Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je marjon........ pffffffffff vind het maar niets... ik hoop dat het idd meevalt...
    hij heeft nl. galstenen die verwijderd moeten worden ivm zijn suikerziekte maar ze willen dus nu zijn hele gal verwijderen en vandaag zou besproken worden hoe en wat...
    nu belde wilfred even om te vragen hoe het gegaan was vandaag in zkh en toen zei zijn vader of hij even langs wilde komen....
    hij zou kalm geklonken hebben...
    is nu een kleine 25 min. dat wilfred weg is.... en hier stijgt de spanning!
    pfff hoop dat eventuele slecht nieuws ons even bespaard blijft

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je ingeltje...
    heb inmiddels al mijn nagels weer afgeknaagt....

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag he bah spannend hoor hoop dat je snel te horen krijgt wat de bedoeling is

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pffffffffff niets ernstigs.......svader wilde gewoon even zijn verhaal kwijt over de operatie...
    hij moet 6 december al! ( op de dag dat smams ook uitslag krijgt van de scan....... ) gekke dag dus!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pfff, wat een timing allemaal Dag, gelukkkg niets 'ernstigs'

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    idd... is allemaal zo kl*te getimed maar ja je komt er niet onderuit hé...
    we zullen het wel weer beleven..
    misschien kunnen wij het nog verplaatsen zodat het op een andere dag gaat vallen....

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    even iets anders!!!! babe...welke ipad heb je precies ? qua mb ?

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Frommeltje is logeren.... wat een rust!!! Heeeeeeeerlijk!
    Dat sporten vandaag WTF!!! Ik was kapot!
    Mijn gewicht en lengte doorgenomen.... vetpercentage was wel wat te hoog.... mag tussen de 21 en 33 % zijn en was 35%... dus moet wel wat afvallen en vet verbranden!
    Maar met Slim Belly geloof ik er wel in.... tjee ik was zo nat van het zweet dat het leek of ik in mijn broek had gezeken!
    Het druipt echt onder die band vandaag en al fietsend vang je het op met je benen.... broekplasbroek dus!
    Maar het was wel fijn! Even alles eruit zweten, had alleen wat weinig lucht door die verkoudheid en die band was wat strak dus was even wennen! Het wordt echt super heet onder die band!
    Nu donderdag weer!
    Zal morgen wel spierpijn hebben... als je nooit sport en dan ineens 40 minuten. Ach is voor een goed doel!
    En ik was blij dat het goed ging, vond het wel even eng.... inspanning ergens waar het niet vertrouwd is.... maar ik was een superwoman en sprak mezelf toe dat ik dat kan en het ging ook! Weer een overwinning!

En mijn haar is gedaan! Stukkie eraf en een lok laten knippen. Was die saaie voorkant ook zat... als ik er niets aan doe valt het zo plat op mijn hoofd! Nu weer wat leuks.. ikke=blij!

Nu is Julotte logeren en kan ik morgen een zeer grote schoonmaak houden hier... is nogal nodig!
    Ik ben maar overgegaan op opvolgmelk... die paar dagen zullen ook niets uitmaken! Ze heeft vandaag ook zoete aardappel op! Vond ze heeeeeeerlijk! Ik vind het zelf ook lekker... als jullie een x niet weten wat te eten.... zoete aardappelpuree is echt het einde!

Ik ga even reageren!

O, ja Marjan.... ik heb gezegd dat ik mee ga op 5 feb.... alleen als jij gaat haha! Moet wel een begeleider hebben haha! Enne als het wat krap is in de auto (weet niet wat je hebt) dan nemen we die van mij wel!

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Timing is niet fijn nee maar gelukkig niet iets ernstigs van je s-pa! Jullie hebben wel genoeg aan je hoofd he!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goed hoor nath! mag trots zijn op je vooruitgangen!!! naar sportschool & nieuwe haarlook !!!!
    dank je wel voor je medeleven :D

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ben een beetje jaloers al ik dit lees.... ik mis het BV geven niet maar als ik het lees dan denk ik wel shit... dat wilde ik ook nog doen! Maar wel heel mooi hoor dat je het kan blijven doen... dan is het weer echt een baby he... ik heb soms het idee dat het met de dag meer kindjes worden en baby-af raken! Ze veranderen zoveel!

Los kwam het wel ja.....ach de eerste x al afbellen is ook zo wat he.... en het kost 80 euro en dan vind ik het zonde om niet te gaan!

Ja hoop ook dat de motivatie blijft haha!
    Maar ja met een verhoogd vetpercentage moet je wel he.... is beter om een goed BMI te hebben! Merk wel dat ik gestopt ben met roken.... heb meer uithoudingsvermogen!

Lekker he....! Ik drink niets anders meer! Zat bij mij in een of andere babydoos en ik kan er niet vanaf blijven! Maar ik verdun hem wel enorm hoor! Vind die 1 op 5 dosering ook echt ranzig! Net of je suikerwater drinkt!

Yes: Fijn dat het goed is gegaan met je mama! Hoop dat ze snel opknapt!

Pip: Wat een mooie foto van je F-man! Wat een Michelinpop! Lekker hoor!

Verder weet ik het effe niet meer!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @goed bezig Nathalie !!

@Dag , 6 dec is een mooie dag , wordt Thijme 6 jaar.........!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk voor jullie ook een goede dag !!

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

G%#@*!@^dverdomme wat een klote verkoudheid! Ik hoest de longen uit mijn lijf! Dit had ik niet eens toen ik nog rookte.... ik steek zo een sigaret op! Pfff

Julotte is bijna 6 maanden.... donderdag dan en ik ben al op opvolgmelk over... wat gaat er nog meer veranderen? Roosvicee, thee, koekjes, soepstengels, fruityoghurt, kwark, brood... ik hoor zoveel voorbij komen!

Ze heeft nu 4 flessen en fruithapje en groentehapje..
    8:30 papfles
    12:00 fles
    14:00 groente
    16:00 fles
    18:00 fruit
    20:30 fles

Wanneer moet ik wat erbij gaan geven?

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    iPad 16gb zonder 3G, vonden er niet nodig, handig als laptop, ereader en beeldscherm voor films e.d.:)

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dan moeten wij wel dubbel geluk hebben met een operatie en een scan uitslag........ hoop het marjon!

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah ok! dan weet ik even of dat belangrijk is...
    nou ja we kijken nog even rond hoe of wat hoor... ipad, laptop........ Beide haha! :D

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Macbook is ook heel leuk hoor.... hihi

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi Chan1974! Ook een mei mama?

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Surreya, je bent trouwens alweer bijna door de eerste 12 weken heen he! De spannende weken zitten er bijna op! Gaat het wel allemaal goed met je? Wel raar dat je nu geen lotgenoten hebt hier he... vorig jaar hadden we allemaal dezelfde dingen aan ons hoofd haha! Nu natuurlijk ook wat betreft de beebs maar niet wat betreft jouw zwangerschap!

20. chan1974

chan1974 Lid

21 nov 2010
    9
    0
    0
    Wat geven jullie je "mei" kindje voor sap?
    Die van mij lust gewoon niks he, die hoofden die hij trekt.

Water gaat er wel in.
    Zo heb ik de Friso, Olvarit en Diksapjes al geprobeerd maar helaas.
    Roosvice schijnt teveel suikers te hebben, klopt dat?

Hoop dat jullie een tip voor me hebben.

Deel Deze Pagina