Heej lieffies!! Sorry sorry sorry paar daagjes niet meegeschreven maar ben er weer! Ik heb het druk gehad met van alles en nog wat (behalve werken natuurlijk ) Vanmiddag mijn contract getekend, jippie!!! Nu nog 3 maandjes wachten en dan mag ik echt weer aan de bak!
Roosvicee is naar mijn weten juist 30% minder suiker... en ik geef hem dan ook nog veel meer verdund dan 1 op 5.
Nath ik mag het ook op me eigen smaak kijk niet naar de dosering. Roosvicee niets mis mee. 30% minder suiker. Ach en wat is nog wel goed. VRAAG; het gaat hhet weekkend flinkt vriezen miss zelfs min 6. Doen jullie dan kachel aan bij beeb of kruik in bed???
Hallo lieve meisjes!!!! Daar was ik ook weer....(ben een beetje druk solly) Zo eerst ff hier en daar reageren (ben het meeste al weer kwijt maar goed) Zag heel veel lieve baby's voorbij komen!!! Wat hebben we toch leuke kindjes inelkaar gezet! Een natte berging bij Eekje...klote meis en fijn dat je een vent hebt met goede oren! Ehhhh een leuke kaart van yes om de scheiding te vieren!! Wanneer kunnen we komen met zn allen? En een eikel van een R....Ach ja bevestigt maar weer waarom het niet ging werken tussen jullie! Hopelijk voelt je moeder zich morgen weer wat beter. @Zag een hele stoere foto van Floris en Annemijn!!!! Wat een schatjes zo samen Zag Daan in een mooie nieuwe blouse...knap hoor! ehhhh meeting heb gestemd in Pip d'r polletje!!! @Las over Nathan in de trein...lachen hoor! Echte super held dus! @Babe: Man wat maak jij het spannend als je van 2 dagen bij moet lezen...(Heb nu pijn in mn vinger van het scrollen) Maar gelukkig voor jullie geen positieve test. ehhhh Heb je al materialen besteld? Weet niet wat je nodig hebt maar ik kan je ook spullen leveren...(als het nodig zou zijn) Enne gaat het al beter met Vivienne? Dank je voor dit stukkie tekst. Kreeg vorige week op mn klote bij het CB. (Koen krijgt tussen de 4 en de 6 flessen op een dag) Nou ik moest maar stoppen met zoveel melk want hij moest nu maar eens vast gaan eten. Dus maximaal 3 flessen en dan kreeg hij vanzelf wel een keer honger en gaat hij van zelf wel vast eten...Ehhhh trut wat denk je zelf? Mij hemel schrik me de tering...gelukkig geen slecht nieuws... Hopelijk word 6 december een mooie dag. En gaat het bij je schoon moeder mee vallen. Dikke smakkerd voor jou!!!! Goed van je hoor dat sporten...(Bij mij deed het niks, grrr ik geloof echt dat mijn lijf nog denkt dat het zwanger is. Bij Erik werkte het wel) Enne tuurlijk taxi ik...Ik rij een golf (als ik dat neer zet voel ik me net een puber maar ja het is niet anders) Als jij een stations auto hebt is dat met 2 wagens misschien handiger. Maarrrrr alles kan dus we kunnen ook in mijn auto proppen hoor als het moet. Zo nou ik ben dus nog al drukkig...gisterenochtend eerst een kinder verjaardag bij mijn beste vriendinnetje (dus samen met Koen geweest) En s'middags kwam sinterklaas al bij mijn ouders dus daar weer heen met Erik en Koen...Nou kan je vertellen de sint is weer erg lief geweest voor ons allemaal. Was wel leuk, mijn zus heeft 2 kinderen van 3 en bijna6 dus mijn moeder had door het huis heen een speurtocht uit gezet voor die 2 boeven...Spannend dat ze het vonden en tijdens het speuren vonden ze kruidnootjes met af en toe een sleutel erin (die de huispiet in het kruidnoten deeg had laten vallen) Nou je had die bekkie's moeten zien. Toen we op zolder waren moesten we ze even bezig houden zodat mijn moeder een verdieping lager aanwijzingen kon wisselen en dacht mijn neefje toch echt dat hij zwarte piet hoorde lopen...hihihi. Halverwege vonden ze al 1 klein cadeautje. Dus mn neefje al hard zingen: Dank u sinterklaasje! (Hij dacht dat dat het al was, en bleef maar zeggen: Is niet normaal hoor, wou wat gaaf!!!!!) Toen van zolder door de garage, jassen aan en door de tuin naar het tuin huisje waar 2 enorme zakken hingen en nog wat losse cadeautjes echt ogen als schoteltjes.....(Heb een slim neefje...hij dacht de sleutels van het pieten huis maar te houden ipv in de schoen te doen. Want hj wilde nog wel wat cadeautjes halen hiihi. En mn nichtje zei toen ze s'avonds naar huis wilde gaan...ik blijf hier wel mama want de make-up pop zit er niet bij en die stond ook in mn lijstje (Meisje is 3 en had ongeveer heel de bart smit gids in dr lijstje geplakt) ) En verder heb ik hier vandaag grote schoonmaak gehouden (ben nog lang niet klaar dus als ik woensdag weer vrij ben ga ik weer lekker verder) Zoooo saai en zeker niet boeiend verhaal voor jullie maar ach ik hou jullie ook maar gewoon bezig....
