aankan zou ik het doen.
    Het is wel erg vermoeiend.

Yes het was hier weer 4.30 beetje jammer vnaaf anders doen
    Groente hapje om 17uur doen bordje pap om 19.30

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    liggen in de auto in een reiswieg, mag dat?

DAMES, JULLIE ZOUDEN GISTERAVOND GEEN 20 [PAGINA'S VOLKLETSEN!
    maar goed, ik ben weer bij :)

Sterreke, niets belangrijks besproken? meeten op 5 februari is toch wel belangrijk? :)
    zoals het nu lijkt komt mij dat ook wel prima uit :)

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ja, dat is een speciale reiswieg met gordel en die ook weer vastgezet wordt in de gordels......

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dat zou ik dan proberen , hoef je niet zo vaak te stoppen

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Dus wieg staat vast en beeb ligt met brede gordel om buikje erin

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat grappig, hebik nog nooit gezien! :)

tja, als je man ook graag mee wil, dan kunnen jullie met z'n allen je kleine nichtje bewonderen :)

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Nee, het voelt niet goed.....ik ben heel enthousiast, maar ik zie al helemaal voor me hoe dat weer gaat en iedereen ons dan weer wil zien en sara helemaal weer van slag is.......ik moet even niet aan mezelf denken.....

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

OOhh ja tuurlijk dat is ook zo.
    daar had k ff niet bij nagedacht.
    Dan kom je helemaal gesloopt terug das ook geen goed idee..
    Hoe laat ga je weg?

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Natas balen meis.
    Wordt ze echt wakker van honger? Of miss van kou?

AM ik zou dr lekker thuis laten, voor sara is het zo druk, lange reis, veel mensen.
    Thuis bij papa is dan beter.
    En je weet dat ze lekker bij papa is en niet bij een "vreemde"

Nath wat een gave bank heb je!
    Vind die kussens op de site echt geweldig, ff aan mn smama laten zien mag ze ze namaken hihi.

Dean en ik hebben nog lekker uitgeslapen. Darren is bij papa dus dan kan het he!

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Tja, soms vraag ik me af of we haar niet teveel beschermen tegen drukte en verandering......maar dit zou gewoon een leuk besluit zijn, maar niet een verstandige.....toch? Hahaha, ik twijfel enorm....

Als ik met de trein ga, vertrek ik om vijf uur. Dan ben ik morgen even voor negen in Arnhem....

Deel Deze Pagina