Jelmar zit dus op 3, maar goed... dan wil ik wel graag dattie ze leeg drinkt hij zit nu aan een flesje van 90 te lurken heb er maar handvaatjes om gedaan, 'zelluf doen' whahaha
1 dag is inderdaad geen ramp, maar tot het jaar is alles naast de flesvoeding ( of bv ) bijvoeding. Daarna zijn de andere voedingsstoffen buiten de fles om pas belangrijk. Grr Noah heeft geen zin om te slapen, maar is wel erg moe. Soms... Ik ga even met de macaroni bezig, lekkuuur.
Trouwens, we krijgen sneeuw he ( voorspellen ze ) aan het einde van deze week... *doet de sneeuw dans*
sneeuw......??!! dag: kan je geen bon voor kleertjes vragen of bon bart smit? kan je nog wat langer nadenken of gewoon speelgoed vanaf 8-12 mnd. waar je langer mee kan doen of zo. ben je er al uit? oh en ze eet maar liefst 200 ml fruit!! vlg mij doet ze het goed hoor
hey kim gezellig je komt ook op de meeting zag dat ik net minuut na je berichtje had geplaatst. oh oh, ga geld uitgeven om zelf een taart te maken. ik wil hier een variant voor maken voor sinterklaas: Maak je taart! alle ingredienten bij elkaar komen al op 40 euro uit.. maar de meeste dingen kan je veel vaker gebruiken. baal alleen dat ik daar weer geld voor ga uitgeven.. ach ja, beter dat dan geen hobby's
oh ja het is idd bijvoeding maar ze krijgt dus nog wel 4 flessen aangeboden dus als ze die niet allemaal leeg drinkt is het toch geen ramp... tja ze eet idd veel fruit maar vind dat ook echt super lekker! smult er helemaal van! maar neemt zo'n klein lichaampje dan helemaal niets van de bijvoeding aan stoffen nog op?
:x:x:x:x ikke wil geen sneeuw..... heb een gruwelijke hekel aan de sneeuw op de fietspaden e.d. is geen doorkomen aan... en ik heb alleen maar een fiets om naar creche te komen en het werk... 8)
ben er nog niet uit wat ik ga vragen idd LvdB... een bon is een goed idee! zal het er straks met wilfred eens over hebben!
Nee hoor, zolang ze nog maar boven een hoeveelheid cc komen. Hoeveel dat is, weet ik zo niet. Ben nog niet met bijvoeding bezig, en Noah drinkt nog 5 flessen. En ze nemen echt wel wat op hoor, maar het is gewoon niet zo belangrijk als flesvoeding. Jaaaa sneeeeuw. Heb er zin in! Minimaal een halve meter aub. Lekker sneeuwpoppen bouwen, sleetje rijden. En ik moet toch naar 4 minuten rijden
Aszz jaaa sneeuw mooi he ik ben het hele weekend aaan het werk heb met de clienten afgesproken. Dat ik sneeuwballen ga draaien en dat hun iedereen mogen bekogelen hahaha PIP heb net ook ff roosvicee original gekocht drink er zelf ook van egt lekker hahaha
LVDB ik heb hier kipfilet zo ff op zoek of ik iets lekkers kan roerbakken of iets met rijst kan maken
Aii! Sneeuw! brrrr koud Roosvicee= baaaah Aszz bedankt voor je uitleg over bijvoeding, was ik alweer helemaal vergeten. Het is dus helemaal niet erg dat Sven nog niet zo goed tegen fruit kan? Ik wil namelijk even wat dagen volhouden om te kijken of zijn darmpjes er aan wennen... maar als het echt niet gaat kan ik dus best nog ff wachten? Ook de avondhapjes gaan nog niet, spuugt het meteen uit omdat het in z'n keel blijft hangen. Reflux-ding denk ik.
Jelmar eet alles heel goed, tussen de middag binnenste van een hele boterham, en maakt niet uit wat je erop smeert, appelstroop, ja, smeerkaas, leverpastei, alles is smullen! hahaha, Heeft gister een fruitsmoothie van Friso gehad, waren tijdens fruiteettijd in het zwembad, en dit kon ideaal zo uit het flesje was een groot succes! mango-banaan!
Charlotte heeft uitgevonden dat ze kan pruttelen produceert flink spuug in mond en tuft het dan uit gadver
ik ook even naar dorp maar voor iets heel anders haha! even post wegbrengen en luierdoekjes halen! heb geen zin om morgen te lopen.... dus zo even snel met autootje!
Esmee doet dat al een tijdje ! vind het lachwekkend omdat eerst haar wangen bollen en ze dan kracht zet en die lippen helemaal heen en weer wapperen