Dan doe ik boven ff de verwarming aan....Heb niks met kruiken vind het van die on dingen (zet beneden de verwarming op 16/17 dan is het bij Koen ook niet te warm.
Marjan prachtig foto van koen. Jammer dat het sporten niets bij je heeft gedaan. Stop je er nu ook mee? Of zitten de 4week er al op?
Babe Ik werd "tijdens de pil" vaak pas ongesteld op dag 5 ofzo... Wel schrikken zeg.. ik moet er echt niet aan denken zwanger te zijn!!! Waarom geen prikpil meer eigenlijk? Aszz fijn dat het goed ging met je mannetjes op kdv! ben je al begonnen op je werk..? zo ja, en?? 5 februari ik kan wel en heb net gestemd en nog een leuke spam voorbij gekomen allemaal! Sneeuw jippie ik houd ervan!
Marjan waar zit koen in eigelijk? Een douchebak? Vol met water? Wij hebben kachel beneden altijd op 22 graden
hema rompers ik heb ze ook al liggen hoor in 74/80! Maar ze zijn idd HUGE! Gelukkig hebben we ook nog Petit Bateau die zitten er beetje tussenin Yend wat sneu voor je moeder... beterschap en hopelijk knapt ze snel op... Dag gelukkig valt het nieuws van je svader mee!!!
Natas ik ga Marien eerst wat warmer aankleden en de deken dubbel denk ik...? Hij heeft nu geen mouwen aan zijn slaapzak en ligt vaak alleen in romper.
Ja die zitten er al op....Ga nu elke week zwemmen met Koen. Vind ik veel leuker en ik geloof dat ik dus echt moet ontzwangeren voor dat er bij mij iets kan gaan gebeuren kwa afvallen...Word er wel schijt ziek van hoor. Loop je voor jan doedel te zweten in die k*t sportschool....:x Mooie wallen ook he bij Koen...hahaha weet niet wat hij net had maar was in eens erg moe en alleen maar janken. Nu lekker op bed Ohhh enne hij heeft al 2 nachten door geslapen...(Geef hem nu om 7 uur s'avonds van die kant en klare pyamapap voor in de fles....Hopelijk blijft het werken...we zullen zien vannacht (zal wel niet want ik moet werken morgen en dan is het steeds bal)
Sterreke aah wij hebben Charlotte nu al dik ingepakt. Romper lange mouw pyama broek pyamashirt lange mouw sokken. Zomerslaapzak een dekbedovertrek daarover deken en dan nog een deken. Haha erg he
Vind ik altijd zo'n stoere puber jongen auto...hihjihi rij er ook al jaren in hoor dus opzich niks mis mee. Maar rijden bijna altijd jongens in die op hun rechterkant hangen en dan met hun hoofd in het midden van de autoruit zitten te rijden...(snapie?) Hihihi ja betrapt wij hebben een badkamer uit het dinotijdperk en is oud en goor (krijg hopelijk begin volgend jaar een nieuwe) en had bedacht doe een stop in het putje en dan heb ik voor Koen toch een mega bad...Werd gek van het andere badje, antislipmat werkt niet bij zo'n druk jochie als koen. Dusss Enne mijn hemel...22 graden?! Smelten jullie niet van die hitte? Hier was het voor dat Koen er was nooit warmer als 17/18 graden. (Behalve al kwam er vistie) En nu meestal overdag 20 graden, s'nachts gaat hij terug op 16... Hema rompers zitten hier goed...(Behalve die van de hema die ik laast in een aanbieding had, daar komen zn schouders gewoon uit, zijn echt flubber dingen) Nee hoor Koen ligt hier ook warm verpakt anders slaapt hij helemaal niet... Hier is het romper met pyama broek, slaapzak zonder mouwen, lakentje en 2 dekentjes (word nu nog niet gestookt boven)
Hema rompers, I love it! hier wel al 74/80 aan, gaan al krap zitten zelfs... Ik ga buikspieroefeningen doen, heb al vanalles op internet gezocht. Ben al 2 kilo afgevallen, nog zoiezo 3 te gaan! Ik denk dat dean een skipak aan moet in bed als het nog kouder wordt! wat een koukleum is dat! Hij heeft nu: romper, pyama, sokken en slaapzak aan. Met dekbed en deken over zich heen. En voordat hij naar bed gaat zet ik een half uur de kachel aan. En dat terwijl Darren nogsteeds in zn onderbroek zonder dekens slaapt! Hahaha! Moet zeggen dat ik ook koukleum ben, altijd pyama en 2 dekens nodig.
Springboon ik reageer morgen ff op je berichtje... Hey marjan, zo zit ik ook altijd in de auto! met zonnebril op en link kijken Hahahaha
Marjan mega handig joh stop in douchebak. Wij willen ook een bad het liefst dit jaar nog maar dat zit er niet in ben ik bang. Oohhh gelukkig dacht al dat ik doorgeslagen was in het insstoppen van Charlotte