Wahahahaha marjan ja die jongens ken ik... Hihi wat een koukleumpjes idd... ach ja papa en mama slapen hier ook half "nakende" onder een zomerdekbed... Maar die kunnen tegen elkaar aan liggen, Marien niet... Maar die heeft het nooit koud alleen zijn handjes
Hier ook niet de reclame -rompers van 5 voor zoveel , zijn idd niet zo fijn als de andere..... Hier alleen een douche , dus Marit zit nog lekker in haar badje , heb daar een ligstoeltje voor.
Nou stop kopen in de bouwmarkt....hihihi heb je voor 5 euro een bad voor charlotte, water komt hoog zat voor die kleintjes Koen vond het mega leuk met zn badspeelgoed en al dat schuim... En dat in stoppen, sommige kindjes houden niet van zoveel warmte en die van ons blijkbaar wel...
Koen wil niet meer liggen in bad en in het badje zitten is echt klote heb hem niet op de bad-standaard omdat ik daar net te klein voor ben (jaja kom maar met de opmerkingen) Dus nu gewoon zo gaat prima...ga ik op de rand van de douchebak zitten en spetteren maar!
oh hier niet hoor! shirtjes van c&a mt 74 zijn bijna te klein, terwijl ze nog mt 68 heeft! dag: jeetje wat heb je in spanning gezeten.. gelukkig viel het mee marjan: ik heb net besteld bij een winkel waar ik het kan ophalen. scheelt weer 6 euro. o ja jij werkt natuurlijk in bakkerij. als ik iets nodig heb, zal ik aan je denken. VIEnne gaat iets beter. ze drinkt in ieder geval weer (nu ong 550 ml ) eten al paar dagen niets. gelukkig geen keelontsteking . geen koorts meer. ik ga slapen. morgen cursus in utrecht dus vroeg op
Vind het nog steeds spannend hoor, heb laatsete 3-4 dagen wat last van onderrug en onderbuik en denk dan gelijk als het maar niet fout gaat. Ik blijf toch wel onzeker hoor. Vrijdag 2de termijn echo en dan weet ik als het goed is de preciese uitgerekende datum, mijn idee rond 16 juni 2011. Ben al lekker vroeg aan de beurt (08.40 uur) dus sureyya naar school brengen en dan gelijk door. Ben echt benieuw hoe het met beebje gaat. Maar ook erg onzeker, waar ik me het meest druk om maar, klopt het hartje nog. Heb natuurlijk de rot ervaring gehad met mijn 2de zwangerschap, dat ik eerst een echo had met een kloppend hartje en 2 dagen later niet meer. Dat is het enigste wat er toch in blijft hakken. Maar probeer wel positief te blijven, elke zwangerschap is anders. Ik ga niet mee kletsen met de juni mama's 2011, kan jullie net bij houden en ervaring genoeg na 3 meiden. Ik beval volgend jaar gewoon 2 weken eerder ben ik lekker 2x mei mama, hahaha. Verder heb veel last van die misselijkheid, maar heb nu een 2de turkse buurvrouw die ook telkens eten komt brengen, dus hoef niet veel te koken, schaam me af en toe dood om het aan te pakken. Heb gezegt dat ik het goed maak als ik me wat beter voel.
Haha Marjan, ik vervloek ze altijd die gozers die zo autorijden. Lijkt altijd alsof die pook in hun anus vastzit en dat ze daarom in het midden zitten! Ik heb een Hyundai Tucson, komt vast goed met z'n allen erin! Bij ons moet dat wel passen en wellicht bij jou ook! Ik heb er wel zin in! enne vrieskou..... Julotte heeft nog steeds geen verwarming op haar kamer..... ik schaam me dood! Moet nog gebeuren. Ik ga het morgen op werkspot zetten en dan moet iemand dat even aanleggen! Zal ik haar dan maar een pyama aandoen in die winterslaapzak? Nu heeft ze een romper met lange mouwen aan in dat ding! En als het echt ijskoud is daar dan even het bedje bij ons op de kamer... anders bevriezen haar handjes! Ze is nu dus bij mijn mama en ik wil steeds haar tandje voelen haha! Zo blij ben ik met haar tandje hihi! Vind het zo stoer!
whahaha ja die jongens ja! Enne heel stoer een tandje...Koenemans heeft alleen maar 2 dikke witte hobbels! Ja maar heb hier een watje patatje in huis die is bang van de douche..... Jaja zit boordevol goeie ideeen...
Ik snap dat je wat onzeker bent maar toch mag je het niet vergelijken met eerdere zwangerschappen.... ik snap dat dat makkelijk praten is van mij maar probeer het toch! We duimen allemaal met je mee en dan moet het goed komen hoor! Gelukkig mag je al vroeg ja... hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken! Zal wel leuk zijn als je 2 x mei mama wordt! En wat betreft dat eten... lekker aanpakken hoor! Alle hulp is welkom toch... en vooral met 3 kids om je heen... ik vind er 1 al druk haha! Geniet nu ook wel dat ze een nachtje logeren is... hihi! Succes met de echo en hou me op de hoogte!
O ik vond het altijd groter vallen dan de andere winkels waar ik kwam. Maar misschien ligt het ook een beetje aan de bouw, dik ,dun , lange armen, korte armen. Bij Sureyya waren de mouwen altijd te lang en als de mouwen eindelijk goed waren dan was het weer te kort of te smal geworden.
Sureyya, kook je zelf ook vaak turks?? Ik zou zo graag het recept willen hebben van turkse pizza.... vind ze echt goddelijk! Heb jij dat toevallig?
Nath ben je niet goed wijs tandjes voor je lol voelen. Charlotte haar 2 tandjes zijn pokke scherp ze begint zelf wel es te huilendan bijt ze op haar vingertjes
Gelukkig gaat Feyza mee in het avond ritueel van haar zussen dus alles ligt tussen 18.00 en 18.30 uur op bed. Ze meld zich alleen een paar keer voor haar speen, maar die weet ze gelukkig ook steeds vaker zelf te vinden. Van de week was ze alleen echt pissig, had ze heb achterstevoren in haar mond, krijsen joh, haha. Moet eigenlijk wel zeggen dat ik ze eigen maar weinig alle 3 te gelijk in de woonkamer heb. Of Feyza en Derya liggen te slapen, of Derya en Sureyya zijn naar school. Ook willen ze steeds vaker in hun eigen kamer spelen, dus drukte valt door de weeks eigelijk wel mee, tuurlijk hebben we hier ook spits tijd, maar na 18.30 uur is de avond voor mij, haha.
Dat heb je wel goed geregeld! Ik heb met 1 beeb pas tijd voor mezelf na 21:00! Als ik haar eerder haar laatste fles geeft dan komt ze midden in de nacht... hmm en dat wil ik ook niet!
Hier ligt het grut om 19:00 uur op bed. Elke dag, met héél soms een uitzondering, maar liever niet. Dean is heel snel in het ritme mee gegaan, denk dat dat bij een tweede of derde etc ook sneller gaat.